کد خبر: 105000 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 آبان 1397 - 09:40
مدیرکل استاندارد بوشهر خبر داد؛
جلوگیری از ورود ۲۰ محموله غیر استاندارد به استان بوشهر

اتحاد خبر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: بازرسان این اداره کل از ورود ۲۰ محموله غیراستاندارد به استان، جلوگیری کردند.

اتحاد خبر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: بازرسان این اداره کل از ورود ۲۰ محموله غیراستاندارد به استان، جلوگیری کردند.

جلوگیری از ورود ۲۰ محموله غیر استاندارد به استان بوشهر

به گزارش مهر، محمد رحیم بهره مند صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با ورود کالاهای غیراستاندارد را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم و کارشناسان استاندارد نظارت و کنترل مستمری در این زمینه دارند.

 

وی اضافه کرد: در بازرسی های صورت گرفته طی هفت ماهه نخست سال جاری در گمرکات سطح استان، ۲۰ محموله کالای غیر استاندارد شامل کلاه ایمنی موتورسیکلت، ابزار آشپزخانه، انواع آچار، پیچ و مهره و کالاهای برقی، غالبا ساخت کشور چین غیر استاندارد اعلام شدند.

 

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خاطرنشان کرد: این محموله ها با ارزش ریالی ۵۸۰ میلیون و ۸۳۵ هزار ریال بوده که با تشخیص غیراستاندارد بودن، از ورودشان به استان جلوگیری شد.

 

بهره‌مند از قطع انشعاب گاز سه جایگاه سی‌ان‌جی غیراستاندارد در استان خبر داد و افزود: طی بازرسی های صورت گرفته از جایگاه های سی‌ان‌جی سطح استان، از ۳۴ جایگاه موجود، سه جایگاه، به دلیل عدم رعایت بندهای بحرانی، غیراستادارد شناخته شدند.

 

وی ادامه داد: با غیر استاندارد اعلام شدن این جایگاه ها که در شهرستان های بوشهر، جم و کنگان مستقر هستند، اقدامات لازم در خصوص قطع انشعاب گاز این جایگاه ها صورت گرفت.

 

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال گذشته، طرح استاندارد سازی جایگاه های سی‌ان‌جی سطح استان کلید خورد که با اجرای این طرح تمامی جایگاه های سی‌ان‌جی استاندارد شدند.

 

وی افزود: طرح بازرسی از جایگاه های سی‌ان‌جی در سال جاری نیز صورت گرفته و پس از انجام این طرح، سه جایگاه از شرایط استاندارد خارج و قطع انشعاب شدند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/105000