کد خبر: 103186 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 مهر 1397 - 22:06
فرماندار دشتستان:
نیروی انتظامی مهمترین رکن امنیت داخلی است+تصاویر

اتحاد خبر: مراسم صبحگاه مشترک و عمومی انتظامی شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه شهر برازجان، اعضای شورای تامین، بخشداران، نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران و جمعی از مدیران شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل آن فرماندهی برگزار گردید.فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: احساس و درک اجتماعی امنیت و وجود امنیت همواره...

اتحاد خبر: مراسم صبحگاه مشترک و عمومی انتظامی شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه شهر برازجان، اعضای شورای تامین، بخشداران، نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران و جمعی از مدیران شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل آن فرماندهی برگزار گردید.

فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: احساس و درک اجتماعی امنیت و وجود امنیت همواره از مهمترین اهداف دولت ها و جوامع در سراسر جهان بوده و می باشد. زیرا ضروری ترین نیاز انسان و هر جامعه ای تامین امنیت است. در کشور بزرگ ایران، بخش اصلی و مسئولیت عمده تأمین امنیت، بر عهده نیروی انتظامی است. به عبارت دیگر نیروی انتظامی مهمترین رکن امنیت داخلی است.
 
دکتر ارسلان زارع در بخشی دیگر از سخنان تصریح کرد: نیروی انتظامی این رسالت خطیر را بر مبنای قانون و با روحیه فداکاری، با صلابت و اقتدار کامل و البته با تعامل و همدلی با رویکرد اجتماعی و مردم داری، و همکاری با دست اندرکاران تأمین امنیت و آرامش جامعه، نهادهای عمومی، دولتی و غیردولتی را به نحو شایسته انجام می دهد.
 
فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان در ادامه افزود: فعالیت ها و اقدامات نیروی انتظامی در پیشگیری و کاهش جرائم موثر بوده و در برقراری نظم، موفق و در مبارزه و مقابله با جرم سربلند بوده اند. با توجه به شرایط امروز کشور و تهدیدات استکبار در عرصه جنگ اقتصادی، نیروی انتظامی می تواند نقش موثری در بسترسازی فعالیت های اقتصادی و تولیدی، امنیت اقتصادی و تحقق برنامه های دولت و منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی داشته باشد.
 
دکتر زارع در ادامه گفت: هفته نیروی انتظامی، فرصتی برای مسئولان و مردم جهت قدردانی و تجلیل از زحمات، خدمات و تلاش های ایثارگرانه همه رده های فرماندهی و پرسنلی نیروی انتظامی است. به همین خاطر اینجانب به عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان، از تلاش و کوشش های خستگی ناپذیر فرماندهی محترم و همکاران جان بر کفشان در سراسر دشتستان پهناور صمیمانه قدردانی می کنم.
 
  فرماندار شهرستان در پایان گفت: بدیهی است آرامش و امنیت سال های اخیر و امروز دشتستان، مرهون فداکاری های این سبزپوشان و همکاری شایسته و مطلوب اعضای شورای تأمین و مشارکت مردم شریف شهرستان می باشد که از همگان سپاسگزارم.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسن مصلح امام جمعه شهر برازجان ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت امام زین العابدین همگان را به پیروی از راه و هدف شهیدان فرا خواند و گفت: در این برهه که دشمن به جنگ اقتصادی با ملت ایران برخاسته همه باید با درس آموزی از نهضت عاشورا و توکل بر خدا، وحدت و همدلی، دولت و نظام را یاری کنیم.
 
  ایشان از خدمات مخلصانه و صادقانه نیروی انتظامی شهرستان دشتستان نیز تشکر و قدردانی نمود.
 
  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز در این مراسم با اشاره به شعار امسال هفته ناجا به نام "پلیس مقتدر، امین مردم" بر لزوم اقتدار پلیس همراه با اخلاق تأکید نمود و گفت: نیروی انتظامی با استفاده از فرماندهی مقتدر، کادر مجرب و نیروی متخصص، امکانات، فناوری و روش های نوین علمی کشف جرم توانسته است قدرت و اقتدار خود را افزایش داده و با رویکرد پلیس محور در انجام امور موفق باشد.
 
  سرهنگ سیدجواد رضوی در ادامه گفت: نیروی انتظامی با جلسات راهبردی و دستورات فرماندار محترم شهرستان و همکاری  اعضای شورای تأمین، نیروهای نظامی، بسیجیان و سازمان های مردمی توانسته است نظم و امنیت قابل قبولی در شهرستان حاکم کند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103186