امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 آبان 1397 - 18:44
فرمانده انتظامی دشتستان در دفتر هفته نامه اتحاد جنوب:

اتحاد خبر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بعدازظهر یکشنبه با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی اتحاد خبر و هفته نامه اتحاد جنوب از همکاری و تعامل این مجموعه  با نیروی انتظامی شهرستان تقدیر کردند. سرهنگ رضوی تاکید کرد: بسته مشکوک حدود ساعت 7 و 10 دقیقه صبح توسط نیروی انتظامی کشف و خنثی گردید. این بسته مشکوک حاوی مقداری مواد منفجره بود که....

اتحاد خبر: سرهنگ سید جواد رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به همراه سرهنگ ابراهیم مزارعی، رئیس پلیس فتا شهرستان دشتستان و سرگرد رییسی، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان دشتستان بعدازظهر یکشنبه با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی اتحاد خبر و هفته نامه اتحاد جنوب از همکاری و تعامل این مجموعه  با نیروی انتظامی شهرستان تقدیر کردند.


 

 

 

به گزارش «اتحاد خبر»؛ سرهنگ سید جواد رضوی، ضمن تشکر از مجموعه همکاران رسانه ای هفته نامه اتحاد جنوب اظهار داشت: تنها مجموعه ای که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در فرماندهی انتظامی حضور یافت نشریه اتحاد جنوب بوده که قدردان این همراهی هستیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پاسخ به سئوال خبرنگار اتحاد جنوب در خصوص تمهیدات امنیتی و انتظامی برای راهپیمایی ولایت که آخرین روز ماه صفر در مسیر برازجان – شاهزاده ابراهیم برگزار شد گفت: همانطور که می دانید در این آیین حجم عظیمی از مردم دشتستان و شهرها و روستاهای همجوار  به مسیر میدان والفجر تا حرم مطهر شاهزاده ابراهیم آمده و اوج حضور جمعیت نیز در جوار روستای نینیزک و حرم شاهزاده ابراهیم بود. با توجه به حساسیت های موجود، گزارش مفصلی از تهدیدات و مسائلی که ممکن است در این تجمع پیش بیاید را به فرماندار محترم و رییس شورای تامین ارائه نمودیم.

 

سرهنگ رضوی افزود: در همان ابتدای امر و بر مبنای همین گزارش، کارگروه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و... تشکیل گردید. سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه پاسداران که عهده داران اصلی این تجمع بودند نیز سعی در سامان بخشیدن به اجرای هرچه بهتر پیاده روی داشتند؛ در واقع راهپیمایی امسال با همکاری همه نهادهای مربوطه بسیار ضابطه مند برگزار گردید.

 

فرمانده انتظامی دشتستان همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار اتحاد جنوب در خصوص بسته انفجاری کارگذاشته شده در مسیر پیاده روی ولایت گفت: یکی از اقدامات پیش بینی شده قبلی نیروی انتظامی طرح عملیاتی پاکسازی مسیر پیاده روی بود که این کار توسط متخصصانی که با انواع و اقسام بمب ها و بسته های مشکوک آشنایی داشتند و از پیش آموزش های لازم را دیده بودند صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت برنامه و گستردگی منطقه از میدان والفجر محدودیت ترافیکی ایجاد کردیم، و با وجود تجمع مردم، و بروز نارضایتی ها و انحراف از مسیر همکاران ما دائم در حال پاکسازی بودند، این در حالی بود که به دلیل ثابت نبودن جمعیت و وجود جمعیت شناور پاکسازی نیز بایست به شکل شناور صورت می گرفت.

 

سرهنگ رضوی تاکید کرد: همان طور که سردار فرمانده انتظامی استان توضیح دادند بسته مشکوک حدود ساعت 7 و 10 دقیقه صبح توسط نیروی انتظامی کشف و خنثی گردید که برای انجام این مهم تا مسافت 150 متری از محل بمب گذاری را تخلیه کردیم و برای مدت زمان خنثی سازی بسته انفجاری اجازه تردد در محدوده خطر را ندادیم. این بسته مشکوک حاوی مقداری مواد منفجره بود که می توانست قدرت انفجاری شدیدی داشته باشد و درصورت انفجار منجر به تلفات زیادی میشد.


 

 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پاسخ به وجود سرنخ برای این اقدام گفت: طبیعی است که نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی ریشه این اتفاقات را دنبال می کنند و به دنبال کشف عامل و یا عوامل این اقدام هستند که در موقع مناسب و با صلاحدید مقامات ارشد استان اطلاع رسانی خواهد شد.  

 

سرهنگ رضوی در خصوص اقدامات نیروی انتظامی قبل از برگزاری پیاده روی ولایت گفت: ما از  یکهفته قبل از پیاده روی تدابیر لازم را اتخاذ کردیم و 48 ساعت پیش از آغاز راهپیمایی که برخی اقدام به برپایی موکب و تعیین مکان نموده بودند ما نیز از حیث جانمایی موکب ها، تعیین محل تعزیه و پارکینگ و تدابیر امنیتی و ترافیکی رهنمود و مشاوره لازم را به دست اندرکاران ارایه می نمودیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  در ادامه با اشاره به حجم تصادفات و ناهنجاری های ایجاد شده توسط برخی موتورسواران ابراز داشت: در سطح شهرستان دشتستان 47 هزار دستگاه موتورسیکلت پلاک شده، صرف نظر از موارد پلاک نشده و پلاک استان ها و شهرستان های دیگر وجود دارد. همچنین حدود 37 هزار خودرو در سطح شهرستان دشتستان تردد می کنند. آمار تصادفات موتورسیکلت –خسارتی، جرحی، فوتی- در شهرستان نسبت به سال گذشته 3.5 درصد افزایش داشته است و در بسیاری از موارد نقص فنی وسائط نقلیه سبب بروز تصادفات می شود.

سرهنگ سید جواد رضوی افزود: مجموعه نیروی انتظامی با قاطعیت با موتورسوارانی که ایجاد ناهنجاری و مزاحمت برای دیگران می کنند برخورد خواهد کرد.

 

وی از تصویب اضافه شدن یک کلانتری به شهر برازجان خبر داده و تصریح کرد: کلانتری سوم شهر برازجان در صورت ابلاغ و اخذ مجوزها در محدوده ی شهری آغاز به فعالیت خواهد کرد که در آن شرایط شهر به سه حوزه استحفاظی تقسیم گردیده و ارائه خدمات به مردم با سرعت بیشتری خواهد گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به برخی از مسائل اجتماعی اذعان داشت: هدایت و کنترل جوانان در برگزاری مراسمات شادباش و تخلیه صحیح هیجانات می تواند به برقراری نظم و آرامش در سطح شهر کمک نماید.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان در پایان از تعامل خوب مردم و اصحاب رسانه با نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت: اگر نیروی انتظامی شهرستان توفیقاتی دارد از دعای مردم و خوش قلبی ایشان است و ما همیشه و در همه حال مدیون لطف و محبت مردم، مسئولین، ارگان ها و نهادها، و همچنین مطبوعات و سایت های خبری هستیم. ان شالله بتوانیم زمینه ساز امنیت و آرامش باشیم تا مردم بتوانند در شرایط ایده آل تری زندگی خود را پیش ببرند، تلاش ما این است که خادمان خوبی برای مردم باشیم و به نحو احسن به مردم عزیزمان خدمت نماییم.

 

مدیرمسئول و سردبیر نشریه اتحاد جنوب و پایگاه خبری اتحاد خبر ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی گفت: تا آنجایی که ما به عنوان رسانه رصد نموده ایم مردم از مجموعه انتظامی دشتستان رضایت نسبی دارند. در بطن جامعه و ارتباط با مردم رضایت خوبی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان دشتستان وجود دارد که این جای بسی تقدیر و خدا قوت دارد.

 

اکبر صابری عنوان کرد: تقویت احساس امنیت در بین مردم می توانند باعث آرامش روحی و روانی مردم و خانواده ها گردد و مجموعه اتحاد جنوب و اتحاد خبر این مهم را در دستور کار خود به عنوان یک رسانه قدیمی و پرمخاطب دارد.

 

وی با بیان اینکه همواره تلاش کرده ایم اطلاعات را از منابع موثق و معتبر بگیریم، اظهار داشت: تیتر کردن خبرهای منفی شاید جذابیتی برای مخاطب داشته باشد ولی کمکی به زندگی بهتر مردم نخواهد کرد بر همین اساس مجموعه اتحاد جنوب تلاش دارند ضمن انتشار خدمات و فعالیت های نیروی انتظامی با تمرکز بر آسایش و آرامش مردم با انتشار مطالب و اطلاعات معتبر و موثق زمینه ساز آگاهی بخشی موثر در جامعه باشند.








 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1397/08/22 - 07:53
0
1
از فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان جناب سرهنگ رضوی جهت نظم و انضباط در شهر کمال تشکر و قدردانی را خواستارم ولیکن از آن ریاست محترم عاجزانه تقاضا دارم در مسیر جاده سلامت که اغلب مردم جهت ورزش در آن مکان تجمع مینمایند مسائل امنیتی با کنترل بیشتر را در دستور کار قرارداده تا مردم با آرامش بیشتر بتوانند به فعالیت ورزشی خود بپردازند. با تشکر
1397/08/21 - 16:36
0
0
آیه ۱۰۱سوره توبه خطاب به پیامبر می فرماید ((بعضی افراد مدینه منافقند و بر نفاق خود ماهر و ثابتند ،که شما از آنها آگاه نیستی و ما آگاهیم . آنها را دوباره عذاب خواهیم کرد (دنیوی)و عاقبت سخت عذاب اخروی را خواهند دید !!) کور بشه چشمی که نتواند پیشرفت این سرزمین را ببیند ،کور بشود چشمی که نیتش کینه توزی ،دشمنی و اختلاف و برهم زدن آرامش مردمان نجیب این دیار و این سرزمین است .خداوند را صد هزار مرتبه شکر که هنوز «عشوریها»متعهد ،متعصب ،مرد و باغیرتی در این سرزمین وجود دارد ،که خود را سپر بلای دختران و زنان نجیب این سرزمین می کنند تا خدایی نکرده ،نامردهای نانجیب !!! آنها را در بازار برده فروشی القاعده و داعش معامله نکنند .
1397/08/21 - 13:10
0
2
دقت نظر و هوشیاری نیروی انتظامی در کشف و خنثی سازی بمب در مسیر پیاده روی ولایت جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
1397/08/21 - 12:31
0
2
با توجه به گسترش شهر ایجاد کلانتری جدید و گسترش گشت های موتوری و پیاده نیاز مبرم برازجان است.
1397/08/21 - 08:09
1
1
درود به مدیر و تحریریه اتحاد جنوب معتبرترین و قدیمی ترین نشریه دشتستان بزرگ و درود به فرمانده و پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی که قدردان زحمات اصحاب رسانه هستند.
حرکت حادثه آفرین موتور سواران قانون شکن، با چراغ خاموش( بدون چراغ) در شب در خیابان های کم دید کم کم برای جودش جا افتاده است و نیز عبور در خلاف جهت هنگام جمع شدن کمی آب در مسیر اصلی ، طوری که پیاده ها نمیدانند هنگام عبور از عرض خیابان کدام سمت خیابان باید را نگاه کنند!؛ تازه تنها خیابان ها نیستندکه خطرناک شده اند، پیاده روها ی تاریک هم دیگر چندان امن نیستند ، چون این هنجار شکنی پر خطر دارد یک سنت میشود
1397/08/20 - 21:06
0
2
از فرمانده محترم انتظامی دشتستان صمیمانه تشکر میکنیم بابت تامین امنیت خوب دشتستان بزرگ. همجنین از فرماندار محترم که رییس شوزای تامین است و از همه تلاشگران تامین امنیت.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 6 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...