کد خبر: 105714 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 13 آذر 1397 - 07:26
فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

اتحاد خبر: فال روزانه سه شنبه 13 آذر 1397

اتحاد خبر: فال روزانه سه شنبه 13 آذر 1397

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! می خواهید تصمیمی بزرگ در زندگی تان بگیرید اما کمی نگرانید، امسال زمان خوبی ست تا ایده هایتان را عملی کنید. در ماه دی تلاش هایتان را دوبرابر کنید تا نتایج کارتان را تا آخر سال ببینید. اگر چه سرتان شلوغ است و وقت کافی ندارید اما دوستان تان را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید. کنار آنها بودن روحیه شما را تغییر می دهد. کاری را شروع کرده اید، اگر چه موانعی سر راهتان قرار دارد اما خیلی ساده از تمام آنها خواهید گذشت. گره ای که در وضعیت مالی شما افتاده، در اواسط سال باز خواهد شد. امسال از آن سالهایی ست که از هر دقیقه اش لذت خواهید برد، از آن نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز با افرادی که دور و برتان می بینید، معاشرت کنید. حتی صحبت کردن با فردی که در اتوبوس کنارتان نشسته می تواند حال شما را عوض کند. گاهی حتی یک جمله دیگران می تواند تاثیر فوق العاده ای در زندگی ما داشته باشد، بنابراین بی تفاوت از حرف های اطرافیان تان نگذرید. فردی می خواهد شما را به زور در یک رابطه عاطفی قرار دهد و این موضوع شما را آشفته کرده است، بهتر است که تا جای ممکن از او فاصله بگیرید. هر چه ساده تر و بی تفاوت تر برخورد کنید، بیشتر به نفع شماست.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

عزت نفس تان به چالش کشیده شده و این موضوع شما را نگران کرده است. یادتان باشد که مسایل آنطور که شما در نگاه اول مشاهده می کنید، به چشم نمی آیند بلکه معنی عمیق تری در پشت آنها نهفته است که باید کشف اش کنید. بنابراین برای رسیدن به حقیقت صبر پیشه کنید. تفنگ به دست بگیرید و خودتان را برای هر نبردی آماده کنید. با برنامه ریزی می توانید هر چه زودتر به مقصدتان برسید. دوستی سراغ تان را می گیرد اما نمی خواهد مستقیم احساسات اش را برای شما بازگو کنید، بهتر است که فرصت دیگری به او دهید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

کافی ست کمی نیرویتان را به کار بگیرید و بپرید، آنوقت می بینید که باد شما را چقدر به جلو خواهد برد. شما رفتار خوبی با دیگران دارید و این ادب و مهربانی شما می تواند موقعیت های زیادی را پیش پایتان قرار دهد، بنابراین از آنها ساده نگذرید. شما کشتی خودتان را دارید، پس آن را هر جای که می خواهید هدایت کنید. تا به مقصد نرسیدید، استراحت نکنید و تمام توان خود را به کار گیرید. اگر به دنبال رابطه ای عاطفی می گردید، به اولین فردی که به شما پیشنهاد داد جواب مثبت ندهید، شما گزینه های خوبی دارید که می توانید رویشان فکر کنید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز انعطاف پذیری شما اهمیت زیادی دارد بنابراین سعی کنید که حرف های دیگران را بشنوید و آنها را بپذیرید. لجبازی در چنین روزی به ضررتان تمام خواهد شد. امروز فرصتی برایتان فراهم می شود که به فردی نزدیک تر شوید. مکالمه ای که با او خواهید داشت نیز به خوبی پیش خواهد رفت و امید شما را به آینده بیشتر خواهد کرد. اگر موضوعی ست که باید با طرف مقابل تان در میان بگذارید، حتما آن را امروز مطرح کنید. اتفاقات خوبی در راه دارید که شگفت زده تان خواهد کرد.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

نیروهای زیادی از اطراف به سمت تان روانه می شوند و شما را تحت فشار می گذارند. اجازه ندهید که این شرایط آزارتان دهد. بهتر است که عکس العمل لازم را همین امروز از خودتان نشان دهید. انرژی تان را جمع کنید و قدم اول را محکم بردارید تا باقی راه برایتان روان تر باشد. اگر مشکلی در رابطه عاطفی تان دارید، بدانید که حرف زدن کلید موفقیت شماست. اگر چه ممکن است که بحث و بگو مگو داشته باشید اما در نهایت به نتیجه ای مطلوب می رسید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

چند وقتی ست که قلب تان را نادیده گرفته اید و تنها از روی منطق عمل می کنید، اما امروز زمانی ست که باید به سراغ قلب تان بروید تا راه را به شما نشان دهد. شاید ایده هایی که در سر دارید خیلی واقعی نباشند اما غیر ممکن هم نیستند. همان قدر که کلیات اهمیت دارد، باید به جزییات هم اهمیت دهید. بنابراین از هیچ چیزی ساده نگذرید. اگر از اطرافیان تان کمک بگیرید می بینید که چقدر همه چیز ساده تر برایتان پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز به هر چه بخواهید می رسید، کافی ست که از جایتان بلند شوید. سوالات زیادی در سر دارید که می خواهید هر چه سریع تر به آنها برسید، برای رسیدن به حقیقت باید بیشتر از این صبر کنید. نگذارید که ذهن تان صبر و تحمل را از شما بگیرد. اعتماد به شریک زندگی تان در چنین روزی برایتان سخت شده، اما بهتر است که نگاهی مثبت داشته باشید. اگر شک تان افزایش یافت، خودتان صادقانه آن را با شریک زندگی تان در میان بگذارید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز باید تصمیمی بگیرید اما احساس می کنید که تحت فشارید و نمی توانید عکس العمل نشان دهید. بهتر است که خیلی مسایل را پیچیده نکنید. هر چه ساده تر عمل کنید بهتر است. مشکلی میان شما و شریک زندگی تان رخ داده است. هر دوی شما می دانید که باید هر چه زودتر با هم صحبت کنید تا برطرف شود. پس کار امروز را به فردا نگذارید و امروز این وقت را برای گفتگو آزاد کنید. به فکر انجام کاری هستید، اگر چه اولین قدم سخت است اما همین که بردارید باقی راه برایتان آسان می شود.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ارتباط با دیگران رمز موفقیت شماست. امروز اگر با موج ها پیش روید، به چیزی که می خواهید می رسید اما اگر در مقابل آنها مقاومت کنید، سر از راه اشتباهی در خواهید آورد. ایده های زیادی در سر دارید اما مدام از این کار به آن کار می پرید. اگر بتوانید روی یک کار تمرکز کنید و پس از اتمام به سراغ دیگری بروید، سریع تر به هدف تان خواهید رسید. یکی از دوستان قدیمی شما به سراغ تان می آید و خبرهای خوبی را به گوش شما می رسانند.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

از انرژی زیادی که در فضا برقرار است استفاده کنید و کارهایتان با سرعت بیشتری پیش ببرید. اگر چه ممکن است که استرس به سراغ تان آید اما با تمرکز می توانید تمام آنها را با موفقیت پشت سر بگذارید. امروز رفتارهای عجیبی با شریک زندگی تان دارید. اگر چه شما فردی واقع بین هستید اما امروز مدام رویردازی می کنید. مراقب باشید که در این کار افراط نکنید زیرا مسایلی ست که باید به طور جدی در مورد آن با شریک زندگی تان صحبت کنید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

حقایق زیادی امروز برایتان روشن می شود. اگر چه ممکن است در ابتدا کمی گیج شوید اما هر چه زمان بیشتری می گذرد، همه چیز برای شما نیز قابل هضم تر می شود. به فکر نزدیک شدن به فردی هستید اما احساس می کنید که این کار غیر ممکن است. اگر واقع بین باشید، می بینید که جای هیچ نگرانی نیست. به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود که می توانید کسب درآمد کنید. شاید به فکر کمبود وقت تان باشید اما با یک برنامه ریزی درست می توانید مسئولیت اش را به دست گیرید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۹/ ۱۳۹۷

اگر تمام توان تان را به کار نگیرید، صدای شما در همهمه دیگران گم می شود و هیچ کس آن را نخواهد شنید، بنابراین باید فریاد بزنید و آن را به گوش همگان برسانید، در غیر این صورت به هدف تان نخواهید رسید. فکرهایی در سر دارید اما از این که دیگران از شما حمایت نکنند، می ترسید. بهتر است که نگران نقدهای دیگران نباشید و کار خودتان را بکنید. به زودی رابطه عاطفی شما به طور طبیعی وارد مرحله ای می شود که شما هر دویتان را خوشحال خواهد کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105714