کد خبر: 103909 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 مهر 1397 - 10:03
مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:
۴۰ همایش نونهالان انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار می‌شود

اتحاد خبر: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای ۴۰ گروه سرود ۳۱۳ نفره در استان خبر داد و گفت: ۴۰ همایش نونهالان انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

اتحاد خبر: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای ۴۰ گروه سرود ۳۱۳ نفره در استان خبر داد و گفت: ۴۰ همایش نونهالان انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

۴۰ همایش نونهالان انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش مهر، ناصر کرمی صبح شنبه در نشست کمیته فرهنگیان و دانش آموزان چملین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: سرعت تحول و پیشروی در انقلاب اسلامی مناسب بوده است و این نظام به دستاوردهای بسیار مهمی دست پیدا کرده است.

 

کرمی ادامه داد: در روزهای آغازین پیروزی انقلاب دشمنان نظام، چالش های بسیار زیادی برای این نظام پیش آورند که با درایت بنیانگذار انقلاب این چالش ها نیز ختم به موفقیت های بیشتر نظام جمهوری اسلامی شد.

 

وی تصریح کرد: این انقلاب از نوپایی خود تبدیل به یک نظام مستقل و مقتدر شد و با پیشرفت هایی که داشته است توانسته به مهمترین کشور منطقه تبدیل شود و تمام کشورهای جهان را به پای میز مذاکره بکشاند.

 

برگزاری ۴۰ نشست ویژه اولیاء و مربیان

این مقام مسئول با بیان اینکه در عصر حاضر ایران پرچم‌دار حکومت دینی و اسلامی در دنیا است یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال صلح بوده است و سعی در انتقال ارزش های انقلاب به تمام جهان است و به عنوان یک الگو در جهان اسلام به عنوان کشوری مردمی فعالیت می‌کند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: یکی از مهمترین اقدامات و کارهایی که برای حفظ نظام باید مدنظر قرار گیرد، حفظ مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است.

وی از برگزاری ۴۰ نشست ویژه اولیاء و مربیان در ۴۰ آموزشگاه با محوریت دانش آموزان و تبین سیره فاطمی و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب خبر داد و گفت: ۴۰ نماز شکر جماعت هزار و ۳۵۷ نفره دانش‌آموزی و مردمی در ۴۰ نقطه استان به شکرانه چهلمین فجر انقلاب اسلامی اقامه خواهد شد.

 

آماده‌سازی ۴۰ گروه سرود ۳۱۳ نفره

کرمی افزود: آماده‌سازی ۴۰ گروه سرود ۳۱۳ نفره همسرایان فجر و اجرای آن در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۴۰ نقطه استان آماده سازی و اجرای ۴۰ گروه سرود ۳۱۳ نفره «خمینی ای امام» خاص مراسم ۱۲ بهمن در مراکز شهرستان‌ها و شهرها از دیگر برنامه کارگروه فرهنگیان استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه ۴۰ همایش نونهالان انقلاب اسلامی در ۴۰ نقطه استان و همچنین۴۰ مراسم ویژه زنگ انقلاب اسلامی در ۴۰ مجتمع آموزشی بصورت تمرکزی در صبح روز شنبه ۱۳ بهمن برگزار می شود اظهار داشت: معرفی و تجلیل از ۴۰ دانش آموز الگو و نمونه و فعال در عرصه های انقلاب اسلامی و معرفی و تجلیل از ۴۰ فرهنگی الگوه و فعال در عرصه های تعلیم وتربیت نیز در راس برنامه هاست.

 

برپایی ۴۰ نشست خاطره گویی

این مقام مسئول ابراز داشت: برپایی ۴۰ نشست خاطره گویی فراز و نشیب های دوران انقلاب اسلامی و با پیشکسوتان استان در ۴۰ آموزشگاه و برگزاری ۴۰ یادواره شهدای دانش آموزی در ۴۰ آموزشگاه و تبیین نقش ایثار و شهادت در عرصه های انقلاب از دیگر عنوان های برنامه ها است.

وی ادامه داد: هماهنگی با ۴۰ آموزشگاه در ۴۰ شهر (نقطه استان) برای شروع کننده جشن های چهلمین سال پیروزی از شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و تحویل ۴۰ پرچم طی مراسم خاص در روز ۲۱بهمن به ۴۰ آموزشگاه که سال آینده شروع کننده جشن های فجر خواهند بود نیز از برنامه های مهم است.

 

برگزاری ۴۰ ویژه برنامه در ۴۰ گلزار شهدا

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره سرود انقلاب در دو مرحله شهرستانی و استانی و معرفی و تجلیل از ۴۰ سرود برتر، برگزاری ۴۰ همایش نونهالان انقلاب اسلامی در ۴۰ نقطه استان(امیدان ولایت)، برگزاری ۴۰ ویژه برنامه در ۴۰ گلزار مطهر شهدا با حضور نونهالان انقلاب اسلامی در صبح روز ۱۸بهمن ماه، برگزاری جشنواره قصه گویی انقلاب و انتخاب ۴۰ قصه برتر و موثر، تجلیل از ۴۰ مربی فعال در عرصه کودک و نوجوان، ساخت سرود چهل سال انقلاب با زبان کودکانه و اجرا در مراسم رسمی در طول سال، مسابقه ساخت ۴۰ شعار محوری انقلاب توسط کودکان و برپایی نمایشگاه آثار از دیگر برنامه کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان استان است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103909