کد خبر: 103478 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 مهر 1397 - 11:18
به مناسبت هفته ناجا؛
همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک در گناوه برگزار شد

اتحاد خبر: به مناسبت هفته ناجا همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک در دبستان شاهد دکتر حسابی گناوه بر گزار شد.

اتحاد خبر: به مناسبت هفته ناجا همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک در دبستان شاهد دکتر حسابی گناوه بر گزار شد.

همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک در گناوه برگزار شد

به گزارش مهر؛همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک به مناسبت هفته ناجا روز چهارشنبه در دبستان شاهد دکتر حسابی گناوه با حضور مسئولان انتظامی، راهنمایی و رانندگی، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر و گروهی از همیاران پلیس برگزار شد.

 

در این همایش آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی برای دانش آموزان و نکاتی که بیشتر کودکان و نوجوانان باید رعایت کنند توسط کارشناسان بیان شد.

سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی گناوه در حاشیه این همایش گفت: این همایش با هدف نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و راهنمایی و رانندگی در خانواده ها و آموزش این قوانین به کودکان و همیاران پلیس و مربیان و اولیاء برگزار شده است.

 

وی گفت: این فرهنگ سازی باید از سنین کوکی با توجه به نقش و جایگاهی که خانواده ها در جامعه دارا هستند آغاز شود تا کودکان از همان ابتدا با این قوانین و فرهنگ آشنا شوند.

احمدی افزود: نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی و انتقال این فرهنگ از طریق دانش آموزان به خانواده ها از اهداف پلیس است.

 

وی گفت: هر ساله کارت های همیار پلیس در مدارس مختلف بین دانش آموزان همیار پلیس توزیع می شود و همیاران پلیس در مدارس انتخاب می شوند و از این همیاران در انتقال فرهنگ راهنمایی و رانندگی به جامعه بخصوص خانواده ها استفاده می شود.

 

وی گفت: در زمینه سلامت اجتماعی نیز فرزندان باید در انتخاب دوستان خود از والدین کمک بگیرند و خانواده ها نیز باید در این زمینه کودکان خود را راهنمایی و کمک کنند و از دوستان ناباب دور کنند.

 

در این همایش هدایایی به دانش آموزان و همیاران پلیس اهداء شد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103478