کد خبر: 105088 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 آبان 1397 - 08:30
رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان در دفتر "اتحاد جنوب":
پرسپولیس برازجان برای حضور در لیگ 3 کشور نیازمند حمایت است/ اعتبارات خوب برای پروژه های ورزشی دشتستان در سال جاری+ تصاویر

اتحاد خبر: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان عصر یک شنبه در دفتر هفته نامه «اتحاد جنوب» حضور یافت. به گزارش خبرنگار «اتحاد خبر»؛ علی کمارج ضمن تشکر از عوامل نشریه «اتحاد جنوب» در تحقق امر اطلاع رسانی، گفت: هدف یک خبرنگار به عنوان چشم و گوش مردم و مسئولان و جامعه باید اطلاع رسانی با هدف بهبود وضعیت جامعه باشد ...

اتحاد خبر-زهره عرب:رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان عصر یک شنبه در دفتر هفته نامه «اتحاد جنوب» حضور یافت.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ علی کمارج ضمن تشکر از عوامل نشریه «اتحاد جنوب» در تحقق امر اطلاع رسانی، گفت: هدف یک خبرنگار به عنوان چشم و گوش مردم و مسئولان و جامعه باید اطلاع رسانی با هدف بهبود وضعیت جامعه باشد.

 

رییس اداره ورزش  و حوانان دشتستان افزود: این نشانه ی قدمت و توانمندی مدیران و کارکنان هفته نامه شماست که تقریبا تمام خبرنگارانی که در سطح شهر می بینیم و  در حال فعالیت هستند به نوعی ریشه در رسانه وزین اتحاد جنوب داشته اند.

وی با اشاره به مسائل موجود در بحث فوتبال اظهار داشت: الان هدف گذاری ما بر شرکت پرسپولیس در مسابقات کشوری است، اما شرکت یک تیم در مسابقات کشوری قطعا یک همت عمومی و حمایت جمعی  می طلبد. حداقل هزینه ای که تیم پرسپولیس برازجان بخواهد در هر فصل و برای شرکت در لیگ انجام دهد 500 میلیون تومان می باشد که قرار است مبلغ پنجاه میلیون تومان از طرف شهرداری و شورای محترم شهر به این تیم پرداخت شود.

کمارج تاکید کرد: پرسپولیس تنها تیم بزرگسالان دشتستان حاضر در لیگ کشوری است و یک سکوی پرتاب برای جوانان و استعدادهای شهر برازجان می باشد، کما اینکه پیش از این نیز کسانی چون "رضا سلیمانی"، "صادق گشنی" و "حسین پورامینی" توانستند از همین جا رشد کرده و به لیگ های بالاتر راه پیدا کنند.


مدیرمسئول و سردبیر هفته نامه اتحاد جنوب نیز ابراز داشت: تلاش کنید یکی از ادارات و یا نهادها چون شورا و شهرداری برازجان تیم پرسپولیس را تحت پوشش خود گرفته و از آن حمایت نماید.

اکبر صابری خاطرنشان کرد: چطور شهرداری بوشهر می تواند تیم شاهین شهرداری بوشهر را تحت پوشش و حمایت میلیاردی قرار دهد، شورای شهر ما نیز یک دهم این مبلغ را به پرسپولیس برازجان کمک مالی بدهد تا این تیم بتواند با اقتدار در لیگ شرکت نموده و با دیگران به رقابت بپردازد.


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان پاسخ داد: این موضوع و حمایت یکی از نهادها از تیم پرسپولیس آرزوی ما است. چون با توجه به بودجه تیم می توان یک تیم قوی یا معمولی بست؛ بالاخره ورزشکاران نیز باید از لحاظ اقتصادی تامین شوند.

علی کمارج در توضیح وضعیت فعلی تیمهای حاضر در لیگ های کشور در رشته های مختلف مانند هندبال ستارگان در لیگ یک کشور توضیح داد: از محل کمکهای شهرداری و شورای محترم شهر مبلغ پنجاه میلیون تومان به این باشگاه در حال پرداخت است. همچنین از باشگاه پارس برازجان که در رشته های پایه فوتبال فعالیت بسیار خوبی دارند حمایت های خوبی صورت پذیرفته که جا دارد همین جا تشکر ویژه ای از مجموعه ی شهرداری محترم و نمایندگان مردم شریف برازجان در شورای محترم شهر برای حمایت های بسیار خوب ایشان از جامعه جوان و ورزشکار شهر داشته باشم.

وی افزود: در دشتستان استعدادهای خوبی در تمامی رشته ها به ویژه والیبال، هندبال، فوتبال، ورزشهای رزمی و... وجود دارد و امیدوارم با ورود بخش خصوصی مشکلات مالی برای پرورش و حضور پر قدرت این عزیزان در تمامی صحنه های ورزشی و علمی برطرف گردد.


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان با اشاره به اقدامات عمرانی در حوزه ورزش گفت: با توجه به اعتبارات خوبی که تخصیص داده شده و ان شالله محقق خواهد شد تحولات خوبی در زیرساخت ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: افتتاح پلکان ها در حال انجام است که به صورت اسکلتی و در قسمت زیرین پلکان ساختمان هیات فوتبال و یک رختکن برای زمین شماره 2 استادیوم تختی برازجان در نظر گرفته ایم، زیر پلکان شمالی نیز دو سوییت سه اتاقه و رختکن شماره 2 مربوط به زمین شماره 2 پیش بینی شده است و همچنین جایگاه ویژه که سعی ما در این است این عملیات تا ایام دهه فجر به اتمام برسد. 

کمارج با اشاره به سایر اقدامات عمرانی در مجموعه شهید گنجی گفت: در حال حاضر با توجه به توانایی هایی که داریم حتی قابلیت برپایی اردوهای تیم ملی و میزبانی، علی الخصوص در بخش ورزش های ساحلی چون فوتبال، والیبال و هندبال را داریم.

رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان با بیان اینکه با انجام این اقدامات چهره ورزشی شهر کاملا تغییر می کند، عنوان کرد: همچنین یک کمپ ویژه جانبازان و معلولین راه اندازی خواهد شد و با توجه به موفقیت هایی که این عزیزان داشته اند و شرایط خاصی که دارند یک اتاق خوب و مناسب که در واقع یک سوییت ویژه این قشر با امکانات جانبی موردنیاز ایشان بوده احداث خواهد گردید که امیدواریم این پروژه نیز تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

علی کمارج اضافه کرد: سالن امام خمینی (ره) -که سالن اصلی شهر برازجان است- در حال بهسازی می باشد و به زودی به یک وضعیت قابل قبول خواهد رسید، ضمنا خانه جوان شهر هم بهسازی شده و ان شالله منتظر اعتبارات لازم جهت تجهیز آن هستیم. با توجه به نشست های خوبی که با سمن ها و معاونت امور جوانان استان داشتیم آینده روشن تر و بهتری در این بخش رقم خواهد خورد.





















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105088