کد خبر: 105966 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 آذر 1397 - 14:12
در نشست تحریریه اتحاد جنوب صورت گرفت؛
انتخاب شخصیت سال ویژه نامه نوروز 98 هفته نامه اتحاد جنوب+تصاویر

اتحاد خبر: گردهمایی مدیر مسئول و هیئت تحریریه هفته نامه اتحاد جنوب شامگاه یکشنبه 18 آذر ماه 1397 در دفتر این نشریه برگزار شد. در این گردهمایی که پیرامون تعیین شخصیت سال ویژه نامه نوروز 98 بحث و تبادل نظر صورت گرفت؛ اسامی 20 نفر از مشاهیر و بزرگان مرحوم شده دشتستان شامل فرهیختگان، نخبگان، شاعران و افراد صاحب نام دشتستانی مطرح و پس از...

اتحاد خبر: گردهمایی مدیر مسئول و هیئت تحریریه هفته نامه اتحاد جنوب شامگاه یکشنبه 18 آذر ماه 1397 در دفتر این نشریه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، در این گردهمایی که پیرامون تعیین شخصیت سال ویژه نامه نوروز 98 بحث و تبادل نظر صورت گرفت؛ مدیر مسئول و سردبیر هفته نامه اتحاد جنوب گفت: همان طور که همه مستحضرید طی 10 سال گذشته همواره در آستانه نوروز با مشورت و رای تحریریه یک نفر از مشاهیر و مفاخر دشتستان به عنوان شخصیت سال ویژه نامه نوروز انتخاب و مفصل به معرفی ابعاد زندگی آن شخص به نسل فعلی جامعه اقدام خواهد شد.
اکبر صابری افزود: طبق سنت 10 سال گذشته یک سال در میان به مشاهیر زنده و رحمت خدا رفته می پردازیم و امسال نویت بزرگان مرحوم شده است.

وی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با کمک و یاری شما عزیزان امسال نیز بهترین انتخاب را داشته باشیم و برگی دیگر از دفتر زرین اتحاد جنوب را به مردم خوب استان بوشهر تقدیم نماییم.


در ادامه جلسه اسامی 20 نفر از مشاهیر و بزرگان مرحوم شده دشتستان شامل فرهیختگان، نخبگان، شاعران و افراد صاحب نام دشتستانی مطرح و پس از صحبت پیرامون ابعاد شخصیت این بزرگواران، در نهایت رای گیری انجام شده و  مرحوم "کربلایی کرم کوهستانی" با 18 رای از مجموع 26 رای به عنوان شخصیت سال ویژه نامه 98 اتحاد جنوب انتخاب شد.

گفتنی است در این رای گیری مرحوم محمد جعفر واجد با 13 رای و مرحوم ابراهیم قائدی و مرحوم مرتضی عارف با 6 رای در رتبه های بعدی قرار گرفتند. 

 

در پایان این جلسه مدیر مسئول اتحاد جنوب ضمن تشکر از حضور و مشارکت تحریریه و همراهان اتحاد جنوب در انتخاب شخصیت سال ویژه نامه نوروز 98، آقای عبدالخالق عبدالهی را به عنوان دبیر بخش شخصیت سال ویژه نامه نوروزی و خانم ها مرضیه غلامشاهی و فریبا جلالیان و آقای محسن صدیق به عنوان همکاران تهیه کننده بخش مربوط به معرفی مرحوم "کربلایی کرم کوهستانی" به حاضران معرفی کرد.

 

صابری از همه کسانی که سند، خاطره، عکس و منابع مستندی از مرحوم کوهستانی دارند درخواست کرد اطلاعات خود را در اختیار آقایان عبدالهی و صدیق یا خانم ها غلامشاهی و جلالیان قرار دهند.


شایان ذکر است 11 سال است که اتحاد جنوب در ویژه نامه های نوروزی فاخری که منتشر می نماید هر ساله به معرفی یکی از مشاهیر و مفاخر دشتستان می پردازد و سال گذشته این پرونده به دکتر عبدالرسول خیراندیش اختصاص یافته بود.












































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105966