کد خبر: 103815 ، سرويس: طنز تلخند
تاريخ انتشار: 26 مهر 1397 - 17:50
کارِ کم؟ کم کاری؟ کُم کاری؟ نون کاری یا نون کُمی؟

اتحادخبر_اِرنک باشی: هفته قبل در خبرها آمده بود چند عضو محترم شورای شهر برازجان  دقایقی قبل از شروع جلسه ی انتخاب رئیس، شورا را ترک کرده و نگذاشته اند جلسه تشکیل شود. بنده ضمن خسته نباشید به این بزرگواران، باید عرض کنم خدا به سر شاهد است  مردم  قدر این دونه های قیمیتی و این مسئولین زحمتکشی که  لحظه ای آرام و قرار ندارند  و شبانه روز ...

اتحادخبر_اِرنک باشی:هفته قبل در خبرها آمده بود چند عضو محترم شورای شهر برازجان  دقایقی قبل از شروع جلسه ی انتخاب رئیس، شورا را ترک کرده و نگذاشته اند جلسه تشکیل شود. بنده ضمن خسته نباشید به این بزرگواران، باید عرض کنم خدا به سر شاهد است  مردم  قدر این دونه های قیمیتی و این مسئولین زحمتکشی که  لحظه ای آرام و قرار ندارند  و شبانه روز کک خدمت به تنبانشان سُک سُک می کند را نمی دانند.



بنده های خدا از صبح فلق، کار و زندگی شان را ول کرده اند به امان خدا، آمده اند، در شورا نشسته اند، ناشتایی شان را خورده اند، خلالشان را زده اند، چای و قلیون کرده اند ، آنوقت علد موقع شکار، گلاب به رویتان فلانشان آمده  یعنی وقتی  جلسه می خواسته شروع بشود در یک حرکت خودجوش ،زودجوش ،هماهنگ و سمبلیک و بلبرینگی شورا را ول کرده اند و رفته اند پی خدمت به مردم. خیلی هم کار خوبی کرده اند بمانند چکار کنند؟ اصلا رئیس انتخاب بشود که چه شود ؟ مردم هر چه می کشند از دست همین رئیس و رئیس بازی هاست، قطعا اگه شتر بمیره حاجی هم خلاص میشه.  شما فکر می کنید  شرکت نکردن در جلسه و از اکثریت انداختن جلسات شورا کار کمی است؟ کمی کار است ؟ کمکاری است ؟ شکم کاری است؟ نونِ کمی است؟ کمی نون است یا نون کُمی است؟ هر کس برای خدمت به مردم شگردی دارد بعضی ها با شرکت در جلسات به مردم خدمت می کنند این بزرگواران هم با تحریم و نرفتن و شرکت نکردن، دین خود به رای دهندگان  ادا  کردند، به قول شاعر ولاتمون: 
دیگران مس را مُطلا می کنند
اوسا باقر نقره را مس می کند  

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103815