کد خبر: 104844 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 آبان 1397 - 17:22
حضور فرماندار دشتستان در شهرداری سعداباد و بازدید از واحدهای مختلف شهرداری+ تصاویر

اتحاد خبر: دکتر ارسلان زارع، ظهر امروز، دوشنبه ۲۱ آبان ماه و  هیئت همراه، امام جمعه و  بخشدار با اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و کارکنان شهرداری  دیدار و گفتگو کردند. دکتر زارع فرماندار دشتستان، پس از ورود به ساختمان شهرداری با حضور در نمازخانه شهرداری، نماز را به امامت حجت الاسلام کشاورز بارگاهی، امام جمعه شهر سعدآباد اقامه نمودند...

اتحاد خبر: دکتر ارسلان زارع، ظهر امروز، دوشنبه ۲۱ آبان ماه و  هیئت همراه، امام جمعه و  بخشدار با اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و کارکنان شهرداری  دیدار و گفتگو کردند.



 دکتر زارع فرماندار دشتستان، پس از ورود به ساختمان شهرداری با حضور در نمازخانه شهرداری، نماز را به امامت حجت الاسلام کشاورز بارگاهی، امام جمعه شهر سعدآباد اقامه نمودند و سپس از تمامی واحدهای شهرداری بازدید بعمل آوردند.

ایشان در این دیدار، ضمن تشکر از شریفی شهردار سعدآباد و ابراز رضایت از مجموعه شهرداری سعدآباد،از آنها خواست تا در راستای انجام وظایف خود، در تکریم ارباب رجوع و مردم شریف نیز، اهتمام جدی داشته باشند.



 شهردار سعدآباد در این گفتگو ضمن خیرمقدم به فرماندار  و هیئت همراه، با ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه ها، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، پروژه‌ های مهمی با سرعت پیشرفت بالا در سعدآباد در دست ساخت و بهره برداری می باشد.
 ابوالقاسم شریفی ابراز داشت: اجرای چندین پروژه در راستای عمران شهری، خیابان ساحلی، فاز دوم تفریحگاه ساحلی، تکمیل ساختمان شهرداری و بلوار شهداء از جمله برنامه‌های مهم در سال جاری به شمار می‌رود که انشاالله در دهه فجر امسال شاهد افتتاح تعدادی از آنها خواهیم بود.

 حجت الاسلام کشاورز بارگاهی امام جمعه شهر سعدآباد، با تاکید بر تعریض راه های روستایی بخش سعدآباد اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های توسعه و پیشرفت، توجه به محورهای مواصلاتی است که مطالبات مردم در این عرصه باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

 قلی زاده رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد در این نشست، ضمن تشکر از فرماندار محترم و حمایت ویژه ایشان از شهر سعدآباد گفت: نگاهی ویژه به تقاطع غیر همسطح پروژه کمربندی سعدآباد- آبپخش داشته باشید تا خواسته چندین ساله مردم مرتفع گردد.


























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/104844