کد خبر: 103469 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 مهر 1397 - 10:08
آمریکایی‌ها در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده‌اند

اتحاد خبر: جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت:هیچ‌گاه در تاریخ، ابرقدرتی این‌قدر شکست تجربه نکرده بود که آمریکایی‌ها در مقابل انقلاب اسلامی شکست خوردند.

اتحاد خبر: جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت:هیچ‌گاه در تاریخ، ابرقدرتی این‌قدر شکست تجربه نکرده بود که آمریکایی‌ها در مقابل انقلاب اسلامی شکست خوردند.
بوشهر| آمریکایی‌ها در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده‌اند

به گزارش تسنیم، سردار حمید اباذری شامگاه چهارشنبه در سی و یکمین سالروز شهادت شهدای سرافراز خلیج‌فارس که در روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار شد اظهار داشت: مجلس شهدا مجلسی نورانی در راستای بزرگداشت شهداست و حضور شهدا در این مجلس برای ما باور و یقین است که قرآن می‌فرماید وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ واین باور ماست که شهدا زنده‌اند.

 

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) جایگاه شهدا را در سربلندی ایران اسلامی مهم دانست و  گفت: به سبب شجاعت‌ها و مبارزات شهدای خلیج‌فارس نام انقلاب اسلامی وسیع و بلند شد.

 

وی با اشاره به رشادت شهید نادر مهدوی و شهره شدن زادگاه این شهید افزود: شاید هرگز در دنیا کسی روستای بحیری را نمی‌شناخت ولی امروز در این روستای کوچک، اسطوره‌هایی پرورش و رشد پیداکرده‌اند که دنیا این روستا را می‌شناسند و یک معنی دارد که می‌شود از روستای کوچک هم بزرگ‌ترین قدرت‌های جهانی را به چالش کشید.

 

سردار اباذری بابیان این‌که در طول تاریخ، استان بوشهر دارای ظرفیت‌های عظیمی بوده است خاطر نشان کرد: رئیس‌علی دلواری اسطوره مبارزه با استعمار است و شهیدان مهدوی و توسلی تا رزمندگان خطه استان بوشهر که در همین راستا رشد و پرورش یافته‌اند.

وی افزود: پس از 31 سال جزیره فارسی حماسه آفرید و پس از 29 سال مجدداً رزمندگان این خطه هیمنه شیطان بزرگ در جزیره فارسی را شکستند و دوباره حماسه آفریدند.

 

اباذری با بیان اینکه بهترین جوانان و رزمندگان خطه ساحلی خلیج‌فارس متعلق به استان بوشهر است افزود: اسلام زنده شد به خاطر عاشورا، امام حسین(ع) به خاطر یک پیام به کربلا آمد که اگر قرار باشد دین خدا تهدید بشود جان، اصحاب، خانواده و حتی ناموس امام حسین(ع) باید فدا شود بعد از گذشت 1379 سال عاشورا زنده‌تر شده است این پیام عاشوراست امروز یزید بن معاویه کجاست.

 

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) بابیان این‌که شهدای کربلا با ارزش‌ترین انسان‌های روی زمین بودند تصریح کرد: یزید بن زیاد 30 هزار لشکر علیه امام حسین(ع) مهیا کرد کربلا آن روز یک صحرا بود امروز مرکز عالم است و مثل روستای کوچک روستای بحیری که امروز مرکز توجه در دنیاست و این خط کربلاست که هرروز پررنگ‌تر می‌شود.

 

وی افزود: یزید بن معاویه دستور داد به بن زیاد و بن سعد که بروید و قائله را تمام کنید به ازای یک نفر 300 نفر جمع کردند و دختر علی (ع) را به اسارت کشیدند و تمام تلاش کردند که حضرت زینب(س) را بشکنند اما این اسطوره صبر و مقاومت (س) استوار ایستاد و این رمز پیروزی عاشوراست که نباید بشکنیم.

اباذری خاطرنشان کرد: کوفه با سخنان حضرت زینب (س) خفه شد و همه نقشه‌های بن زیاد نقشه بر آب شد و هلهله‌های کوفیان تبدیل به گریه شد.

وی بیان کرد: حضرت زینب (س) بزرگ‌ترین کاخ امپراتوری آن زمان را در هم شکست و سبب فروپاشی یزیدیان شد و تداوم این خط آمد تا به رئیس‌علی دلواری و نادر مهدوی رسید و هیهات منا الذله رمز کربلاست.

 

اباذری تأکید کرد: در سال 1342 قیام و در سال 1343 تبعید کردند وقتی از ایشان سؤال کردند یاران شما چه کسانی هستند امام (ره) فرمود سربازان من در گهواره‌ها هستند دقیقاً درزمانی که امام(ره) پیش‌بینی کردند نادر مهدوی‌ها در گهواره بودند و تبدیل به رزمندگان قوی و در دفاع از انقلاب امام(ره) سینه‌چاک کردند.

 

وی افزود: همین سربازان خمینی(ره) در دفاع مقدس خط حسینی شدند و جانانه جنگیدند وقتی امام(ره) فرمود باید در دریا بجنگید همه لبیک گفتند قایق‌های ماهیگیری را به قایق جنگی تبدیل کردند سلاح‌های زمینی را به سلاح‌های دریایی تغییر دادند.

اباذری بیان کرد: شهدای خلیج‌فارس که هرکدام از آن‌ها اسطوره‌ای برای مملکت بودند به‌فرمان امام خود لبیک گفتند و در مقابل دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه  بیش از 7 هزار جوان تقدیم انقلاب شده است گفت: امروز ترس در صدای فرمانده ناو آمریکایی که 200 متر طول و 600 سرنشین دارد در برابر یک قایق سه نفرِه تسلیم می‌شوند.

 

وی افزود: امروز به برکت خون شهدای خلیج‌فارس هیمنه استکبار شکسته شد، ترس استکبار جهانی از انقلاب اسلامی مرهون خون شهید مهدوی‌هاست که سبب عقب راندن استکبار شد.

 

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: امروز چرا آمریکایی‌ها از ایران می‌ترسند و عصبانی هستند؟ چون هر کاری کردند که این انقلاب و مردم زمین بخورند نتوانستند و هرروز ایران اسلامی قوی‌تر از دیروز است و امروز انقلاب اسلامی قوی‌تر از هر زمان دیگری است.

 

وی ادامه داد: جوانان ما با قایق با دوشکا به همراه یک راکت انداز در مقابل غول آمریکایی‌ها می‌رفتند، می‌ایستادند و می‌جنگیدند این اصل حماسه نادراست، تزریق روح شجاعت به پیکره همه تاریخ و امروز این نهضت توسط حضرت اباعبدالله(ع) هدایت می‌شود.

 

اباذری بابیان این‌که اربعین حسینی بزرگ‌ترین تجمع مذهبی جهان است تصریح کرد: اربعین حسینی دل پیمایی است نه راهپیمایی، امروز حب حسین(ع) نه‌تنها در قلب 1.5 میلیارد مسلمان بلکه هرکسی که امام حسین (ع) را می‌شناسد عاشقش می‌شود نهضت امام حسین(ع) است که پابرجاست.

 

وی افزود: دفاع از حریم آل الله دفاع از انقلاب اسلامی است و یک مبارزه جانانه با ابرقدرت شیطانی تاریخ  آمریکاست و شک نکنید در 100 سال دیگر وقتی نامی از شهید نادر مهدوی‌ها و هم‌رزمان آن‌ها می‌شود جمعیت عظیم‌تری می‌شوند و مسیر امام حسین (ع) حق است.

 

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به این‌که شما مردم ایران پرچم‌داران خیر هستید تأکید کرد: نهضت امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست حرارت کربلا تا نهضت جهانی ادامه دارد.

 

وی افزود: خانواده شهدا کسانی را در دامن خود پرورش دادند که اسم آن‌ها در تاریخ ماندگار شد.

 

اباذری بیان کرد: چهل سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد آن زمان قدرت مادی ما چیزی نبود اما امروز قدرت مادی ما هم بی‌بدیل است و مانند گذشته نیست.

جانشین دانشگاه  افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) افزود: آن روز ما به دنبال سیم‌خاردار می‌گشتیم امروز دنیا به دنبال ماست تا موشک‌های ما را خریداری کنند و قدرت نظامی ما قابل‌مقایسه نیست.

 

اباذری بیان کرد: هیچ‌گاه در تاریخ یک ابرقدرتی این‌قدر شکست تجربه نکرده بود که آمریکایی‌ها در مقابل انقلاب اسلامی، مردم و شهدا شکست تجربه کردند.

 

وی ترامپ را فاسد دیوانه عنوان کرد و افزود: این نشانه‌های فروپاشی آمریکاست و نتیجه استقامت ملت ایران است آمریکایی‌ها در دو جنگ در خاورمیانه 7 تریلیون دلار هزینه کردند یعنی هزینه 70 سال نفت عراق را هزینه کرد که ایران اسلامی که محور مقاومت جهانی است را زمین بزند اما خودش زمین‌گیر شد.

 

جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع) تأکید کرد: همه خرج‌هایی که امریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی هزینه کردند به نفع ملت ایران تمام شد و امروز قدرت انقلاب اسلامی بی‌نظیر، بی‌بدیل، حریف ندارد و زبان زد خاص و عام استوکسی جرئت نگاه چپ کردن به‌نظام اسلامی ندارد و همه این‌ها به برکت خون شهداست.

 

وی افزود: دشمنان اذعان می‌کنند که جمهوری اسلامی راه‌حل نظامی ندارد.

 

اباذری بابیان این‌که همه ما نسبت به اقتصاد گله‌مند هستیم گفت: کشور ایران کشوری ثروتمند است و این  شرایط اقتصادی و اتفاقات حق مردم نیست.

وی افزود: ما با نفت 53 دلاری بودجه را بسته‌ایم و نفت 75 تا 80 دلاری می‌فروشیم و خزانه ما هیچ‌وقت این‌همه ثروت در آن انباشته نبوده است و حق مردم نیست.

 

جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع) بیان کرد: امروز باید بگوییم شهدا شرمنده‌ایم که بعد از سی سال یک عده‌ای همه آرزویشان ارتباط گرفتن با دشمن اصلی انقلاب است.

 

وی افزود: ایران اسلامی امروز در بسیاری از مؤلفه‌های قدرت مثل معرفی علمی، نانو، فضا، هسته‌ای، موشکی جزء ردیف ده کشور دنیا قرار داریم علم و فضا جزء هشت کشور دنیا و در علم لیزر و نانو جزء شش کشور دنیا هستیم./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103469