کد خبر: 104840 ، سرويس: فرهنگ و هنر
تاريخ انتشار: 21 آبان 1397 - 13:05
با معرفی برگزیدگان عکس «کودک و زلزله» در روز منع خشونت علیه کودکان؛
راهیابی دو اثر از عکاس دشتستانی به نمایشگاه «آرزوهای خط‌ خطی»

اتحاد خبر: در روزهای گذشته پویش "بدسرپرست تنهاتر است" به مناسبت سالروز زلزله کرمانشاه، فراخوانی با عنوان آرزوهای خط خطی با رویکرد مستند گرایانه منتشر کرد و آثار برگزیده از سراسر کشور در نمایشگاهی به همین نام به نمایش گذاشته شدند. به گزارش «اتحاد خبر»؛ دو قطعه عکس از عکاس جوان دشتستانی به این نمایشگاه راه یافته ...

اتحاد خبر: در روزهای گذشته پویش بدسرپرست تنهاتر است به مناسبت سالروز زلزله کرمانشاه، به منظور تکمیل ساختمان نیمه کاره دبستانی در روستای (سنقال خالدی) سرپل‌ذهاب در پی مسابقه عکاسی فراخوانی با عنوان آرزوهای خط خطی با رویکرد مستند گرایانه منتشر کرد و از عکاسانی که تمایل در این مسابقه را داشتند دعوت شد تا این پویش را همراهی نمایند.


به گزارش «اتحاد خبر» به نقل از روابط عمومی پویش «بدسرپرست تنهاتر است»؛ بالغ بر ۱۲۰۰ فریم عکس توسط ۱۸۳ عکاس از شهرهای مختلف ایران به دبیرخانه مسابقه عکس «کودک و زلزله» ارسال شد و ساتیار امامی، راهب هماوندی و کامبیز دیرباز داوری این مسابقه را برعهده داشتند که در نهایت آثار ۴۵ عکاس برای ارایه در نمایشگاه «آرزوهای خط‌خطی» انتخاب شد.

گفتنی است دو عکس از «احمد موسوی مقدم»، عکاس دشتستانی به این نمایشگاه راه پیدا کرد و این نمایشگاه از روز دوشنبه ۲۱ آبان‌ماه ۹۷ در باغ موزه قصر تهران شروع به کار خواهد کرد. همچنین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بعد ازظهر روز دوشنبه ساعت ۱۹ در موزه قصر تهران برگزار خواهد شد. 

به گفته میلاد بهشتی دبیر اجرایی این مسابقه، به تشخیص هیات داوران در آیین پایانی نمایشگاه علاوه‌بر معرفی نفرات اول تا سوم از پنج عکس برتر نیز تجلیل خواهد شد.

 

اسامی عکاسان راه یافته به نمایشگاه به شرح زیر است:

ساره سلطانیه، محمود کاملی، فؤاد گودرزی، ناصر محمدی، احسان نیک پیام، پوریا پاکیزه، امیر رضا آبا، علی صالحی، مهران ریاضی، زهرا رمضانی، فربد اسعدی مقدم، خشایار فاصل کاشانی، احمد موسوی، مریم رستم پور، پوریا ترابی، هدیه سلیمی، فرشید کلهر، محمدمهدی ورال، سعید تاجبخش، سما صفایی، افرا شهباز زاده، بهادر متکی، پژمان مولایی، علی محمدی پرفکر، امید حیدری فر، همت فتاحی، علی کریمی، مونیکا علیزاده، ادریس خسروی زاده، ملیکا فرش‌فروش، جواد حسنی، امیرحسام زرافشان، مینا نوعی، احمد بلباسی، محمد صابر کریمی، حسین خزایی، امین بحرانی، فاطمه عابدی، محمدرضا پیمان، علیرضا وثیق انصاری، نوید محمدی ترازک، مریم دشتی، هادی محمدی، محمد صالح شریف‌آبادی، ابراهیم علی‌پور.

 

مجموعه برنامه‌های «آرزوهای خط‌خطی» کاری مشترک از پویش «بدسرپرست تنهاتر است» و باغ‌موزه قصر تهران است که به مناسبت نخستین سالگرد زلزله کرمانشاه و روز جهانی منع خشونت علیه کودکان در فاصله بین روزهای ۲۱ آبان تا ۲۸ آبان برگزار می‌شود.


لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/104840