کد خبر: 105207 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 آبان 1397 - 15:33
استاندار بوشهر در افتتاحیه‌ چهارمین جشنواره‌ استانی اشتغال و توسعه‌ی کارآفرینی دانشگاه علمی‌کاربردی بوشهر:
یکی از چالش‌های جدی کشور بحث اشتغال است / باید به نسل جوان اعتماد کنیم +تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: استاندار بوشهر در افتتاحیه‌ چهارمین جشنواره‌ی استانی اشتغال و توسعه‌ی کارآفرینی دانشگاه علمی‌کاربردی بوشهر گفت: یکی از چالش‌های‌ جدی کشور بحث اشتغال است. عبدالکریم گراوند در این همایش ضمن تبریک هفته‌ی وحدت اظهار داشت: بزرگترین سرمایه‌ی ما اتحاد و انسجام و وحدت است. به گزارش اتحادخبر؛ گراوند با اشاره به اینکه...

اتحاد خبر - ثریا شیری: عبدالکریم گراوند در این همایش ضمن تبریک هفته‌ی وحدت اظهار داشت: بزرگترین سرمایه‌ی ما اتحاد و انسجام و وحدت است.


به گزارش اتحادخبر؛ گراوند با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های جدی کشور بحث اشتغال است، افزود: امیدوارم این جشنواره‌ها به توسعه‌ی کارآفرینی و حل مشکلات اشتغال کشور ما کمک کند.



وی با بیان اینکه کشور ما به نیروی انسانی فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌ها نیاز دارد، گفت: یکی از سرمایه‌های عظیم و بزرگی که نظام جمهوری اسلامی در اختیار دارد جوانان هستند.


گراوند با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی بعد از گذشت ۴۰ سال اکنون بالغ شده است، بیان داشت: ما باید بین قوه‌ی مقننه و قوه‌ی مجریه و دانشگاه‌‌ها یک بازنگری داشته باشیم.


وی خاطرنشان ساخت: ما هنوز نتوانسته‌ایم بین دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی و نسل جوان اعتماد سازی داشته باشیم.
استاندار بوشهر با ذکر این نکته که هنوز مراکز صنعتی ما نگاهشان به بیرون از مرزهاست، افزود، استفاده از فارغ التحصیلان داخل کشور حتما هزینه دارد ولی دنیا همین راه را رفته و به کیفیت رسیده است.


گراوند با اشاره به وجود دانشگاه‌های علمی‌کاربردی در عسلویه و کنگان، اظهار داشت: این دانشگاه‌ها می‌توانند برای پتروشیمی نیرو تربیت کنند‌.
وی همچنین افزود: امیدواریم انقلاب و نظام به نسل جوان توانمند اعتماد کنند زیرا اگر به نسل جوان اعتماد کنیم خیلی از مشکلات کشور حل می‌شود‌.

دبیر جشنواره استانی اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی بوشهر با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ اثر در ۴ حوزه‌ دریافت و داوری شده است، اظهار داشت: از این تعداد بالغ بر ۳۰ اثر برتر را تقدیر خواهیم کرد.


دکتر احمدی افزود: همچنین در این جشنواره ۱۶ کارگاه آموزشی تخصصی را ارائه دادیم.
در حاشیه برگزاری این جشنواره، کارگاه موسیقی برای علاقمندان تشکیل شد و آکا صفوی خواننده‌ی مطرح کشوری و استانی به بیان نکاتی در خصوص آوازهای ایرانی پرداخت./ص




































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105207