کد خبر: 104469 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 آبان 1397 - 14:02
پیام شهردار برازجان به مناسبت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

اتحاد خبر:تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران پر است از حوادث، حماسه‌ها و رشادتهای بزرگمردان و شیرزنان این مرز پرگهر. در میان دهها و صدها رخداد بزرگ، یوم الله سیزده آبان را میتوان روزی حساس، بیاد ماندنی و ویژه دانست. روزی که خمینی کبیر(ره) به عنوان بت شکن بزرگ قرن در برابر قرارداد خفت بار کاپیتولاسیون فریاد هیهات من الذله سر داد و کوس رسوایی

تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران پر است از حوادث، حماسه‌ها و رشادتهای بزرگمردان و شیرزنان این مرز پرگهر. در میان دهها و صدها رخداد بزرگ، یوم الله سیزده آبان را میتوان روزی حساس، بیاد ماندنی و ویژه دانست. روزی که خمینی کبیر(ره) به عنوان بت شکن بزرگ قرن در برابر قرارداد خفت بار کاپیتولاسیون فریاد هیهات من الذله سر داد و کوس رسوایی استکبار جهانی و دست نشاندگانش را به صدا درآورد.

نتیجه تصویری برای محمدی شهردار برازجان
در ۱۳ آبان بود که رژیم ستمگر شاهنشاهی تلاش کرد در اوج فریاد حق خواهی مردم انقلابی ایران، دانش آموزان و دانشجویان را با گلوله های خشم و جهل به خاموشی وا دارد اما غافل بود که موج بیداری و ظلم ستیزی ملت قهرمان ایران را نمیتوان با ضرب و زور و آتش خاموش کرد.
حوادث تاریخی ۱۳ آبان اما به همین جا ختم نمیشود! در سیزدهم آبانماه سال 1358 در انقلابی بزرگتر از انقلاب اول، دانشجویان پیرو خط امام کاری کردند کارستان و با فتح لانه‌ی جاسوسی امریکای جهانخوار، خشم این جرثومه‌ی ظلم را برانگیختند و موجب شدند جهان به عظمت قیام اسلامی و همت بلند مردم انقلابی ایران آگاه شوند.
حال ماییم و نسلی که شاهد آن روزها نبوده‌اند اما وصف دلاوری‌ها و قهرمانی‌های نسل انقلاب را شنیده و خوانده‌اند. شایسته است پیام ۱۳ آبان برای نسل جدید و نسلهای بعد به بهترین وجه تشریح گردد تا بدانند و بدانیم که این انقلاب چه گوهر گرانبهایی است و چه خونهایی برای رشد و بالندگی اش ضمانت کرده اند.
اینجانب این روز بزرگ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را به همه‌ی شما دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز و فرهیخته تبریک و تهنیت عرض میکنم و آرزو میکنم شایستگی گام نهادن در مسیر سرخ شهدای انقلاب و حماسه‌ی قهرمانانه‌ی ملت در هشت سال دفاع مقدس را داشته باشیم.

 

 

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/104469