کد خبر: 104588 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 آبان 1397 - 23:41
اختصاصی/معاون سیاسی فرمانداری دشتستان:
موکب داران, موکب های خود را از تحقیقات کشاورزی برپا کنند

اتحاد خبر: معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان ضمن تسلیت وفات پیامبر اکرم(ص), شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) گفت: از آنجایی که بنا به تصمیم شورای تامین شهرستان دشتستان, آغاز رسمی پیاده روی ولایت در روز شهادت امام رضا(ع) از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی می باشد, از موکب داران خواسته ایم که موکب ...

اتحاد خبر_زهره عرب: معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان ضمن تسلیت وفات پیامبر اکرم(ص), شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) گفت: از آنجایی که بنا به تصمیم شورای تامین شهرستان دشتستان, آغاز رسمی پیاده روی ولایت در روز شهادت امام رضا(ع) از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی می باشد, از موکب داران خواسته ایم که موکب های خود را از تحقیقات کشاورزی به بعد برپا نمایند.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر,جواد لقمان زاده اضافه کرد: همه مسئولان شهرستان و هیات های مذهبی تلاش دارند تمهیدات لازم را فراهم نموده تا زائرین بدون مشکل در روز ۱۷ آبان همایش پیاده روی باشکوهی برگزار نمایند. لذا از همه عزیزان انتظار داریم که موکب ها را از محل شروع پیاده روی برپا نموده و کلیه برنامه های فرهنگی _مذهبی از مرکز تحقیقات تا محل امامزاده ابراهیم باشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/104588