کد خبر: 103083 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 مهر 1397 - 12:11
بر اساس اعلام استانداری بوشهر؛
تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات بوشهر لغو شد/ اعلام ساعت کاری جدید

اتحاد خبر: بر اساس اعلام استانداری بوشهر، تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات بوشهر لغو شد.در نامه‌ای که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر به مدیران استانی و شهرستانی ارسال کرده است، از هفته آینده تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات بوشهر لغو می‌شود.سعید زرین‌فر در این نامه نوشته است: با توجه به شرایط خاص اقتصادی و در راستای بهبود فضای...

اتحاد خبر: بر اساس اعلام استانداری بوشهر، تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات بوشهر لغو شد

تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات بوشهر لغو شد/ اعلام ساعت کاری جدید

 

به گزارش مهر، در نامه‌ای که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر به مدیران استانی و شهرستانی ارسال کرده است، از هفته آینده تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات بوشهر لغو می‌شود.

 

سعید زرین‌فر در این نامه نوشته است: با توجه به شرایط خاص اقتصادی و در راستای بهبود فضای کسب و کار، ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مراجعین به اگاهی می‌رساند که از روز شنبه ۱۴ مهرماه سال ۹۷ ساعت کار دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع ثانوی به صورت زیر است.

روزهای شنبه تا چهارشنبه شروع کار از ساعت هفت صبح و پایان کار ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود و روز پنجشنبه شروع کار ساعت هفت صبح و پایان کار ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

در این نامه اضافه شده است که تغییر ساعت کاری فوق‌الذکر مشمول کارکنان ستادی بانک‌های استان نیز می‌شود.

پیش از این، ادارات استان بوشهر تنها روزهای شنبه تا چهارشنبه فعال بودند و پنجشنبه و جمعه روزهای تعطیلی ادارات استان بوشهر بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103083