امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 آبان 1397 - 07:37

اتحاد خبر: فال روزانه دوشنبه 7 آبان 1397

اتحاد خبر: فال روزانه دوشنبه 7 آبان 1397

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 7 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما همه کارهایتان را با اصالت و خلاقیت منحصر بفرد خودتان انجام می دهید. شما به طور ذاتی شخصی مدیریت طلب هستید که از رهبری دیگران لذت می برد و همیشه مسئولیت کارهای دشواری که کسی تمایلی به انجامشان ندارد را به عهده می گیرد و همین باعث می شود که از نگاه دیگران فردی با مسئولیت و توانا باشید. وقتی کاری را به عهده می گیرد و آغاز می کنید تا زمانی که آن را به سرانجام نرسانید آرام نخواهید نشست. امسال وضعیت سلامت عمومی شما خوب خواهد بود، اما نباید نسبت به سلامتی خود بی توجه باشید. تا جای ممکن از خوردن غذاهای ناسالم پرهیز کنید و از افکار منفی هم دوری کنید تا سلامت جسمی و روانیتان حفظ شود. امسال گرفتن وام به منظور سرمایه گذاری های کوتاه مدت به نفع شما تمام خواهد شد، پس اگر فرصت خوبی دیدید به خاطر نداشتن پول کافی آن را از دست ندهید. فقط باید مواظب باشید که با بی دقتی برای خودتان دردسر درست نکنید و پیش از عقد هرگونه قراردادی تمام جوانب را به دقت مورد بررسی قرار دهید. امسال برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود هر تلاش و هر کاری که لازم باشد را انجام خواهید داد و زحماتتان هم بی نتیجه باقی نخواهند ماند. اگر نمی خواهید کسی عشقتان را بدزدد امسال باید تمام عشق و احساس خود را به او نشان بدهید. آذر، اردیبهشت، مرداد و شهریور بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

تردیدی که نسبت به توانایی های خود پیدا کرده اید، هر چند موقت است، اما باعث شده در شروع یک پروژه و یا پذیرفتن کاری که در حالت عادی آن را به اشاره ای می پذیرفته اید درنگ کنید. شاید این کارها شامل کمک کردن به یک نفر و یا انجام کاری باشد که مدت ها دلتان می خواسته آن را امتحان کنید. هرگز نباید ایمانتان را به خودتان از دست بدهید، اما اگر هم دچار چنین حالتی شدید به خودتان یادآوری کنید که حتی اگر توانایی های لازم را هم نداشته باشید، با تلاش و سخت کوشی از پس انجام هر کاری برخواهید آمد. خوشبختانه شما از کار کردن هراسی ندارید و این می تواند برگ برنده ی شما باشد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز صحبت کردن با یکی ا زدوستان یا عزیزانتان که دور از شما زندگی می کند شما را هم خوشحال خواهد کرد و هم ناراحت. شما به این که چقدر دلتان برای او تنگ شده است فکر خواهید کرد و این افکار ذهن شما را درگیر مسیر زندگی خودتان خواهند کرد و شاید به این فکر بیفتید که مسیری که برای خودتان در پیش گرفته اید مسیر چندان درستی نیست و بخواهید گزینه های دیگری که دارید را نیز مورد بررسی قرار دهید. اگر خواستید در این مورد تصمیمی جدی بگیرید بهتر است زیاد عجله به خرج ندهید و پیش از هر کاری تمام جزئیات را به دقت در نظر گرفته و تصمیم گیری نهایی را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز شما غرق در دنیای خیالات و افکار خود هستید و دلتان نمی خواهد کسی خلوتتان را به هم بریزد و رشته افکارتان را پاره کند. شاید به موضوعات پیش پا افتاده مانند راه هایی برای افزایش درآمد خود فکر کنید و شاید هم ذهنتان درگیر مسائل مهمتر و پیچیده تری مانند معنای زندگی باشد. در چنین روزی بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که در صورت امکان در خانه بمانید و تماستان را با دنیای بیرون به حداقل میزان ممکن برسانید. هر وقت هم که فکر کردنتان به پایان رسید سعی کنید باقی مانده ی وقتتان را به مطالعه و کسب اطلاعات در مورد موضوعات مورد علاقه تان بگذرانید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز کارها و مسئولیت های زیادی به عهده دارید و بخش عمده ای از آنها هم به تعهداتی که نسبت به دوستان و گروه های مختلفی که درآنها عضو هستید باز می گردند، اما این کارها باعث خواهند شد که نتوانید آن طوری که خودتان دلتان می خواهد با عشقتان وقت بگذرانید. در این میان عده ای هم مهمان ناخوانده به خانه تان خواهند آمد و وقت، انرژی و توجه بیشتری از شما خواهند گرفت و این اصلا برایتان خوشایند نخواهد بود. البته که از قدیم گفته اند مهمان حبیب خداست، اما اگر واقعا کار مهمی دارید که باید انجام شود بهتر است به جای اینکه بیخیال کارتان شوید مهمان هایتان را به نحوی متوجه این موضع کرده و به کارتان برسید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید و نگاهی به دور و برتان می اندازید به این نتیجه خواهید رسید ه خانه و زندگیتان بیش از حد کثیف و به هم ریخته است و به یک رسیدگی اساسی نیاز دارد. شما با حالتی وسواسی به نظافت خانه تان خواهید پرداخت و همه جا را برق خواهید انداخت. هیچ اشکالی ندارد اگر کارهایی که واقعا لازم و ضروری هستند را انجام دهید، اما وسواس بیش از حد تنها باعث خواهد شد که از کارهای مهم دیگری که برای انجام دادن دارید باز بمانید. این نکته را نه تنها امروز، بلکه همیشه به یاد داشته باشید که اگر خانه تان همیشه مثل دسته گل نباشد هم هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و دنیا به آخر نخواهد رسید!

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

وقت و انرژی اضافه ای که در چند وقت اخیر صرف کار خود کرده اید حتی اگر همین امروز به ثمر ننشیند هم مطمئنا به زودی نتیجه ی آن را خواهید دید. شما برای رسیدن به موقعیت فعلی خود سخت تلاش کرده اید و هنوز به بالاترین پله ی نردبان ترقی نرسیده اید، پس وقتی برای استراحت کردن ندارید. خوشبختانه دیدن نتیجه ی زحمات و تلاش هایتان برای شما بهتر از هر استراحتی خواهد بود و برای ادامه ی راه به شما انگیزه خواهد داد. امروز زمان زیادی را به برنامه ریزی برای هدف بعدی خود خواهید گذراند. شما از نبوغ و خلاقیت بالایی برخوردار هستید و این توانایی هایتان در چنین موقعیت هایی به کارتان خواهند آمد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز یک نفر که از شما بزرگتر است به دیدنتان خواهد آمد و به احتمال زیاد هم این دیدار به نیت کمک کردن به شما برای انجام کار مهمی که به عهده دارید خواهد بود. به احتمال زیاد امروز بقیه اهل خانه هر یک به دنبال کارهای خودشان هستند و شما در خانه تنها هستید و باید به تنهایی از این مهمان پذیرایی کنید اما این کار در مقابل کمکی که او به شما خواهد کرد زحمت چندانی نخواهد داشت. امروز برخی مسائل مهم، مانند برنامه ریزی برای بودجه ی خانواده به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند، پس حتما وقتی را برای این کار بگذارید تا سر فرصت همه ی جزئیات را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز شاید بخواهید به اهل خانه و یا همکاران و دوستانتان خدمت کنید. شاید بخواهید آنها را با وسیله نقلیه تان به جایی ببرید و یا در انجام کارهای خانه به آنها کمک کنید. از طرفی کارهای شخصیتان را نیز باید انجام دهید و اگر حیوانات خانگی داشته باشید، آنها هم به رسیدگی و توجه شما نیاز خواهند داشت. شاید این همه کار به نظرتان زیاد از حد باشد، اما اصلا نگران نباشید زیرا تمام این کارها را از روی میل و رغبت انجام خواهید داد و مورد تحسین و تأیید دوستان و عزیزانتان نیز قرار خواهید گرفت و این موضوع باعث احساس شادی و رضایت شما خواهد شد. امشب به محض اینکه به تخت خوابتان بروید از شدت خستگی بیهوش خواهید شد!

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

تلاش های بی وقفه ی شما این اواخر به افزایش درآمدتان منجر شده اند و این موضوع تغییراتی را در زندگی شما ایجاد کرده است، اما امروز شما به این فکر افتاده اید که راهی برای مدیریت بودجه ی خود پیدا کنید و کمی بیشتر از قبل پس انداز کنید. البته که پس انداز کردن در دنیای امروز واجب و ضروری است، اما نباید بیش از اندازه هم خست به خرج دهید، پس در هنگام برنامه ریزی برای بودجه تان منطقی رفتار کنید و سعی در حذف خرج های ضروری نداشته باشید، به ویژه وقتی پای تفریح در میان باشد، چون نداشتن تفریح و خوش گذرانی فشار زیادی به شما وارد خواهد کرد. شما لیاقت دریافت جایزه برای تلاش های خود را دارید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

احساس مسئولیتی که نسبت به اعضای خانواده، فرزندان و یا عشق خود دارید ممکن است باعث شود مسئولیت هایی را بپذیرید که در حالت عادی نمی پذیرفته اید. خوشبختانه کمک های شما بی اثر نخواهند بود و به دنبال تلاش صادقانه ی عزیزانتان نتایجی که انتظار دارید را به دست خواهید آورد. شاید به خاطر این مسئولیت ها و تعهدات اضافه کمی به شما فشار وارد شود، اما این اتفاق باعث خوشحالی خودتان و عزیزانتان خواهد شد. شاید امروز بسته ای به دستتان برسد که اصلا انتظارش را نداشته اید. بهتر است قبل از باز کردن آن از اینکه حتما به خود شما تعلق دارد اطمینان حاصل کنید، شاید اشتباه شده باشد!

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

ممکن است احساساتی که از تجربیات گذشته ی شما ریشه می گیرند باعث شوند مسئولیت های اضافه ای را بپذیرید، به ویژه اگر پای اعضای خانواده تان در میان باشد. با این حال شما باید متوجه باشید که آنچه دارید انجام می دهید فقط به خاطر طرف مقابلتان نیست و این کار را تا حدودی هم به خاطر خودتان انجام می دهید. این کاری که به عهده می گیرید به رهایی شما از بحران ها و ترس هایی که در گذشته ریشه دارند کمک خواهد کرد، علاوه بر این، آنهایی که امروز به کمکشان می شتابید خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید این لطف شما را جبران خواهند کرد. حواستان به گذر روزها باشد، کارهایتان دارند روی هم انباشته می شوند!

فال روزانه ۰۷/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز اقوام، دوستان و حتی همسایه هایتان برای گرفتن کمک و یا حداقل مشورت به سراغ شما خواهند آمد. بعضی از این افراد خوب می دانند که چکار باید بکنند و چگونه تقاضایشان را مطرح کنند که شما دست رد به سینه شان نزنید، اما شما خودتان باید مواظب باشید که بدون اینکه دچار احساسات منفی و عذاب وجدان شوید به آنهایی که انتظار بیهوده از شما دارند جواب رد بدهید. اگر خودتان دلتان می خواهد به دیگران کمک کنید هیچ اشکالی ندارد، اما نباید این کمک کردن به خاطر این باشد که احساس اجبار می کنید. چرا به خودتان لطف نمی کنید و دست از سر کسی که مستقیما به شما گفته دوستتان ندارد برنمی دارید؟!



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 6 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 10 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...