امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 11 مهر 1397 - 07:47

اتحاد خبر: فال روزانه چهارشنبه 11 مهر 1397

اتحاد خبر: فال روزانه چهارشنبه 11 مهر 1397

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 11 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار جاه طلب هستید که همیشه نگاهی رو به بالا دارد و مدام به دنیال پیشرفت و موفقیت هستید. اگر می خواهید اطرافیانتان شما را دوست داشته باشند و از بودن در کنار شما لذت ببرند باید دست از رفتار سلطه جویانه خود بردارید. شما به طور ذاتی یک مدیر و رهبر هستید و انتظار دارید دوستان و همکارانتان هرچه می گویید را بپذیرند، اما این رفتارتان گاهی باعث ایجاد سوء تفاهم و ناراحتی می شود. در سالی که پیش رو دارید برای حفظ وضعیت سلامتی خود باید زمان بیشتری را در طبیعت بگذرانید، اگر نمی توانید خودتان به دل طبیعت بروید حداقل طبیعت را به خانه تان بیاورید و دور و برتان را با گل ها و گلدان های زیبا پر کنید. این کار با حفظ سلامت رمانی شما به سلامت جسمانیتان نیز کمک خواهد کرد. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای شما بسیار سودبخش خواهد بود. شاید حتی بتوانید پول هایتان را صرف خرید یک خانه ی بزرگتر کرده و هم خودتان از آن استفاده کرده و هم یک سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید. در سالی که پیش رو دارید مقامات مافوقتان با دیدن صداقت و وفاداری شما و جدیتی که در کارتان دارید مسئولیت های بیشتری را به عهده شما خواهند گذاشت و شما هم به خوبی از پس انجام آنها برخواهید آمد و در نتیجه پیشرفتتان حتمی خواهد بود. امسال عشق شما باید امتحان هایی را پشت سر بگذارد، پس خودتان را خوب آماده کنید. خرداد، شهریور و آذر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز بدون آن که خودتان حواستان باشد ناگهان افکار خود را به زبان آورده و با نداشتن حس همدردی و یا تفکرات به نظر افراط گرایانه خود اطرافیانتان را تعجب زده خواهید کرد. اگر نمی خواهید مورد قضاوت آنها قرار بگیرید بهتر است تا جای ممکن سکوت اختیار کنید و در بحث هایی که ارتباط مستقیمی با شما ندارند شرکت نکنید. چنانچه هنوز با کسی رابطه عاطفی برقرار نکرده اید و با نگاه کردن به زوج های اطرافتان دلتان را غصه می گیرد باید باور کنید که امروز در تنهایی خود خیلی راحتتر خواهید بود. واقعیت این نکته را تنها آنهایی که در یک رابطه عاطفی به سر می برند درک می کنند. بودن در یک رابطه همیشه هم به آن خوبی که از دور به نظر می رسد نیست.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز کافی است در انتخاب کلمه هایتان چند اشتباه کوچک داشته باشید تا یک دعوای ناخواسته به راه بیندازید. شما در دنیای رویاها و خیالپردازی دارید سیر می کنید ولی بهتر است زیاد هم در این عالم خودتان را گم نکنید و پایتان روی زمین باشد. توصیه می شود اسرار خود را با دیگران در میان نگذارید و احساساتتان را در ذهن خود بررسی کنید. به احساسات درونی خود اعتماد کنید تا ببینید چه زمانی باید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. با خوش شانسی و فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند مبارزه نکنید. اگر بخواهید دری را به زور باز کنید آن در گشوده نخواهد شد. به آرامی در بزنید تا درهای روبرویتان خود به خود باز شوند.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

گاهی وقتی در فعالیت های گروهی شرکت می کنید نسبت به بیان آنچه در ذهنتان می گذرد تردید دارید. شما معمولا مشکلی با در میان گذاشتن افکارتان با شریک و یا رئیستان به طور خصوصی مشکلی ندارید، با این حال بیان حرف هایتان در جمع برایتان کار خیلی راحتی نیست. امروز شجاعت خود را جمع کرده و حرف هایتان را به زبان بیاورید. نیاز نیست که تمامی جزئیات را به زبان بیاورید، ولی خیالتان از این که حرف هایتان شنیده خواهند شد راحت باشد. امروز بسته به باورهایی که دارید حتما زمانی را در آرامشِ تمام صرف فعالیت های معنوی و مذهبی کنید و به دعا کردن و یا مدیتیشن بپردازید تا از لحاظ عاطفی و معنوی حال بهتری داشته باشید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز به جای اینکه خودتان را با تلاش برای اثبات حرف ها و نظراتتان به دیگران خسته کنید، بهتر است سرتان را با کارهایی که دارید گرم کنید و در عمل به دیگران نشان دهید که حق با خودتان است. انرژی فوق العاده ای امروز در وجود شماست که با بیقراری به دنبال راهی برای بروز یافتن است. مواظب باشید خودتان را با زیاده روی در انجام کارهایی که نتیجه ی چندانی برایتان ندارند خسته نکنید. اگر زیاد برای اثبات حرف هایتان تلاش کنید بی آنکه خودتان متوجه باشید از واقعیت فاصله خواهید گرفت. کمی برای رسیدگی به وضع باغچه و یا گلدان هایتان وقت بگذارید، الان درست زمانی است که باید برای آنها وقت صرف کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز به هیچ عنوان از موضع خودتان کوتاه نیایید و اگر چیزی را می خواهید تا زمانی که به آن دست نیافته اید تسلیم نشوید. شما خیلی خوب به عقاید و نظرات خود آگاهی دارید، پس اجازه ندهید چیزی سر راهتان قرار گرفته و ذهنتان را درگیر کند. درست است که باید انعطاف پذیر باشیم و با ذهن باز افکار و نظرات مخالف را مورد بررسی قرار دهیم، اما وفاداری به افکار و عقایدتان امروز به نفع شما خواهد بود. اجازه ندهید دیگران با نظراتشان شما را از راهتان منحرف کنند. امروز شاید مجردها فکر کنند یک نفر توجهشان را به خود جلب کرده است و این خیال باطل در آنها ایجاد شود که نسبت به او علاقه مند هستند، در حال حاضر بهتر است در این زمینه تصمیم گیری نکنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز برای افکار خود هیچ حد و مرزی قائل نشوید. جسارت منحصربفردی در افکار شما نهفته است و نباید اجازه بدهید که این کیفیت بی نظیری که در افکارتان وجود دارد به هدر برود. اگر به کارهایی که می خواهید انجام دهید فکر کنید خواهید دید که ایده های فوق العاده ای که به ذهنتان می رسند شما را غافلگیر خواهند کرد. کمی پیاده روی کنید و در خلوت خودتان به قدم بزرگ بعدیتان فکر کنید و ببینید چه تغییری در زندگیتان می خواهید ایجاد کنید. چنانچه سر و کله عشق قدیمیتان پیدا شده است با او خیلی منطقی و حساب شده حرف بزنید تا مبادا از حرف های شما برداشت اشتباهی بکند. شما که نمی خواهید این رابطه مسموم را از سر بگیرید؟!

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز وقتی پای به کرسی نشاندن حرفتان و دنبال کردن خواسته هایتان به میان می آید به هیچ وجه کوتاه نیایید و با چنگ و دندان از آنها دفاع کنید. افکار و عقاید شما مهم هستند و باید آنها را با افرادی که برایتان اهمیت دارند در میان بگذارید. به اینکه هرآنچه می گویید امکان آن را دارد که به حقیقت بپیوندد ایمان داشته باشید. اگر لازم شد از دیگران کمک بگیرید و یادتان باشد که نتایج کار گروهی همیشه بهتر از کار انفرادی هستند. رابطه عاطفی بی ثبات شما امروز به شدت به چالش کشیده خواهد شد، با این حال اگر خودتان بخواهید در آخرین لحظه می توانید اوضاع را بهبود بخشیده و این چالش را به زمینه ای برای پیشرفت رابطه خود تبدیل کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز یکی از آن روزهایی است که به یک چهارراه رسیده اید اما نمی دانید کدام راه را باید در پیش بگیرید و وقتی از دیگران می پرسید آنها هم نمی توانند شما را راهنمایی کنند. منتظر ننشینید تا ببینید دیگران چه راهی را در پیش می گیرند تا شما هم به دنبال آنها بروید. وقت خود را هدر ندهید و با جسارت پیش قدم شوید. شاید دیگران عادت نداشته باشند چنین رفتاری را از شما ببینند، اما می توانید با عملکردتان به آنها نشان دهید که اگر اهل سر و صدا به راه انداختن نیستید این بدان معنا نیست که نمی دانید چکار باید بکنید. امروز دیدار با عشقتان ممکن است شما را پشیمان کند! اگر برایتان ممکن است امروز کمی از هم فاصله بگیرید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز به چالش کشیدن شما و افکارتان می تواند یکی از احمقانه ترین کارهای ممکن باشد. قدرت بی نظیری که پشت افکار و کلام شما نهفته است ممکن است باعث شود برای به کرسی نشاندن حرف هایتان کمی زیاده روی کنید! امروز در قول دادن به دیگران کمی احتیاط کنید و از دادن وعده هایی که نمی توانید عملی کنید خودداری نمایید. این که بتوانید خونسردی خود را در بحبوحه چالش هایی که اهداف بلند مدتتان را تهدید می کنند حفظ کنید از اهمیت بسیاری برخوردار است. نیازی نیست کنترل تک تک لحظات را در دست داشته باشید و برای هر دقیقه از وقتتان برنامه ریزی کنید، کمی خودتان را آزاد بگذارید تا چیزهای جدیدی را تجربه کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شاید افکار و عقایدی که دارید به شما کمک کرده باشند که مسیری طولانی را طی کرده و موفقیت های زیادی را به دست بیاورید، اما حالا دیگر وقت آن فرا رسیده است که در ایده ها و افکار خود تغییراتی را به وجود بیاورید. سعی کنید راه هایی کنجکاوانه و ماجراجویانه برای بیان افکار و نظرات حود پیدا کنید. به دنبال راه های تازه باشید و خودتان را از دام رکود نجات دهید. وقتی راه جدیدی را در پیش بگیرید خواهید دید که در کمال تعجب حمایت قابل توجهی از شما خواهد شد و در تمام طول راه نیز این حمایت ادامه خواهد داشت. امروز از پذیرفتن هرگونه مسئولیت جدیدی خودداری کنید، شما فعلا وقتی برای هیچ کار اضافه ای ندارید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شاید بخواهید تماس کوتاهی با یکی از دوستانتان گرفته و حال او را بپرسید، اما این مکالمه به صحبتی طولانی مدت تبدیل خواهد شد. شما در مورد مسائلی عمیق و جدی مانند زندگی و معنای آن با هم صحبت خواهید کرد. در پایان این تماس ذهن شما بسیار درگیر خواهد بود و انرژی غیر قابل کنترلی را در ذهن خود احساس خواهید کرد. بهتر است زیاد ذهن خود را مشغول این افکار آشفته نکنید. شما می خواهید بدون در نظر گرفتن عواقب کارهایی که در حال حاضر انجام می دهید دست به ریسک بزنید، اما اگر در این زمینه زیاده روی کنید از این کارتان درسی خواهید گرفت که اصلا انتظارش را ندارید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است مجبور به شروع به انجام کاری شوید که برای آن آمادگی کافی ندارید و به همین دلیل هم احساس تردید و دودلی دارید و ترجیح می دهید آهسته پیش بروید و قبل از آنکه با سرعت جلو رفته و خودتان را به دردسر بیندازید کمی اطلاعات جمع کنید. شرایط را طوری تنظیم کنید که به جای آنکه قربانی شرایط موجود شوید کنترل آن را در دست بگیرید. امروز فرار کردن خیلی وسوسه انگیزتر از ماندن و جنگیدن به نظرتان می رسد. وقتی پای پیدا کردن راه حل برای چالش های پیش رویتان در میان است، به نفعتان است که به جای آن که دنباله روی دیگران باشید خودتان رهبری اوضاع را در دست بگیرید و پیش از هر حرکتی از نتیجه آن آگاهی پیدا کنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۱ [حدود 7 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 10 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • از تورم تا انتخابات/ مروری بر مهمترین اتفاقات سال 1402
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • خاکسپاری مادر شهید تمیزی در سالروز شهادت فرزندش/ تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • تصاویر اتحاد خبر از حال و هوای نوروز باستانی در برازجان
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • انتصاب یک نیروی متخصص بومی به عضویت هیات مدیره پتروشیمی جم
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • .: اسماعیل حدود 2 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 2 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 3 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 5 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 6 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 7 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 10 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 10 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 10 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...
  • .: ا.ن حدود 10 روز قبل گفت: جنگ و صلح چه ...