کد خبر: 103490 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 مهر 1397 - 12:00
رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر:
برگزاری دوره های آموزش خانواده ویژه اولیا دانش آموزان در بوشهر

اتحاد خبر: رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:در طول سال تحصیلی جاری، کلاس های آموزش خانواده برای ۹۰ هزار ولی دانش آموز برگزار می شود.

اتحاد خبر: رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:در طول سال تحصیلی جاری، کلاس های آموزش خانواده برای ۹۰ هزار ولی دانش آموز برگزار می شود.

برگزاری دوره های آموزش خانواده ویژه اولیا دانش آموزان در بوشهر

به گزارش مهر، بهرام مغدانی صبح پنجشنبه در نشست انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند با ایجاد همگرایی بین خانواده و مدرسه در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت نقشی اساسی ایفا کند.

 

وی با اشاره به اینکه هفته پیوند اولیا و مربیان ۲۴ تا ۳۰ مهرماه برگزار می شود بیان داشت: برنامه های ویژه ای با حضور مسئولان محلی و اولیا دانش آموزان در مدارس سراسر استان به صورت نمادین برگزار می شود.

 

مغدانی ادامه داد: در طول سال تحصیلی جاری، آموزش و پرورش استان در نظر دارد تا برای۹۰ هزار ولی دانش آموز دوره های آموزش خانواده برگزار کند و روش های جدید آموزشی و تربیتی دانش آموزان را به والدین آموزش دهد.

 

وی تصریح کرد: در سال های اخیر انجمن اولیا و مربیان هم از نظر جایگاه ساختاری و هم از نظر رسالت و ماموریت ذاتی نسبت به سنوات گذشته ارتقای قابل توجهی یافته است و به جایگاه واقعی خود نزدیک شده است.

 

این مقام مسئول افزود: انجمن اولیا و مربیان نهادی مردمی است و بدون تردید هر جایی که مردم پای کار بوده اند موفقیت ها بیشتری شامل حال مدرسه شده است.

 

رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش استان یادآور شد: «خانواده دانا-دانش آموز توانا» به‌عنوان شعار امسال هفته پیوند نام‌گذاری شده است که به نقش برجسته و تأثیرگذار خانواده در نظام تعلیم و تربیت اشاره دارد.


مغدانی اضافه کرد: مراقبت از دانش آموزان و خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی در دستور کار مشترک  انجمن اولیا و مربیان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قرار گرفته است.

 

رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گفت: در هر مدرسه ای که مسائل آموزشی و پرورشی عملکرد قابل قبولی داشته است بدون شک در کنار مدیر موفق آن مدرسه، انجمن اولیا و مربیان موفقی حضور داشته است که به خوبی نقش آفرینی کرده است.

 

گفتنی است، به منظور برگزاری انتخاباتی سالم، ناظرین استانی و شهرستانی بر انتخابات انجمن اولیا و مربیان و برنامه های بزرگداشت هفته پیوند در مدارس سراسراستان نظارت می کنند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103490