کد خبر: 103488 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 مهر 1397 - 11:45
فرمانده انتظامي دشتستان در همايش پليس و اصناف:
اصناف بازوی توانمند پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی است

اتحاد خبر: در آخرین روز از هفته نيروي انتظامي همايش پليس و اصناف به ميزباني فرماندهي انتظامي شهرستان دشتستان در ستاد انتظامی دشتستان برگزار گرديد. به گزارش «اتحاد خبر»؛ فرمانده انتظامي شهرستان دشتستان ضمن تقدیر و تشکر از رییس اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی گفت: امروز امنیت ضروری ترین نیاز بشر است که این امنیت با همکاری و کمک ...

اتحاد خبر: در آخرین روز از هفته نيروي انتظامي همايش پليس و اصناف به ميزباني فرماندهي انتظامي شهرستان دشتستان با حضور رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان، رييس اتاق اصناف دشتستان، فرمانده حوزه مقاومت شهداي اصناف، روساي اتحاديه های صنفي تحت پوشش و جمعي از كسبه و بازاريان در ستاد انتظامی دشتستان برگزار گرديد. 

به گزارش «اتحاد خبر»؛ فرمانده انتظامي شهرستان دشتستان ضمن تقدیر و تشکر از رییس اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی گفت: با برگزاری چنین جلساتی می توانیم زمینه های همکاری بیشتر و بهتر را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهیم و بسیاری از معضلات اجتماعی که در حوزه ی اصناف وجود دارد را برطرف نمائیم.

سرهنگ رضوی تاکید کرد: امروز امنیت ضروری ترین نیاز بشر است که این امنیت با همکاری و کمک تک تک افراد جامعه برقرار خواهد شد.

وی هدف این همایش را ارتقای سطح امنیت عمومی و افزایش تعامل میان اصناف و نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: اصناف بازوی توانمند پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی هستند و با تعامل دوسویه می توانند نقش مهمی در کاهش جرائم داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از همکاری پلیس دشتستان با اتاق اصناف و تمامی اتحادیه های صنفی عنوان کرد: همواره شاهد همکاری بسیار مطلوب پلیس نظارت بر اماکن عمومی و دیگر یگانهای انتظامی در زمینه های مختلف بوده ایم که این امر موجب دلگرمی ما است.

روح الله اسماعیلی اظهار داشت: هفته نيروي انتظامي فرصت مغتنمي براي تجليل از بزرگ مرداني است كه با تلاش هاي خستگي ناپذير خود زمينه ساز سلامت اجتماعي و تامین امنيت جامعه هستند.

وی ادامه داد: اصناف يكي از بزرگترين نهادهاي اجتماعي هستند كه نقش تاثیرگذاري در بسياري از موضوعات در جامعه ايفا مي كنند. يكي از معضلات مربوط به كسب و كار، فعاليت واحدهاي بدون پروانه كسب است كه يک آسيب اجتماعي به شمار مي آيد و در اين ميان نمي توان نقش غير قابل انكار و ستودني اداره اماكن را نادیده گرفت. 

رئیس اتاق اصناف دشتستان اظهار داشت: يكي از سياست ها و راهبرد اصلي اتاق اصناف همراهي و تعامل هر چه بيشتر با اداره اماكن بوده است كه جا دارد در همين راستا از فرماندهي انتظامي شهرستان، فرماندهي اطلاعات انتظامي و رييس دايره نظارت بر اماكن عمومي در خصوص ساماندهي واحدهاي بدون پروانه -كه در دشتستان بهترين عملكرد را در سطح استان داشته ايم- تشكر ويژه ای داشته باشم.  

اسماعيلي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي ناجا گفت: من به سهم خود و از جانب اصناف و بازاریان هفته نيروي انتظامي را در راس به فرماندهي محترم و همكاران محترم ایشان تبريک عرض می کنم. همچنین از روساي اتحاديه هاي تحت پوشش به جهت مديريت صحيح در شرايط جنگ اقتصادي و فضاي كنوني كسب و كار  تقدير می نمایم. 

در پایان رئیس اتاق اصناف دشتستان ضمن تشكر از پيگيري هاي مجموعه انتظامي در سنوات قبل، و به دنبال مطالبه شهروندان عزيز در خصوص حضور اتباع بيگانه غيرقانوني در سطح بازار از فرماندهي انتظامي شهرستان تقاضاي پيگيري داشتند.

گفتنی است، توسط رييس اداره صنعت، معدن و تجارت و رييس اتاق اصناف دشتستان از فرماندهي انتظامي، فرمانده اطلاعات و رييس اداره اماكن عمومي شهرستان دشتستان به مناسبت هفته نيروي انتظامي تقدیر صورت گرفت.

همچنین فرمانده انتظامي دشتستان در طی اين نشست از تعدادی روساي اتحاديه و كسبه شهرستان تقدير کرد.

























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103488