کد خبر: 103961 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 30 مهر 1397 - 10:05
آخرین وضعیت غرب کشور و زائران اربعین
اتحاد خبر: رئیس مرکز اطلاعات و کنتزل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی استانهای کردستان و خوزستان خبر داد و گفت: در محور مهران به ایلام محدوده میدان قرآن ترافیک سنگینی وجود دارد.
اتحاد خبر: رئیس مرکز اطلاعات و کنتزل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی استانهای کردستان و خوزستان خبر داد و گفت: در محور مهران به ایلام محدوده میدان قرآن ترافیک سنگینی وجود دارد.

به گزارش برترین ها؛ سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های منتهی به مرزهای خروجی زائران اربعین اظهار کرد: محور ایلام ـ مهران شب گذشته به علت طوفان مسدود بود که حوالی بامداد امروز بازگشایی شد؛ بر اثر بارش باران تردد در این محور مناسب نبود که عوامل پلیس راه و راهداری در محل حاضر شده، ابتدا از تردد اتوبوسها جلوگیری به عمل آمد اما اکنون تردد اتوبوسها در این محور بلامانع است.

آخرین وضعیت غرب کشور و زائران اربعین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: اکنون در محور ایلام به مهران محدوده میدان قرآن ترافیک سنگینی وجود دارد. همچنین در آزادراه قزوین ـ کرج پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج ـ تهران، پل فردیس تا پل گرمدره شاهد ترافیک سنگین هستیم.

 

وی با اشاره به بارش باران در محورهای استانهای کردستان و خوزستان و برخی از محورهای استان فارس متذکر شد: در سایر محورهای مواصلاتی کشور مشکل خاصی وجود ندارد و ترافیک روان است.

 

تردد در محور ایلام-مهران برقرار شد/مشکلی وجود ندارد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: تردد در محور ایلام-مهران برقرار شده و مشکلی وجود ندارد.

نورالله دلخواه اظهار داشت: تمامی محورهای استان باز است و مشکل تردد در مسیر ایلام-مهران نیز بر طرف شده است.

وی گفت: مسیر در محور ایلام-مهران هم اکنون عادی است و تردد در آن جریان دارد.

وی گفت: تمامی عوامل راهداری در جاده های استان مستقر هستند و برای خدمات رسانی به زوار آمادگی کامل دارند.

 

خدمات امدادی به ۱۶هزار زائر اربعین/تست فشارخون زائران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشریح پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی ٩٧، از ٢١ الی٢٩مهر، پرداخت.

مرتضی سلیمی، در تشریح پوشش امدادی مراسم اربعین حسینی ٩٧، در قرارگاه های مرزی کشور، گفت: از ۲۱ تا ۲۹ مهر ۹۷، در حدود ۱۵ هزار و ۹۰۳ نفر از زائران به نیروهای امدادی هلال احمر مراجعه داشته اند.

وی با اشاره به انتقال ۳۸ نفر به مراکز درمانی، افزود: در این مدت، به ۹ هزار و ۲۲۸ نفر، خدمات سرپایی ارائه شد.

سلیمی از انجام تست فشارخون و قند خون زائران خبر داد و گفت: برای ۵۲۸۵ نفر از زائران اربعین، تست قندخون و فشارخون انجام داده و ۱۳۵۲ نفر، اسکان یافتند.

 

زائران اربعین در صورت امکان به طرف مرزهای جنوبی تغییر مسیر دهند

رئیس ستاد مرکزی اربعین از وقوع طوفان در شهر مرزی مهران و سخت شدن ترددها در این شهر خبر داد.

حسین ذوالفقاری با اشاره به شرایط نامساعد جوی در شهر مرزی مهران گفت: با نامتعادل شدن شرایط جوی، شماری از زائران به مساجد و مدارس مهران منتقل شدند.

وی از زائران خواست تا اطلاع بعدی (حداقل تا عصر دوشنبه) به سمت مرز مهران حرکت نکنند و اظهار داشت: زائران اربعین در صورت امکان به طرف مرزهای جنوبی تغییر مسیر دهند چراکه امکان پذیرایی در شرایط کنونی در مرز مهران فراهم نیست.

رئیس ستاد مرکز اربعین افزود: در صورت همکاری زوار قطعا مشکلی به وجود نخواهد آمد و روز دوشنبه با بازگشت شرایط جوی به حالت عادی ترددها ادامه داشته و پذیران زائران عزیز خواهیم بود.

گرد و خاک در مرز چذابه

آخرین وضعیت غرب کشور و زائران اربعین

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103961