کد خبر: 104842 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 آبان 1397 - 14:27
دورهمی بزرگ راه روشن در بوشهر برگزار می شود / استعدادیابی 10 هزار دانش آموز بوشهری +تصاویر

اتحاد خبر: دورهمی بزرگ راه روشن با موضوع بررسی و تدوین نقشه راه موفقیت با حضور دانش آموزان، اولیا و صاحب نظران 22 آبان 97 در سالن 9 دی بوشهر برگزار می شود. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، مدیر و موسس گروه آموزشی محیا با بیان اینکه این همایش با همکاری نیروگاه اتمی و بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این گروه آموزشی چند سال ...

اتحاد خبر - ثریا شیری: مدیر و موسس گروه آموزشی محیا با بیان اینکه این همایش با همکاری نیروگاه اتمی و بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این گروه آموزشی چند سال است که در عرصه ی آموزش و مشاوره در استان های تهران و یزد و فارس و بوشهر فعالیت خود را آغاز کرده است.


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، ارشاد شریعتی با بیان اینکه طرح راه روشن از دو ماه پیش فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است، افزود: این طرح به نام شهید احمدی روشن اجرا شده است و در راستای افزایش توانمندی و غنی سازی فرهنگ و غنی سازی توان علمی دانش آموزان متوسطه ی اول و دوم پیش می رود.

 

شریعتی همچنین افزود: در این طرح دانش آموزان مستعد و نیازمند استان بوشهر با ظرفیت 150 نفر و با اعتبار 12 میلیارد ریال با هدف غنی سازی توان علمی به صورت رایگان تحت آموزش قرار می گیرند.


وی با اشاره به اینکه این گروه آموزشی یک برنامه برای پرورش استعدادها و هدایت تحصیلی و شغلی دانش آموزان دارد، گفت: براساس طرحی که با بسیج دانش آموزی پایه ریزی کردیم، 10 هزار نفر از دانش آموزان استان بوشهر استعدادیابی شغلی و تحصیلی می شوند که این استعدادیابی با جدیدترین روش ها اتفاق می افتد و به آنها کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشند.


شریعتی همچنین با بیان اینکه در وضعیت اقتصادی فعلی جامعه، برای کم کردن فشارهای مالی به همدلی نیاز داریم، اظهار داشت: در همین راستا برای کارمندان تمام ادارات دولتی تخفیف 20 درصدی اعمال کردیم و در بعضی ارگان ها تخفیف های بیشتری ارائه دادیم، که این تخفیف ها برای جامعه ی کارگری به 30 درصد می رسد.

 

عضو هیئت مدیره ی گروه آموزشی کیمیا نیز با بیان اینکه در فضای استان بوشهر به همچین گروه آموزشی نیاز داشتیم، اظهار داشت: استان ما از نظر آموزش ضعیف است و اغلب خانواده ها توانایی پرداخت مالی امکانات آموزشی را ندارند.

 

محمدحسین مهرورز با اشاره به لزوم افزایش همدلی در جامعه افزود: در استان بوشهر تفاهم نامه ای با کمیته امداد منعقد شد و 40 نفر از مددجویان از آموزش رایگان بهره مند می شوند.


مهرورز بیان داشت: با توجه به محوریت مسجد و بسیج که دو رکن تاثیرگذار در جامعه هستند، تفاهم نامه ای با بسیج دانش آموزی در حال انعقاد است که تخفیف 30 تا 100 درصدی به دانش آموزان نخبه ی بسیج و مسجد ارائه شود و تحت بورسیه ی کامل مجموعه ی آموزشی محیا قرار بگیرند.


 

عبدالرسول عرب زاده  مدیر اجرایی گروه آموزشی محیا در استان بوشهر نیز اظهار داشت: ایجاد نگاه عالمانه به ساختارهای تحصیلی دانش آموزان در استان بوشهر و فراهم نمودن ملزومات حرفه ای یادگیری و آموزش ( محیا) برای همه دانش آموزان مستعد استان را رسالت اصلی خود می دانیم و امیدواریم با همکاری و همدلی دلسوزان این عرصه بتوانیم گام های موثری در مسیر تعالی و پیشرفت فرزندانمان برداشته و دین خود را به عرصه آموزشی استان ادا نماییم.







لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/104842