کد خبر: 103847 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 مهر 1397 - 09:50
مدیرکل منابع طبیعی بوشهر:
اختصاص ۲۷۴ میلیارد ریال برای اجرای عملیات آبخیزداری استان

اتحاد خبر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: از محل اعتبار صندوق توسعه ملی و اعتبارات استانی سال جاری ۲۷۴ میلیار ریال برای اجرای عملیات آبخیزداری استان بوشهر مصوب شده است.سهیل مهاجری اظهار داشت: از محل اعتبار صندوق توسعه ملی و اعتبارات استانی سال جاری جمعا بالغ بر ۲۷۴ میلیار ریال برای اجرای عملیات آبخیزداری استان بوشهر...

اتحاد خبر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: از محل اعتبار صندوق توسعه ملی و اعتبارات استانی سال جاری ۲۷۴ میلیار ریال برای اجرای عملیات آبخیزداری استان بوشهر مصوب شده است.

اختصاص ۲۷۴ میلیارد ریال برای اجرای عملیات آبخیزداری استان بوشهر

به گزارش مهر؛ سهیل مهاجری اظهار داشت: از محل اعتبار صندوق توسعه ملی و اعتبارات استانی سال جاری جمعا بالغ بر ۲۷۴ میلیار ریال برای اجرای عملیات آبخیزداری استان بوشهر مصوب شده است.

 

وی افزود: از این میزان اعتبار بالغ بر ۱۲۷ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال ۹۷ بوده است که برای اجرای ۲۱ سازه سنگ وملاتی در تمامی شهرستان‌ها، با حجم عملیات بنایی بالغ بر ۳۰ هزار مترمکعب هزینه خواهد شد.

 

مهاجری خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود برای اجرای این سازه ها تعداد ۳۶۲ نفر اشتغال مستقیم در سال شاهد باشیم.

 

وی اهمیت سازه های آبخیزداری برای استان هایی مانند بوشهر که با بحران کاهش آب روبرو هستند را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اجرای کامل سازه های مورد نظر ۷۰۰ هزار  مترمکعب استحصال آب در هر بار آبگیری در شهرستان‌های استان در بر خواهند داشت.  

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه  از محل اعتبارات استانی سال ۹۷ نیز مبلغی بالغ بر ۱۴۷ میلیارد ریال مصوب شده است که مبلغ  ۱۲ میلیارد ریال آن برای اجرای شش مورد سازه سنگ و ملاتی با حجم عملیات بنایی بالغ بر  هشت هزار و ۷۰۰ مترمکعب هزینه خواهد شد.

 

وی ادمه داد: پیش‌بینی می‌شود ۷۷ نفر اشتغال مستقیم در سال برای این سازه‌ها را شاهد باشیم و اجرای کامل آنها موجب استحصال ۳۰۰ هزار مترمکعب  آب در هر بار آبگیری گردد.

 

مهاجری ادامه داد: همچنین مبلغی معادل ۱۳۵  میلیارد ریال برای جبران مطالبات پیمانکاران و مشاورین پروژه های اجراء شده درسنوات قبل بخصوص سال ۹۶ هزینه خواهد شد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103847