کد خبر: 104641 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 آبان 1397 - 16:12
شهردار برازجان خبر داد؛
پارکینگ موتورسیکلت بازار روز برازجان راه‌اندازی شد

اتحاد خبر: پارکینگ ویژه موتورسیکلت بازار روز برازجان به بهره‌برداری رسید. به گزارش اتحاد خبر؛ محمدحسن محمدی شهردار برازجان ضمن اعلام این خبر گفت: مشکلات ترافیکی و تردد شهروندان و بازاریان با موتورسیکلت در محوطه بازار روز همواره یکی از بزرگترین معضلات این بازار بوده که باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای در تردد شهروندان در این بازار میشد....

اتحاد خبر: پارکینگ ویژه موتورسیکلت بازار روز برازجان روز دو شنبه ۱۴ آبانماه به بهره‌برداری رسید.


به گزارش اتحاد خبر؛ محمدحسن محمدی شهردار برازجان ضمن اعلام این خبر گفت: مشکلات ترافیکی و تردد شهروندان و بازاریان با موتورسیکلت در محوطه بازار روز همواره یکی از بزرگترین معضلات این بازار بوده که باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای در تردد شهروندان در این بازار میشد.


وی افزود: این موضوع باعث ایجاد نارضایتی‌های عدیده‌ای برای شهروندانی شده بود که برای تهیه مایحتاج روزانه‌ی خود به بازار روز مراجعه میکردند و طبیعتا اختلال در نظم بازار و کار و کسب بازاریان را نیز به همراه داشت.


مهندس محمدی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در جهت حل این معضل افزود: برای حل این مشکل و در جهت رفاه حال شهروندان به حول و قوه الهی و با تلاش و همت همکاران عزیزمان در حوزه معاونت اجرایی نسبت به جانمایی و آماده سازی محوطه‌ای جهت احداث پارکینگ موتورسیکلت اقدام گردید و پس از تکمیل و آماده‌سازی، این پارکینگ راه اندازی و در خدمت همشهریان عزیز برازجانی قرار گرفت.


شهردار برازجان همچنین گفت: یکی دیگر از مشکلات مراجعین بازار روز و کسبه‌ی این بازار، عدم وجود سرویس بهداشتی در دسترس بود که با تلاش همکاران شهرداری برازجان این مشکل نیز مرتفع گردیده و سرویس بهداشتی مناسب جهت رفاه حال شهروندان احداث گردید.


محمدحسن محمدی شهردار برازجان در پایان ضمن تشکر از پرسنل پرتلاش حوزه‌ معاونت اجرایی شهرداری از مراجعین و کسبه‌ی بازار خواست از این پس از تردد با موتورسیکلت در بازار روز خودداری کنند تا ان‌شاالله شاهد ایجاد مزاحمت برای دیگر شهروندان نباشیم زیرا این امر میتواند نقش مهمی در رونق کسب و کار و سهولت کار مراجعین نیز ایفا نماید./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/104641