کد خبر: 104587 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 آبان 1397 - 22:46
به همّت انجمن فن بیان و گویندگی شهریاران؛
اجرای نمایشنامه خوانی «به عشق تو می مانم» در تالار فرهنگ به روی صحنه رفت+تصاویر اختصاصی

اتحاد خبر: اجرای نمایشنامه خوانی "به عشق تو می مانم" به نویسندگی "خداداد رضایی" و کارگردانی "داوود جان امیری" به همت انجمن فن بیان و گویندگی شهریاران و با همکاری مجتمع فرهنگی هنری شهید گنجی دوشنبه 14 آبان ماه ساعت 19 در تالار فرهنگ برازجان برگزار گردید. به گزارش خبرنگار «اتحاد خبر»؛ مدیر و موسس انجمن گویندگی و رادیو شهریاران...

اتحاد خبر_زهره عرب: اجرای نمایشنامه خوانی "به عشق تو می مانم" به نویسندگی "خداداد رضایی" و کارگردانی "داوود جان امیری" به همت انجمن فن بیان و گویندگی شهریاران و با همکاری مجتمع فرهنگی هنری شهید گنجی دوشنبه 14 آبان ماه ساعت 19 در تالار فرهنگ برازجان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار «اتحاد خبر»؛ مدیر و موسس انجمن گویندگی و رادیو شهریاران اظهار داشت: از تمامی عزیزانی که امشب افتخار حضور دادند سپاسگزاری می کنم. این برنامه سهم کوچکی از طرف انجمن شهریاران برای ابراز ارادت به سرور و سالار شهیدان است.

 بانو بوستانی با اشاره به تلاش و همت عوامل برنامه گفت: اینکه تمام گویندگان و نقش آفرینان امشب با جان و دل نقش آفریدند.



کارگردان نمایشنامه خوانی به عشق تو می مانم عنوان کرد: این سومین کاری است که با همکاری انجمن وزین شهریاران بر روی صحنه آورده ایم که البته چهارمین کار نمایشنامه خوانی انجمن می باشد.
 
داوود جان امیری اضافه کرد: به طور ویژه از زحمات بانو بوستانی تشکر می کنم، چرا که ایشان خالصانه و با عشق برای اعتلای هنر نمایشنامه خوانی و رشد گویندگان و هنرمندان این دیار تلاش می نمایند.

وی ضمن تقدیر از حضور گرم هنرمندان، مسئولین و مردم در این برنامه تصریح کرد: همچنین از آقای علی عبداللهی، به سبب همراهی ایشان و سایر عزیزانی که بسیار همکاری و تلاش کردند تا امشب این برنامه تقدیم حضور شما گردد تشکر می کنم و امیدوارم اجر همگی با مولایمان اباعبدالله الحسین (ع) باشد.




به گزارش «اتحاد خبر»؛ "علی عبداللهی" به عنوان مشاور کارگردان، "هادی زنگنه برازجانی" در نقش میرزا و شمر، "اشکان عبداللهی" به عنوان راوی و در نقش امام حسین (ع)، "آرش صفرپور" در نقش راهب، "رضا خلفی" در نقش خولی، "رضا کهنسال" در نقش ابن سعد، "محمد حاجیان پور" در نقش مرد تماشاچی، "راحیل باصولی" در نقش ام کلثوم، "محمدحسن آبیار" به عنوان مرثیه خوان و در نقش امام سجاد (ع)، "غزل بردیده" و "مریم گرگین" در نقش دختران اهل بیت، "فروغ میانچی" به عنوان صحنه خوان، و "بانو بوستانی" در نقش حضرت زینب (س) و به عنوان سرپرست گویندگان از سایر عوامل نمایشنامه خوانی «به عشق تو می مانم» می باشند.

گفتنی است، "رویا شیخی" اجرای این برنامه را بر عهده داشت و در پایان با حضور مسئولین از عوامل این نمایشنامه خوانی تقدیر صورت گرفت.

 









































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/104587