کد خبر: 105828 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 آذر 1397 - 09:43
علی اکبر توسلی: مناسب سازی فضای شهری برای جامعه معلولان در اولویت برنامه شهرداری بوشهر است

اتحاد خبر: عضو شورای شهر بوشهر با تاکید بر مناسب سازی محیط شهری برای دسترسی بهتر معلولان از اماکن گفت: مناسب سازی فضای شهری برای جامعه معلولان در اولویت برنامه شهرداری بوشهر قرار دارد.

به گزارش اتحاد خبر،، به مناسبت 12 آذرماه روز جهانی معلولان ظهر امروز همایش پیاده‌رویی، ویچلرانی معلولان از میدان شهید رئیسعلی دلواری تا بوستان مادر بوشهر با حضور مسئولان ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر، معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر برگزار شد.
مناسب سازی فضای شهری برای جامعه معلولان در اولوبت برنامه شهرداری بوشهر است

در این همایش پس از اجرای برنامه ورزش همگانی ورزش ایستگاه‌های ورزشی شامل طناب کشی، پرتاب توپ مدیسن بال، فریزبی و مچ اندازی برای شرکت کنندگان برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر در این آیین از مناسب سازی فضای شهری برای جامعه معلولان شهر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: برای دسترسی بهتر معلولان از اماکن، مناسب سازی فضای شهری برای جامعه معلولان در اولویت برنامه شهرداری بوشهر قرار دارد.

علی اکبر توسلی افزود: با توجه به اینکه فضای شهر بوشهر برای جامعه معلولان با محدویت روبه‌روست است در جلسه هفته آینده شورای شهر بوشهر با حضور نمایندگان جامعه معلولان در این زمینه تصمیم مهمی اتخاذ می‌شود تا گره‌گشای  مشکلات معلولان باشد.

در پایان این همایش از سوی اداره کل بهزیستی استان، موسسه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر از اعضای تیم ملی فوتبال هفت نفره حسین تیزبر و سید علی بکا مربی بوشهری تقدیر شد.

تسنیم

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105828