کد خبر: 105053 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 آبان 1397 - 08:53
معاون استاندار بوشهر تاکید کرد؛
لزوم حضور مسئولان بین مردم/ تقویت انگیزش و زدودن انفعال در مدیران

اتحاد خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در بین مردم گفت: مدیران بایستی گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه کنند.مجید خورشیدی شنبه‌شب در نشست با مشاوران استاندار بوشهر اظهار داشت: در فضای سیاسی و اجتماعی کنونی نیاز به همدلی اقشار مختلف جامعه بیش از گذشته احساس می‌شود و باید در مسیر همدلی...

اتحاد خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در بین مردم گفت: مدیران بایستی گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه کنند.

لزوم حضور مسئولان بین مردم/ تقویت انگیزش و زدودن انفعال در مدیران

به گزارش مهر، مجید خورشیدی شنبه‌شب در نشست با مشاوران استاندار بوشهر اظهار داشت: در فضای سیاسی و اجتماعی کنونی نیاز به همدلی اقشار مختلف جامعه بیش از گذشته احساس می‌شود و باید در مسیر همدلی و وحدت حرکت کنیم.

 

وی خواستار تقویت انگیزش و زدودن انفعال در بین مدیران استان بوشهر شد و اضافه کرد: همه مدیران باید اهتمام ویژه برای ارائه عملکرد به مردم از طریق روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها داشته باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در بین مردم بیان کرد: حضور مدیران در سفرهای استانی استاندار در شهرها و روستاهای استان سازنده است و امیدواریم شاهد تداوم این روند باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: برای تعامل و شنیدن دیدگاه‌ها و نظرات نخبگان استان و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و هنری همیشه وقت دارم و دفتر کارم به روی همه آنها باز است.

 

خورشیدی ادامه داد: در سفر به شهرستان‌های مختلف استان با فعالان سیاسی و اجتماعی و اهالی فرهنگ و هنر دیدار و گفت‌وگو خواهم کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105053