کد خبر: 103878 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 مهر 1397 - 21:07
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:
دغدغه تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی، سلامت جامعه است/نظارت مستمر بر مراکز تولید و عرضه مواد غذایی

اتحاد خبر:رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: دغدغه و هدف اصلی از تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی، سلامت جامعه است و لازم است همه دستگاه های مرتبط با مواد غذایی در راستای امنیت مایحتاج غذایی مردم تلاش کنند.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ دکتر ماریا خویش دوست در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی دشتستان اظهار ...

اتحاد خبر_جواد راهپیما:رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: دغدغه و هدف اصلی از تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی، سلامت جامعه است و لازم است همه دستگاه های مرتبط با مواد غذایی در راستای امنیت مایحتاج غذایی مردم تلاش کنند.

نتیجه تصویری برای دکتر ماریا خویش دوست
به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ دکتر ماریا خویش دوست در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی دشتستان اظهار داشت: دغدغه و هدف اصلی از تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی، سلامت جامعه است و لازم است همه دستگاه های مرتبط با مواد غذایی در راستای امنیت مایحتاج غذایی مردم تلاش کنند.
وی افزود: غذای سالم در تحقق جامعه سالم و پویا نقشی اساسی و انکارناپذیر دارد و اگر به آن اهتمام لازم نشود،آثار زیان باری متوجه افراد حاضر در جامعه خواهد بود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان بیان داشت:در زمینه امنیت مواد غذایی در سطح شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته و همکاران اینجانب،به صورت مستمر بر مراکز تولید و عرضه مواد غذایی نظارت دارند و در موارد لزوم،با متخلفان نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.
دکتر خویش دوست با اشاره به بازگشایی مدارس و لزوم توجه به بهداشت فردی و گروهی دانش آموزان ابراز داشت: خوشبختانه با تلاشهای همکاران و همکاری خوب مدیران آموزش و پرورش، در موضوعات مختلف در بهداشت مدارس به ایده آل های استانی رسیده ایم البته جای کار بیشتر وجود دارد.
وی افزود: در بحث غربالگری دانش آموزان به ایده آل استانی رسیده ایم و آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان و والدین نیز در سطح شهرستان انجام شده است.
خویش دوست با اشاره به موضوع  نور سنجی در کلاس های درس اظهار داشت: با نورسنجی که در کلاسهای درس شهرستان انجام شد شاهد ارتقای آن در کلیه کلاسهای درس شهرستان بوده ایم که جا دارد از مدیران آموزش و پرورش قدردانی نمایم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از انجام خطرسنجی بیماریهای قلبی و عروقی فرهنگیان شهرستان خبر داد و گفت: خطرسنجی بیماریهای قلبی و عروقی برای مدیران مدارس انجام شده و ادامه خواهد یافت.
وی افزود: آب آشامیدنی کلیه مدارس شهرستان نیز سالم بوده و با توجه به تاکیدات فرماندار محترم، با جدیت و حساسیت خاصی سلامت آب آشامیدنی دانش آموزان دنبال شده است.
دکتر خویش دوست خاطرنشان کرد: بیشترین مناسبتهای مهرماه مربوط به بهداشت و درمان است و همکاران اینجانب برای تمام این مناسبته ها برنامه داشته اند و بر حسب روز و نوع مناسبت خدماتی به مردم و گروه های هدف انجام داده اند.
لازم به ذکر است در این نشست مدیران آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و سلامت را تشریح کردند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103878