کد خبر: 103758 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 25 مهر 1397 - 09:04
از سري مسابقات ليگ آزادگان؛
تساوي تيم هاي شاهين شهرداري و آلومينيوم اراك

اتحاد خبر: شاگردان محمود فكري در تيم فوتبال شاهين شهرداري دقايقي پيش مقابل آلومينيوم اراك به نتيجه مساوي رسيدند و فرصت رسيدن به رده هاي بالاي جدول را از دست دادند.

اتحاد خبر- محمد شفيعي: از سري مسابقات ليگ دسته اول كشور جام آزادگان و از هفته هشتم اين بازي ها تيم فوتبال شاهين شهرداري بوشهر در يك مسابقه خارج از خانه به مصاف تيم آلومينيوم اراك رفت كه در پايان به نتيجه مساوي ٢-٢ رضايت دادند.


به گزارش سرويس ورزشي اتحاد خبر؛ شاگردان فكري در ابتدا با دو گل بهمن سالاري در دقايق ٥ و ١٩ از حريف خود جلو افتادند و مي رفتند تا نيمه اول بازي را با همين نتيجه به پايان ببرند و در آستانه يك سه امتياز حساس و شيرين قرار بگيرند كه تيم آلومينيوم اراك در دقايق انتهايي نيمه اول توسط رضا معقولي به گل اول خود دست پيدا كرد تا اختلاف به يك گل برسد و نيمه اول بازي را با همين نتيجه به رختكن بروند.


در ادامه بازي و با شروع نيمه دوم كه اراكي ها هيچ دوست نداشتند بازي داخل خانه خود را با شكست پشت سر بگذراند ، نيمه دوم را هجومي آغاز كردند و در صدد جبران نتيجه بازي بر آمدند كه بالاخره در دقيقه ٥٨ يك ضربه پنالتي به دست آوردند كه اين ضربه پنالتي را رضا معقولي به گل تبديل كرد تا گل دوم خود و تيمش را به ثمر برساند و در ادامه بازي تلاش هاي دو تيم براي رسيدن به گل بي نتيجه ماند تا در انتهاي اين مسابقه پرتنش و حساس با همان نتيجه تساوي به پايان برسد و هر دو تيم فرصت رسيدن به جمع مدعيان را از دست دهند.


در پايان ياد آور مي شود تيم هاي شاهين شهرداري بوشهر و آلومينيوم اراك با كسب اين يك امتياز به ترتيب ١٣ و ١٢ امتيازي شدند و در همان مكان سوم و چهارم جدول رده بندي قرار گرفتند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103758