کد خبر: 103893 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 مهر 1397 - 08:32
معاون فرمانداری گناوه:
حضور مردم گناوه در صحنه دفاع از انقلاب همواره باشکوه بوده است

اتحاد خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: حضور مردم گناوه در صحنه دفاع از انقلاب همواره باشکوه بوده است.

اتحاد خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: حضور مردم گناوه در صحنه دفاع از انقلاب همواره باشکوه بوده است.

حضور مردم گناوه در صحنه دفاع از انقلاب همواره باشکوه بوده است

به گزارش مهر، دانیال اسفندیاری عصر شنبه در نشست هماهنگی مراسم روز ۱۳ آبان در گناوه با بیان اینکه سه واقعه مهم تاریخ انقلاب در ۱۳ آبان رخ داد که هر سه از وقایع مهم است اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با توجه به دسیسه‌ها، توطئه‌ها، هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان بر علیه نظام مقدس اسلامی پاسخی قاطع و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

 

وی افزود: ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام، انقلاب، ولایت و رهبری به منحصه ظهور می رسانند و هیچ‌گاه از این آرمان های بلند جدا نخواهند شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: از آحاد مردم انتظار می رود همکاری، مشارکت و حضور پرشور و حداکثری  و باشکوه در راهپیمایی این روز داشته باشند و دشمنان بدانند که ما ملت ایران هرگز از اهداف نظام مقدس اسلامی عقب نشینی نخواهیم کرد.

 

وی با اشاره به هماهنگی های لازم در برگزاری باشکوه این مراسم در شهرستان گناوه با ادارات و دستگاه های مختلف گفت: ادارات و نهادهای شهرستان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دست اندرکاران برگزاری مراسم روز ۱۳ آبان همکاری لازم را داشته باشند.

 

افشای چهره و هویت واقعی استکبار

ضرغام مردامی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه در این نشست با اشاره به فرمایشاتی از مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) پیرامون اهمیت یوم الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان امسال با توجه به تقارن با ایام اربعین و سوگواری سید و سالار شهیدان وتوطئه های گوناگون دشمنان علیه نظام اسلامی  از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار  و از روزها ی پرافتخار در تاریخ نظام مقدس اسلامی ایران و از یادگاران امام راحل است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: ۱۳ آبان سه واقعه مهم تبعید امام در سال ۴۳، شهادت تعداد زیادی از دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ را در خود جای داده است.

 

مردانی افزود: از دستاوردهای مهم یوم الله ۱۳ آبان افشای چهره و هویت واقعی استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار، به نمایش گذاشتن اقتدار ملت ایران و به تصویر کشیدن خط مبارزه و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی ایران را می توان نام برد.

 

وی تصریح کرد: امسال در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم جلساتی به صورت جداگانه با ادارات و دستگاه های مرتبط برگزار شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه  اضافه کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در گناوه راس ساعت ۹ صبح از یادمان شهدای گمنام تا مصلی جمعه با سخنرانی حجت الاسلام رکنی حسینی امام جمعه گناوه و حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

 

در این نشست برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم این روز توسط نهاد ها و ادارات مرتبط هماهنگی های لازم صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103893