کد خبر: 105761 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 13 آذر 1397 - 12:07
محمود فکری بعد از تساوی تیمش برابر ملوان مطرح کرد؛
داور یک پنالتی تیم ما را نگرفت/اشتباه داوری در بازی قبل باعث اخراج من شد
اتحاد خبر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ملوان بندر انزلی گفت:داور در لحظات پایانی مسابقه یک پنالتی برای تیم ما نگرفت.
اتحاد خبر :سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ملوان بندر انزلی گفت:داور در لحظات پایانی مسابقه یک پنالتی برای تیم ما نگرفت.
محمود فکری در این نشست خبری گفت: قبل از صحبت درباره بازی باید در مورد دو مطلب صحبت کنم ؛ اول اینکه از طرفداران واقعی ملوان تشکر کنم که با وجود جایگاهی که در جدول دارد به ورزشگاه آمدند و ۹۰ دقیقه تمام این تیم را عاشقانه تشویق کردند .
می دانم این تیم ریشه در خانواده ها دارد و این تیم را در هر شرایطی دوست دارند و باید از این هوادارانی که عاشقانه تیمشان را دوست دارند تشکر کرد. 
وی افزود: هفته گذشته من از روی نیمکت اخراج شدم که به نظرم داور چهارم اشتباه کرد . به هر حال در دنیا قانون ویدئو چک را گذاشتند که اگر داوری اشتباه کرد بتواند اشتباهش را برگرداند.
در بازی هفته گذشته من به اشتباه اخراج شدم و ناظر مسابقه می توانست در آن بازی حق را به من دهد و‌نگذارد که امروز بیرون از زمین بازی را دنبال کنم.
سرمربی شاهین شهرداری در مورد شرایط بازی نیز اظهار داشت: ملوان در نیمه اول مسلط بود و‌ موقعیت های گلزنی بیشتری را به دست آورد و می توانست در این نیمه به گل هم برسد ، اما در نیمه دوم بازی ما بیشترصاحب توپ و‌ میدان بودیم و‌می توانستیم به گل برسیم.
فکری در ادامه تصریح کرد: بازی خوبی بود ، موقعیت های گلزنی روی هر دو دروازه ایجاد شد ، نقطه ضعف  این بازی نداشتن گل بود ، البته در صحنه آخر بازی هم داور می توانست یک ضربه پنالتی برای ما اعلام کند که آن را نگرفت ، اما تیم داوری هم خوب قضاوت کرد و بازی هم جذاب بود که به تیم حریف و بازیکنانش خسته نباشید می گویم./د
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105761