امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 آبان 1397 - 07:46

اتحاد خبر: فال روزانه یکشنبه 27 آبان 1397

اتحاد خبر: فال روزانه یکشنبه 27 آبان 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پرانرژی، واقع بین، قابل اعتماد، سخت کوش و بسیار منظم هستید. مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید برای شما از هر چیز دیگری از اولویت و اهمیت بیشتری برخوردار هستند. با وجود این همه ویژگی مثبت شما چند ویژگی منفی نیز دارید، مخصوصا این که در موقعیت هایی اشتباه دچار حسادت و لجبازی می شوید! امسال از لحاظ سلامتی اوضاع تا حدود زیادی خوب خواهد بود، اما با مشکلاتی جزئی مانند سرماخوردگی، سردرد یا کمردرد مواجه خواهید بود که با رسیدگی و توجه کافی قابل اجتناب هستند. امسال میزان درآمد شما به میزان قابل قبولی افزایش پیدا خواهد کرد، اما همراه با این افزایش درآمد هزینه ها و مخارجتان نیز افزایش خواهند یافت و در نتیجه نخواهید توانست زیاد پس انداز کنید. اگر تصمیم گیری هایتان در مورد سرمایه گذاری به درستی انجام شوند سود قابل توجهی را به دست خواهید آورد، اما در غیر این صورت باید خودتان را برای از دست دادن سرمایه تان آماده کنید. در زمینه ی کاری به شما توصیه می شود خودتان را درگیر پروژه های کوچک نکنید و وقت و انرژیتان را صرف پروژه هایی کنید که سود بیشتری دارند. رواط عاطفی شما امسال به اندازه ی کافی رضایت بخش خواهند بود. بهمن، اردیبهشت، تیر و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

اخیرا رابطه ی عاشقانه و عاطفیتان به خوبی پیش می رود و مشکلی در رابطه تان به نظر نمی رسد. گفت و گو هایتان در حال پیشرفت می باشند و شوخ طبعیتان روح تازه ای به رابطه تان می بخشد و در برخی مواقع می تواند آموزنده نیز واقع شود. امروز ممکن است اتفاقات مهمی در پی نداشته باشد و روزی آرام و بی سر و صدا داشته باشید. اخیرا بیشتر تمرکز خود را بر روی بخش های خوب زندگیتان گذاشته اید و جزئیات زندگیتان را فراموش کرده اید و این موضوع توانایی انجام دادن کارهای ضروری و مهم برای تحت کنترل گرفتن اوضاع را از شما سلب کرده است. واقع بین باشید و سعی کنید از انجام دادن کارهای بیهوده بپرهیزید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس خیلی خوبی خواهید داشت ولی متاسفانه دیگران ممکن است چنین احساسی نداشته باشند. شاید غریزه تان به شما بگوید که باید خودتان را قربانی کنید تا راه موفقیت برای افراد دیگر باز شود و آسان تر بتوانند به مقصد نهایی برسند ولی این کاملا اشتباه است. به یاد داشته باشید که هر کس باید خودش راه و مسیر درست برای موفق شدن را تشخیص دهد و آن را بپیماید. اگر کسی احساس خوبی ندارد این مشکل شما نیست و نباید خودتان را به خاطر مشکلات دیگران مقصر بدانید، توانایی شما برای کمک به دیگران محدود است. بهتر است امروز را تنها باشید و کمی با خود خلوت کنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

مزیت های زیادی در پیوستن به گروه های اجتماعی و یا خانوادگی وجود دارد که ممکن است از آنها بی خبر باشید. امروز نقش شما بهبود بخشیدن به ضعف های ارتباطی می باشد. به جزئیات و مسائلی که نیاز به تصحیح دارند دقت کنید و توجه داشته باشید که لازم نیست همه کارها را خودتان به تنهایی انجام دهید و می توانید از کمک دیگران برای انجام دادن کارهایی که فکر می کنید توانایی لازم برای انجام دادنشان را ندارید، استفاده کنید. اکنون زمان مناسبی برای محول کردن برخی از مسئولیت ها به دیگران می باشد. البته حواستان به کارهایی که به دیگران محول می کنید باشد و مراقب باشید که به خاطر کم کاری دیگران شما تنبیه نشوید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است فکرهای جالبی برای پیشرفت حرفه ای و افزایش درآمدتان به ذهنتان برسند. تنها سؤالی که باقی می ماند این است که آیا می توانید این راه را تا آخر ادامه داده و به نتیجه ی مورد نظرتان دست پیدا کنید. برخی از این ایده ها عملی هستند و برخی دیگر هم نیستند. اگر واقعا مصمم هستید که ایده هایتان را عملی کنید برای اطمینان حاصل کردن در این مورد تحقیقات لازم را انجام دهید. اگر قدم های صحیح را برای عملی کردن ایده هایتان بردارید آینده ی خوبی در انتظارتان خواهد بود. اگر کسی را سراغ دارید که فکر می کنید می تواند در این راه به شما کمک کند ایده هایتان را با او در میان بگذارید، شاید دوست داشته باشد با شما همراه شود.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز شما در دور دست ها آینده ی خود را می بینید و دلتان می خواهد بی هیچ فکری هر چه سریعتر خودتان را به آن تصویری که از آینده تان در ذهن دارید برسانید. با وجود این که افکارتان و کارهایی که در حال حاضر می کنید به شدت تحت تأثیر احساسات شما قرار دارند، خودتان فکر می کنید که توانایی یک تصمیم گیری منطقی بر اساس واقعیت ها را دارید. شما احساس می کنید که اطرافیانتان علیه شما با هم دست به یکی کرده اند و می خواهند شما را شکست بدهند؛ همین موضوع هم باعث شده است که دچار تردید شوید و در کارهایتان درنگ کنید. یادتان باشد که بزرگ ترین دشمن شما در درونتان قرار دارد و با غلبه بر آن به هر دشمن خارجی هم پیروز خواهید شد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز شما خبرهای خوبی در رابطه با پولی که مدت ها در انتظارش بوده اید و به همین زودی ها به دستتان خواهد رسید دریافت می کنید. این خبر برایتان بسیار خوشحال کننده است و شاید حتی نتوانید آن را باور کنید. باور کنید! انتظار طولانی مدت شما بالاخره به پایان رسیده است. حتی می توانید از همین حالا به فکر راه انداختن یک مهمانی به همین مناسبت باشید. فقط مواظب باشید به وسوسه ی خرج کردن تمام این پول آن هم برای چیزهای غیر ضروری غلبه کنید. شما می توانید از این پول برای دنبال کردن اهداف بزرگی که برای مدتی قصد دنبال کردن آنها را داشته اید اما با کمبود منابع مالی مواجه بوده اید، استفاده کنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز شرکت در یک فعالیت اجتماعی شما را با دوستانی قدیمی که برایتان بسیار مهم هستند و شاید هم برای مدتی آنها را ندیده باشید، در تماس قرار خواهد داد. این گردهمایی بسیار دوستانه و گرم خواهد بود، اما شما ممکن است احساس کنید در برابر آنها چیزی برای گفتن ندارید و مجبور به سکوت هستید. مهم نیست! سکوت بهتر از این است که بخواهید به زور حرف های بیهوده بزنید تا فقط چیزی گفته باشید. فقط از بودن در کنار افرادی که برایتان عزیز هستند لذت ببرید و به حرف های دیگران گوش کنید، این طوری خیلی بیشتر به شما خوش خواهد گذشت. فقط فراموش نکنید به کارهایی که برای امروزتان داشته اید هم به موقع رسیدگی کنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز از آن روزهایی است که مسیر پیش رویتان ناگهان به چندشاخه تبدیل می شود و شما باید تصمیم بگیرید که چه راهی بهترین گزینه ی ممکن است. انتخاب و تصمیم گیری معمولا برای شما کار چندان دشواری نیست، اما در شرایط فعلی با گزینه های زیادی که پیش رو دارید به نفعتان است که راهی را در پیش بگیرید که از همه منطقی تر و مطمئن تر است و هیچ جای شک و تردیدی در آن وجود ندارد. خیالتان از اینکه انتخابتان هر چه که باشد به نفع شما خواهد بود راحت باشد. شاید امروز یک نفر سر راهتان قرار بگیرد که به نظرتان بسیار جذاب و دوست داشتنی است، اما اکنون زمان مناسبی برای آغاز یک رابطه ی عاطفی جدید نیست.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

همه ی شرایط لازم برای انجام کارهایی که شما امروز قصد انجامشان را داشته اید فراهم هستند و خودتان هم انرژی و آمادگی لازم برای انجام آنها را دارید، اما به نظر می رسد یک چیزی که خودتان هم درست نمی دانید چیست مانع پیش رفتن کارها و برنامه های شما شده است. شاید مشکل کار در این باشد که شما جزئیات کار را در نظر نگرفته اید و حالا که به مرحله ی عملی کردن نقشه هایتان رسیده اید همین جزئیات برایتان دردسرساز شده باشند. در هر صورت خودتان را نبازید، شاید کارها کمی کندتر پیش بروند یا حتی بعضی از آنها انجام نشوند، اما با دقت و کمی سیاست بخش عمده ای از آنها را به انجام خواهید رساند.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز آنهایی برنده خواهند بود که از همه منظم تر باشند و برنامه هایشان ثبات بالاتری داشته باشند، پس سعی کنید شما هم در همین گروه قرار بگیرید. البته این کار ممکن است برایتان سخت باشد زیرا دیگران خواسته یا ناخواسته حواستان را پرت خواهند کرد. شما در میانه ی یک پروژه ی مهم قرار دارید و این که بخواهید در چنین شرایطی به خودتان استراحت بدهید و یا ذهنتان را درگیر مسائل متفرقه کنید اصلا منطقی به نظر نمی رسد. از اینکه وقتتان را صرف مکالمات طولانی مدت تلفنی کنید که موضوعات مورد بحث در آنها در واقع هیچ ارتباطی به شما و کارتان پیدا نمی کنند خودداری کنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز شما ایده های خیلی جالبی در سر دارید که دلتان می خواهد هر چه سریعتر آنها را با اطرافیانتان در میان بگذارید. واکنش ها در برابر حرف های شما کاملا متفاوت هستند؛ بعضی از آنها فکر می کنند که شما نابغه هستید و بعضی دیگر هم معتقدند که شما عقلتان را از دست داده اید. به هر حال مهم نیست، شما موظف نیستید نظرات دیگران را عوض کنید. پیش از آن که نظرات دیگران را در مورد ایده هایتان جویا شوید به اندازه ی کافی برای فکر کردن به آنها وقت بدهید. امروز شما احساس می کنید شخصی که دوستش دارید نسبت به شما بی تفاوت نیست و او هم دوستتان دارد، اجازه ندهید منفی بافی هایتان شما را دچار تردید کنند.

فال روزانه ۲۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز این طور احساس می کنید که انگار یک نفر دارد کارهایی بر علیه شما انجام می دهد، سعی کنید در خلوت در مورد این موضوع با او حرف بزنید. امروز مهربانی ها و خوش رفتاری هایتان نتیجه ای را برای شما به همراه خواهند داشت که شاید حتی انتظارش را نداشته اید. یک نفر که برای شما احترام ویژه ای قائل است پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد که بدون شک به پیشرفت و افزایش درآمد شما کمک خواهد کرد. شما احتمالا این شخص را برای مدتی طولانی می شناخته اید و خیلی خوب با او کنار می آیید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و هیچ گونه نگرانی به دل راه ندهید. اگر قدر این موقعیت را بدانید آینده ای فوق العاده در انتظارتان خواهد بود./د



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 10 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 14 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...