کد خبر: 103764 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 25 مهر 1397 - 09:48
زائران مرز خسروی از مهران تردد کنند
اتحاد خبر: دبیر ستاد اربعین کشور گفت: در صورت عدم بازگشایی مرز خسروی، زائران این مرز از مهران تردد کنند.
اتحاد خبر: دبیر ستاد اربعین کشور گفت: در صورت عدم بازگشایی مرز خسروی، زائران این مرز از مهران تردد کنند.

خبرگزاری مهر؛ شهریار حیدری اظهار داشت: بنا به تقسیم بندی استان ها و مرزهای خروجی استان هایی که قرار شد زائرین آنها از مرز خسروی عبور کنند تا زمانی که مرز خسروی بازگشایی نشود از مرز مهران عبور می کنند به همین دلیل طبیعتا ترافیک از مرز مهران بیشتر خواهد شد.

 

وی افزود: در عین حال نیز ۱۴ استان به صورت خاص از مرز مهران تردد خواهند کرد و همچنین بار مایحتاج مواکب هم در دو نقطه کشور یعنی مرز مهران و شلمچه پیش بینی شده است.

 

وی تصریح کرد: اکثر مواکب طبق برنامه ریزی های انجام شده در مرز مهران بوده، این موضوعات باعث شده که مرز مهران با ترافیک و ازدحام روبه رو شود اما هم اکنون تردد به صورت روان است.

 

دبیر ستاد اربعین کشور بیان داشت: چون جابجایی کالا در حوزه فعالیت های اقتصادی و تجاری در مرز مهران جریان دارد طبیعتا مقداری ترافیک جابجایی کالا به اضافه انتقال کالا برای زائران را در مرز مهران داریم که هم اکنون این جابجایی ها به صورت روان و به موقع انجام خواهد شد.

 

وی افزود: امروز نیز وزیر کشور عراق ساعت ۹ صبح وارد مرز مهران خواهد شد که از نزدیک مسائل و مشکلات را از مهران بررسی می کنند گره های ترافیکی را مرتفع خواهد شد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103764