کد خبر: 104605 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 آبان 1397 - 08:19
مسئول مجمع رهروان امر به معروف بوشهر:
۱۸ هزار نفر عضو مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر هستند

اتحاد خبر: مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت:۱۸ هزار نفر عضو مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر هستند.

اتحاد خبر: مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت:۱۸ هزار نفر عضو مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر هستند.

۱۸ هزار نفر عضو مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر هستند

به گزارش مهر، سرهنگ خضر فقیه عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با بیان اینکه معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نیست، اظهار داشت: همه مردم و مسئولان موظف هستند بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در توسعه معروف‌ها و جلوگیری از منکرها تلاش کنند.

 

فقیه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ هزار نفر از نیروهای بسیج مردمی استان بوشهر، عضو مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر هستند، تصریح کرد:در راستای نهادینه کردن این فریضه مهم الهی در جامعه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های استان بوشهر فعال شد و اقدامات مهمی انجام داده است.

 

وی،با بیان اینکه، این نهاد بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اشاعه فرهنگ فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کند، خاطر نشان کرد: این پیگیری‌ها در سه حوزه امر به معروف و نهی از منکر مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم انجام می‌شود که در این جا منظور از دولت، تمام حاکمیّت اجرایی است.

 

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر تامین رفاه مردم و رفع مشکلات و پیگیری دغدغه های آنان، توسط مسئولان، گفت: مردم در زمینه اجرای فریضه امر به معروف از مسئولین مطالبه‌گر باشند.

 

سرهنگ خضر فقیه گفت: پیشگیری از فسادهای اجتماعی، اعتلای فرهنگ اسلامی، سلامت محیط اخلاقی و رونق دادن به اقتصاد و تولید از دیگر اهداف مجمع رهروان امربه معروف است.

 

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: اگر مسئولین نظام جمهوری اسلامی منویات رهبری را بیش از پیش اجرایی کنند مسائل و مشکلات مختلفی از مردم حل می ­شود.

لزوم ترویج امر به معروف

امام جمعه دیر نیز در نشست گفت: امر به معرف و نهی از منکر از واجبات بزرگ فریضه الهی است که باید در جامعه ترویج شود.

 

حجت‌الاسلام سید علی حسینی با بیان اینکه همگان در اقامه فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر باید مسئولیت پذیر باشند، اظهار داشت: تقویت فرهنگ عمومی و پالایش نقاط ضعف باید در اولویت قرار بگیرد.

 

امام جمعه دیر پیاده رویی اربعین حسینی را  یک حرکت بزرگ فرهنگی و نماد وحدت شیعه و سنی، ادیان الهی و کشورهای عراق و ایران برشمرد و تصریح کرد: شرکت بیش از۲۰ میلیون عزادار در رزمایش بزرگ فرهنگی پیاده روی اربعین در کربلا و میلیون ها نفر در پیاده روی جاماندگان حسینی در داخل کشور نماد عشق و دلدادگی به اهل بیت است.

 

برگزاری باشکوه جشن‌های انقلاب

فرماندار شهرستان دیر نیز گفت: شورای فرهنگ عمومی، ظرفیتی مهم و تاثیر گذار در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه دارد و همه باید به دقت مصوبات و تصمیم های این شورا را در حوزه کاری خود دنبال و اجرایی کنند.

 

حمزه اعتماد با اشاره به در پیش بودن سالروز چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: امسال جشن های انقلاب باید باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

در این نشست غلام حسینی و مریم دریانورد به عنوان مسئولان مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیر معرفی شدند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/104605