کد خبر: 103308 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 مهر 1397 - 21:28
به مناسبت روز جهانی کودک :
توزیع 1000 بسته فرهنگی توسط اداره فرهنگی شهرداری برازجان میان دانش آموزان مدارس ابتدایی+تصاویر

اتحاد خبر:مهندس محمدی تصریح کرد: امروز به همین مناسبت تعداد 1000 بسته فرهنگی توسط اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان تهیه و بین دانش آموزان مدرسه های ابتدایی خضر در محله ی خضر، دانشگر در محله ی حسین آباد، بعثت و بشری در کوی بسیج و... توزیع گردید. شهردار برازجان در ادامه افزود: توجه به کودکان در راستای تقویت روحیه ی شادی...

اتحاد خبر:شهردار برازجان ضمن تبریک روز جهانی کودک، گفت: همه ساله 16 مهر روز جهانی کودک یادآور وظایفی مانند فراهم کردن شرایط مناسب زندگی، آموزش، حق بازی کردن در محیطی سالم و تمیز و... است که ما در برابر کودکان برای ساختن دنیایی بهتر داریم.



به گزارش اتحاد خبر،مهندس محمدی تصریح کرد: امروز به همین مناسبت تعداد 1000 بسته فرهنگی توسط اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان تهیه و بین دانش آموزان مدرسه های ابتدایی خضر در محله ی خضر، دانشگر در محله ی حسین آباد، بعثت و بشری در کوی بسیج و... توزیع گردید.

شهردار برازجان در ادامه افزود: توجه به کودکان در راستای تقویت روحیه ی شادی، نشاط به منظور حفظ سلامت جسم و روان کودکان، توجه به کودک به عنوان سرمایه های اجتماعی لازم و مهم است.

وی در ادامه تصریح کرد: برجسته سازی اهمیت دوران کودکی و نیازها و خواسته های کودکان در حوزه مدیریت شهری از اهداف مهم ماست که ان شاالله با جدیت پیگیری می کنیم تا شعار شهر دوستدار کودک را به معنای واقعی آن عینیت ببخشیم.



رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ضمن گرامیداشت روز جهانی کودک و با اشاره به تقارن ایام ماه محرم با این روز، خاطرنشان کرد: به منظور نهادینه کردن ارزش های تربیتی و انسان ساز عاشورا در ذهن و روح کودکان و ترویج این فرهنگ در بین این قشر در جامعه، در تدارک مراسمی تحت عنوان کودکان عاشورایی و با رویکرد آموزه های دینی هستیم که قرار است با حمایت مهندس محمدی شهردار برازجان درتاریخ 24 مهرماه در سالن کانون امام خمینی (ره) برگزار بشود.

محمدرضا کوهکن در ادامه به عناوین ویژه برنامه‌های اداره فرهنگی به مناسبت 16 مهر روز جهانی کودک از جمله مسابقه نقاشی غیرحضوری، توزیع 1000 بسته فرهنگی (شامل 2 جلد کتاب کودک، لوح فشرده اصول شهروندی، برنامه کلاسی و کیسه پارچه ای با درج شعار محیط زیستی در بین دانش آموزان)، همکاری با خانه بازی کودک برتر در برگزاری ساخت کاردستی با وسایل دوریختنی و مسابقه فوتبال دستی بین کودکان، همکاری با خانه خلاقیت مادر و کودک در برگزاری مسابقه طناب کشی، بازی های فکری و ایستگاه نقاشی اشاره کرد.

















































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103308