کد خبر: 104013 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 آبان 1397 - 08:58
رئيس اداره آموزش و پرورش آب پخش خبر داد
مساعد بودن حال عمومي معلم فداكار آب پخشي

اتحاد خبر : رئيس اداره آموزش و پرورش آب پخش از بهتر شدن حال عمومي معلم فداكار آب پخشي خبر داد.

اتحاد خبر : رئيس اداره آموزش و پرورش آب پخش از بهتر شدن حال عمومي معلم فداكار آب پخشي خبر داد.


به گزارش روابط عمومي اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش ، اكرم پاپري با اعلام اين خبر اظهار داشت ؛ ظهر امروز محمد ابراهيم زاده معلم فداكار آب پخشي در دبستان شهيد اميري مشغول انجام آزمايش بود كه متأسفانه آزمايشگاه دچار حريق شد و پس از آن با فداكاري فراوان دانش آموزان را به بيرون هدايت كرد ولي خودش در آن مكان گرفتار و بيهوش شد.


رئيس اداره آموزش و پرورش آب پخش افزود؛ با تلاش كاركنان مدرسه و اولياي دانش آموزان ، اين معلم فداكار بيرون آورده شد  و براي مداوا به مركز بهداشتي درماني آب پخش منتقل گرديد و سپس براي درمان بيشتر به بيمارستان شهيد صادق گنجي برازجان اعزام شد.


وي از حضور مدير كل آموزش و پرورش استان بوشهر و علي مردانلو بخشدار آب پخش در بيمارستان خبر داد و بيان كرد: دكتر كرمي با اطلاع از اين موضوع در بيمارستان حضور يافته و دستورات لازم را مبني بر اهتمام جدي به درمان اين معلم فداكار صادر كردند.


پاپري خاطر نشان كرد : از بدو اين حادثه دو گروه از آموزش و پروش آب پخش را به مدرسه و مركز خدمات جامع سلامت اعزام كرديم و هماهنگي هاي لازم نيز با مسئولان بهداشت و درمان آب پخش و دشتستان صورت گرفته است.


در پايان وي حال عمومي اين معلم را مساعد اعلام كرد و افزود : طبق نظر پزشكان ،  خوشبختانه مشكل خاصي وجود ندارد و جاي هيچ گونه نگراني اي از اين بابت نيست./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/104013