کد خبر: 105704 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 آذر 1397 - 12:10
مدیر آموزش و پرورش دشتستان مطرح کرد:
اعزام 400 نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه دشتستان به اردوی راهیان نور

اتحاد خبر-زهره عرب: آیین بدرقه اردوی راهیان نور دانش آموزان شهرستان دشتستان به میزبانی هنرستان رازی صبح روز دوشنبه 12 آذر ماه برگزار گردید. به گزارش "اتحاد خبر"، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروز تعداد 400 نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان دشتستان با 10 دستگاه اتوبوس به سفر 3 روزه راهیان نور به منظور بازدید....

اتحاد خبر: آیین بدرقه اردوی راهیان نور دانش آموزان شهرستان دشتستان به میزبانی هنرستان رازی صبح روز دوشنبه 12 آذر ماه برگزار گردید.

به گزارش "اتحاد خبر"، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروز تعداد 400 نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان دشتستان با 10 دستگاه اتوبوس به سفر 3 روزه راهیان نور به منظور بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور اعزام خواهند گردید که آرزوی سلامت برای این زائران داریم.

سید حسن لواسانی فرد عنوان کرد: از فرماندهان عزیزی که خود یادگاران دفاع مقدس هستند و دانش آموزان خوب که ما را همراهی می کنند تقدیر می کنم. دعای خیر ما بدرقه راه دانش آموزان است زیرا راهی مکان مقدسی هستند. 


وی با بیان اینکه این سفر با بقیه سفرها فرق دارد، اضافه کرد: با تشکر از مدیریت هنرستان رازی جهت میزبانی چندین ساله این مجموعه و مدیرانی که حمایت و مراسم باشکوه امروز را برگزار نموده اند. همچنین خانواده های عزیز که همکاری کرده و فرزندانشان اینجا حضور دارند و به ویژه برادران راوی و رزمندگانی که در این سفر دانش آموزان ما را همراهی می کنند. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور به عنوان بزرگترین اردوی کشوری که سالانه بسیاری از دانش آموزان پایه دهم در آن شرکت می کنند و شما نیز حتما از این اردو خاطره ی خوبی خواهید داشت.

لواسانی فرد با اشاره به اینکه جنگ سی سال پیش تمام شده است، تاکید کرد: فرزندان این مملکت به جبهه های جنگ رفته و مبارزه نموده اند و ما جنگ واقعی را از نزدیک دیده ایم. جوانان وطن برای آسایش امروز کشور رشادت ها و شجاعت ها به خرج داده و یا به درجه شهادت و جانبازی نائل گردیده اند.

وی با تشکر از بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و شورای مدرسه ابراز داشت: برای شما سفر خوبی را آرزو می کنم و به همه دانش آموزان عزیز توصیه می کنم حرمت خون شهدا، پاسداشت دفاع مقدس و همچنین حرمت همدیگر را حفظ نمایید و به علاوه نکات امنیتی را رعایت کنید.

فرمانده سپاه جوادالائمه خطاب به دانش آموزان گفت: شما به منطقه ای می روید که هزاران نفر از فرزندان و جوانان باصفا و باارزش این مملکت برای دفاع از دین و قاموس و حفظ امنیت این مملکت رفته و دست پر نیز برگشته اند، پس خواهش من از شما این است که از حس و حال معنوی این سفر استفاده نمایید و دست و پر برگردید و هر کدام یک راوی باشید.

سرهنگ غلامپور ابراز داشت: از میان شما دانش آموزان به 5 نفر از کسانی که بهترین دلنوشته و برداشت را از این سفر معنوی داشته باشند هدیه ای تقدیم خواهم نمود.

وی تصریح کرد: از مسئولان محترم حاضر در این مراسم، و دانش آموزانی که در اجرای این برنامه همکاری داشته اند. امیدوارم که بهره لازم را از این سفر معنوی داشته باشید.

گفتنی است آقای "سعدالله قاسمی" اجرای این برنامه را بر عهده داشت.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105704