کد خبر: 105162 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 آبان 1397 - 09:27
خانه گفت وگو در استان بوشهر راه اندازی شد

اتحاد خبر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: نخستین خانه گفت و گو با هدف آموزش مهارت ارتباطی و پیش از ازدواج به زوج ها در این استان راه اندازی شد.

اتحاد خبر: عباس برزگرزاده روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: خانه گفت و گو یکی از طرح‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در حوزه خانواده و پیشگیری از طلاق است.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از وظایف دستگاه‌های حاکمیتی است گفت: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با شناسایی آسیب‌های جدی این استان در حوزه اجتماعی اقدامات خود را برنامه ریزی می‌ کند.
برزگرزاده یادآور شد: تلاش می شود با راه اندازی خانه گفت وگو زمینه برای حل تعارض‌های ارتباطی و اختلاف زوج ها در شرف طلاق، آموزش کاهش آسیب برای زوج های جدا شده و فرزندان آنها فراهم شود.
وی بیان کرد: این طرح در ابتدا در شهر بوشهر با همکاری اداره ‌کل ورزش و جوانان استان و سازمان‌های مردم نهاد در ساختمان خانه جوانان اجرا می ‌شود و در صورت استقبال شهروندان وموفق بودن، در دیگر مناطق استان گسترش می یابد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهرگفت: زندگی مشترک نیاز به کسب مهارت‌های لازم دارد که تلاش می شود به شیوه های مختلف از جمله خانه گفت وگو این امکان برای زوج های جوان در استان فراهم شود.
برزگرزاده افزود: همه آموزش‌ ها و مشاوره‌های خانه گفت و گو رایگان است و شهروندان می‌ توانند روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت 17 تا 19 به این مرکز مراجعه کنند که در صورت استقبال مردم، زمان فعالیت آن افزایش می یابد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105162