کد خبر: 105637 ، سرويس: اقتصاد
تاريخ انتشار: 11 آذر 1397 - 11:32
ادامه تحقیقات در پرونده ثبت سفارش خودرو
اتحاد خبر: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده تخلفات ثبت سفارش غیرمجاز خودرو هنوز به دادگاه ارسال نشده و در مرحله تحقیقات در دادسرا قرار دارد.
اتحاد خبر: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده تخلفات ثبت سفارش غیرمجاز خودرو هنوز به دادگاه ارسال نشده و در مرحله تحقیقات در دادسرا قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا؛ غلامحسین اسماعیلی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده های اخلالگران اقتصادی اخیر اظهار داشت: رسیدگی به پرونده های اخلالگران اقتصادی در دادسرا و دادگاه تداوم دارد و هنوز پایان نیافته است.

 

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: پرونده هایی در دادسرا در مرحله تحقیقات و رسیدگی است و همکاران قضایی ما در این بخش مشغول هستند که در صورت صدور قرار مجرمیت، برای رسیدگی بعدی به دادگاه ارسال می شود.

 

اسماعیلی ادامه داد: پرونده هایی هم از قبل به دادگاه ارسال شده و رسیدگی ها در این بخش هم در شعب ویژه ادامه دارد.

 

وی گفت: شعب دادسرا و دادگاه با تمام قدرت و توان مشغول رسیدگی ها هستند و چه بسا در آینده پرونده های جدیدی هم به دادسرا یا دادگاه واصل شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده عراقچی، معاون سابق ارزی بانک مرکزی نیز گفت: این پرونده تعیین شعبه شده و قضات مشغول مطالعه پرونده هستند اما اطلاع ندارم که زمان محاکمه مشخص شده است یا خیر.

 

اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده تخلفات ثبت سفارش غیرمجاز خودرو در دادسرا تعیین تکلیف و به دادگاه ارسال شده است یا خیر اظهار داشت: این پرونده ها هنوز به دادگاه نیامده و همچنان در مرحله تحقیقاتی مقدماتی در دادسراست. /د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105637