امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 03 دي 1397 - 08:41

اتحاد خبر: فال روزانه دوشنبه 3 دی 1397

اتحاد خبر: فال روزانه دوشنبه 3 دی 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، منطقی، عملگرا، منظم و با برنامه و بسیار سیاستمدار هستید. ترکیب این ویژگی ها از شما مدیر و رهبری فوق العاده می سازد که می تواند کارها را با نظمی بی نظیر پیش ببرد. با این همه شما باید سعید کنید لجبازی ذاتی خود را تحت کنترل در بیاورید. اگر به یک بیماری مزمن مبتلا هستید امسال باید توجه بیشتری به بیماری خود داشته باشید و برای حفظ سلامتی خود تلاش بیشتری کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. امسال شما این فرصت را خواهید داشت که املاک خود را به قیمتی بسیار مناسب بفروشید و همین موضوع به ثبات وضعیت مالی شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. شاید فرصت هایی برای رفتن به چند سفر خارجی به منظور گسترش کسب و کارتان برایتان فراهم شود، سعی کنید از این فرصت ها به بهترین نحو ممکن بهره ببرید. اگر می خواهید ثبات مالی خود را حفظ کنید باید تا جای ممکن از قرض گرفتن و قرض دادن خودداری کنید. حمایت مالی برخی از آشنایان و اقوام دور در یک موقعیت بحرانی به کمک شما خواهد آمد. فرصت های بسیار زیادی برای پیشرفت حرفه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت و همین به افزایش اعتماد به نفس شما کمک قابل توجهی خواهد نمود. بعضی از متولدین این روز امسال به خانه ی بخت خواهند رفت. دی، فروردین، اردیبهشت و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز هنرمند درون شما بیدار شده است و ترجیح می دهید با افرادی سر و کار داشته باشید که مثل خودتان باشند و علاقه ی چندانی به سر و کله زدن با افراد معمولی که در مورد چیزی جز مسائل پیش پا افتاده ی روزمره صحبت نمی کنند ندارید. شما به دنبال افرادی هستید که مثل خودتان به زندگی اطرافیان خود انرژی و نشاط می بخشند و با خلاقیتشان الهام بخش دیگران هستند.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما نسبت به وضعیت سلامتی خود دقت و توجه ویژه ای دارید و از معدود افرادی هستید که به برنامه ی ورزشی و رژیم غذایی خود توجه کافی دارند. امروز هم ممکن است بخواهید برای حل برخی مشکلات خود به سراغ درمان های خانگی و سنتی بروید. اگر قصد مبارزه با سرماخوردگی و یا آلرژی را دارید استفاده از درمان های خانگی می تواند درست به اندازه ی داروهای صنعتی و یا حتی بیشتر از آنها به بهتر شدن شما کمک کند، البته باید این کار را با تحقیق کافی انجام دهید. در محل کارتان اخباری به گوشتان خواهند رسید که ممکن است باعثنگرانی شما شوند، اما به احتمال زیاد تا فردا تمامی این اخبار تکذیب خواهند شد.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز یک روز عجیب و غریب و تا حدودی احمقانه است! فضای عجیبی بر محل کارتان حاکم شده است که واقعا نمی توانید آن را درک کنید و هر تلاشی برای برقراری ارتباط و مکالمه با همکاران و مدیرانتان به بن بست خواهد رسید. از طرفی مشکلات فنی و خراب شدن تجهیزات مورد نیازتان اوضاع را حتی از آنچه هست پیچیده تر خواهد کرد. حتی صحبت هایی که با صمیمی ترین دوست خود می کنید هم به یک نقطه ی کور ختم خواهند شد، اما به جای اینکه دعوا راه بیندازید و قهر کنید بهتر است به این همه آشفتگی، اختلاف نظر و ناهماهنگی بخندید. مطمئنا قرار نیست این اوضاع تا ابد ادامه پیدا کند.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز روز خوبی برای پذیرفتن تعهدات جدید نیست، به ویژه اگر پای احساسات و روابط عاطفی در میان باشد. شاید حال و هوای امروز باعث شود احساس کنید به طرف مقابلتان نزدیک هستید و شاید حتی احساس کنید که یک روح در دو بدن هستید، اما بهتر است این وضعیت را به عنوان نشانه ای برای اینکه باید عهد و پیمان های ناگسستنی بین شما برقرار شوند در نظر نگیرید. پیش از گرفتن تصمیم هایی که آثار پایداری در زندگی شما خواهند داشت کمی بیشتر به خودتان فرصت بدهید و با احتیاط پیش بروید. اگر قصد برداشتن قدم های بزرگ در زندگی شخصی یا حرفه ایتان را دارید بهتر است تصمیم گیری در این مورد را به بعد موکول کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما از چنان اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید و آنقدر نگاه مثبتی به همه چیز دارید که پذیرفتن برخی شکست ها و ناکامی ها برایتان بسیار دشوار است. امروز هم وقتی به فعالیت هایی که این اواخر در جهت کمک به اطرافیان و یا هم نوعان خود انجام داده اید فکر می کنید دچار چنین احساسی خواهید شد. اینقدر کوته بین نباشید! مسلما تلاش های شما بی نتیجه نبوده اند و البته که دارید روی زندگی اطرافیان خود و حتی اوضاع دنیا تأثیر می گذارید، اما ممکن است فعلا نتوانید به طور ملموسی نتیجه ی کارهایتان را ببینید. به همین ترتیب ادامه بدهید، به زودی خواهید دید که چه قدم های بزرگی برداشته اید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما مهارت خیلی زیادی در تمرکز روی کارها و مسئولیت های روزمره و به انجام رساندن آنها دارید و حتی می توانید در آشفته ترین شرایط هم کارهایتان را به انجام برسانید. با این حال، امروز اوضاع کاملا فرق می کند و حتی شما هم تحت تأثیر جو حاکم بر امروز قرار گرفته اید. با این هیاهویی که در اطرافتان در جریان است انجام دادن کارهایتان بسیار دشوار خواهد بود. خودتان را با فکر کردن به اینکه نتوانسته اید کارهایتان را آنطوری که انتظار داشته اید پیش ببرید دیوانه نکنید. این شرایط موقتی است و شما فقط دارید یک روز را از دست می دهید. کمی به خودتان استراحت بدهید تا فردا دوباره تلاشتان را از سر بگیرید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما حس ششم و بصیرت فوق العاده ای دارید که گاهی دیگران را دچار حیرت می کند و حتی بعضی ها شاید فکر کنند که از عالم غیب چیزهایی به شما الهام می شوند! با این حال، خودتان خوب می دانید که خبری از وحی یا جادو نیست و این بینش شما فقط از توجه زیادی که به اطرافتان دارید، خلاقیت ذاتی و حس ششم قویتان سرچشمه می گیرد. در هر صورت، اگر می توانید و وقش را دارید، مثل همیشه با این توانایی خود به دیگران کمک کنید. همه شما را به عنوان شخصی که نصیحت ها و پیشنهادهای خیلی خوبی می کند می شناسند و به حرفتان گوش خواهند کرد، پس مواظب حرف هایی که می زنید باشید!

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز روز حکومت عنصر آب است و شما این وضعیت را با امواج قدرتمند احساسات خود درک خواهید کرد. برخی از اعضای خانواده تان ممکن است ناراحتی هایی داشته باشند. شاید آنها به توجه و محبت شما نیاز داشته باشند، شاید هم فقط بخواهند آنها را حمایت کنید تا استقلال بیشتری را به دست بیاورند. برقراری تعادل در چنین شرایطی کار دشواری خواهد بود، اما هر کاری که از دستتان برمی آید را برای خوشحال کردن عزیزانتان انجام دهید. با این همه فراموش نکنید که نسبت به نیازهای خود و صد البته، وظایف و مسئولیت هایتان، کوتاهی نکنید. شما پیش از هر شخص دیگری مسئول زندگی خودتان هستید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز حال و هوای خاصی دارد که باعث شده است احساس بیخیالی کودکانه ای شما را در بگیرد و خوب، راستش را بخواهید هیچ اشکالی هم ندارد! شما این اواخر به سختی و خیلی بیشتر از حد معمول کار کرده اید و حالا نیاز دارید کمی به خودتان استراحت بدهید و از فشارهایی که در این مدت به شما وارد شده اند رها شوید. امروز از آن روزهایی است که باید با بیخیالی و سرخوشی در خیابان ها قدم بزنید. در واقع تنها شما نیستید که چنین حس خوبی دارد، این احساس مثبت مسری است و هر کسی که از کنار شما رد شود هم به آن دچار خواهد شد! امروز روز خوبی برای کار کردن نیست، تا می توانید خوش بگذرانید!

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز روز استراحت و ریلکس کردن است! درست است که هنوز هفته به نیمه هم نرسیده است، اما شما به این استراحت نیاز دارید. از جو آرامی که بر امروز حاکم است بهره ببرید و به چیزهایی که در زندگیتان از ارزش و اهمیت بیشتری برخودار هستند بپردازید. شما این اواخر با سرعت تمام در تلاش برای رسیدن به اهداف حرفه ای یا برخی از آرزوهای شخصیتان بوده اید و در این میان ممکن است به خانواده و عزیزانتان به اندازه ی کافی توجه نکرده باشید و برایشان وقت نگذاشته باشید. سعی کنید بخشی از روزتان را به عزیزانتان اختصاص بدهید. یادتان باشد که چیزهای دیگر می آیند و می روند، اما خانواده همیشه خانواده است.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما دارید در آسمان هفتم سیر می کنید. از اوجی که گرفته اید لذت ببرید! هیچ چیزی نمی تواند جلوی شما را بگیرد یا حس خوبی که دارید را از بین ببرد. حتی خانواده و دوستانتان هم از دیدن حس و حال خوب شما لذت می برند و حالشان خوب می شود. شما هم از لحاظ مادی و هم معنوی سخاوت فوق العاده ای دارید و تا پایان روز خیلی ها را از این سخاوتمندی بهره مند خواهید کرد. با این حال بهتر است سعی کنید کمک هایتان را با میزان و کیفیتی بیشتر، در اختیار افرادی کمتر قرار دهید تا بتوانید گره ای از کار آنها باز کنید. زمانی که به تخت خواب می روید هنوز احساس خوبی که در تمام روز داشته اید با شما همراه خواهد بود.

فال روزانه ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز برای شما یک روز رویایی و با نیازهای عاطفی شما در هماهنگی کامل خواهد بود. تمرکز روی کارهای روزمره و وظایفی که به عهده تان گذاشته شده اند برای شما دشوار خواهد بود و تمام مدت در دنیای خیال و رویا سیر خواهید کرد. به جای مقاومت بهتر است خودتان را با حال و هوای امروز هماهنگ کنید و تسلیم رویاهایتان شوید. چیزهایی که در ذهنتان می گذرد را در دفتر خاطرات خود بنویسید یا کمی در هوای آزاد قدم بزنید و در خیال های خود غرق شوید. خاطرات دوران کودکی امروز شما را به خود درگیر خواهند کرد و به احتمال زیاد به سراغ آلبوم ها و فیلم های دوران کودکی خود خواهید رفت.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 8 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 12 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...