کد خبر: 104011 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 01 آبان 1397 - 08:49
رئیس هیئت کوهنوردی خارگ:
بانوی کوهنورد خارگی موفق به اجرای پروژه سیمرغ قله‌های ایران شد

اتحاد خبر: رئیس هیئت کوهنوردی خارگ گفت: بانوی کوهنورد خارگی موفق به اجرای پروژه سیمرغ قله‌های ایران شد.

اتحاد خبر: رئیس هیئت کوهنوردی خارگ گفت: بانوی کوهنورد خارگی موفق به اجرای پروژه سیمرغ قله‌های ایران شد.

بانوی کوهنورد خارگی موفق به اجرای پروژه سیمرغ قله‌های ایران شد

به گزارش مهر؛ محمد دشتی زاده اظهار کرد: پروژه سیمرغ یکی از اهداف اصلی هیت در سال ٩٧ بوده که با تلاش کوه نوردان این جزیره به هدف تعریف شده خود رسیدیم.

 

وی افزود: مائده اسماعیلی کوهبانوی جزیره خارگ موفق به اتمام پروژه سیمرغ قله های ایران شد.

 

رئیس هیئت کوهنوردی خارگ تصریح کرد: این بانو به عنوان اولین کوهبانو در استان بوشهر و پانزدهمین کوهبانو در ایران توانست اراده راسخ بانوان این مرزو بوم را به نمایش گذارد و نام جزیره خارگ را بر بندای قله های ایران طنین انداز کند.

 

دشتی زاده گفت: توانمندی‌های بانوان ستودنی و قابل تحسین است، امید است کوهنوردی جزیره خارگ همچنان در استان و کشور بتواند به عنوان الگو گام‌های مثبتی در راستای صعودهای ایمن بردارد.

 

فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی، مدتی است پروژه ای با نام «۳۱ قله» را با عنوان «سیمرغ کوه های ایران» با هدف معرفی و صعود بلندترین قله هر استان به عنوان یک جاذبه گردشگری ورزشی، معرفی و اجرا کرده است.

 

چنان کوه‌نوردی اقدام به صعود بلندترین قله همه استان‌ها کرده ، و مستندات مربوطه را ارائه دهد، و همچنین گزارش هر یک از صعودها را به همراه تصاویر در قالب یک جزوه و اسناد تکمیلی را به فدراسیون (با ذکر۳۱ قله) ارسال کند، پس از بررسی کارشناسان امر در دبیرخانه این طرح، پس از تایید آن، در قالب یک همایش ملی، «نشان صعود به ۳۱ قله ایران» به ایشان اعطا خواهد شد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/104011