کد خبر: 103415 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 مهر 1397 - 11:02
امانتداری سرلوحه کار پلیس است

اتحاد خبر: فرماندار گناوه گفت: پلیس راه در برقراری نظم و امنیت مقتدرانه تلاش و در خدمت رسانی به مردم امین و امانتداری را سرلوحه خود قرار داده است.

اتحاد خبر: فرماندار گناوه گفت: پلیس راه در برقراری نظم و امنیت مقتدرانه تلاش و در خدمت رسانی به مردم امین و امانتداری را سرلوحه خود قرار داده است.

 

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه به همراه مسئولان در بازدید از مقر فرماندهی پلیس راه این شهرستان به مناسبت هفته ناجا افزود: این فرماندهی سه حوزه شهرستان های گناوه، دیلم و دشتستان را تحت پوشش قرار داده و در انضباط ترافیکی و آرامش و امنیت جاده ها شبانه روزی تلاش می کند.


وی اضافه کرد: پلیس راه با تلاش شبانه روزی و تحمل سختی ها در گرما و سرما و دوری از خانواده، امنیت جاده ها را تامین و به عنوان فرشته نجات انسان ها به شمار می آیند.


پاک نژاد ادامه داد: حوزه استحفاظی جاده های این شهرستان گسترده و باتوجه به موقعیت جغرافیایی و بندری منطقه با تلاش نیروهای خدوم پلیس راه و نیروی انتظامی از امنیت مطلوبی برخوردار است.


فرمانده پلیس راه گناوه هم گفت: در نیمه نخست امسال با حمایت های فرماندار و تلاش ماموران این فرماندهی میزان تصادفات در حوزه استحفاظی این شهرستان کاهش چشمگیری یافته است.


سرهنگ یوسف یزدان پناه افزود: با توجه به بسیاری از حوادث رانندگی به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و آیین نامه رانندگی رخ می دهد از رانندگان انتظار داریم که تمامی نکات راهنمایی و رانندگی را به عنوان یک وظیفه و ضرورت رعایت و مدنظر قرار دهند.


شهرستان گناوه از محورهای مواصلاتی مهم و پرتردد استان بوشهر است./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103415