کد خبر: 103031 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 10 مهر 1397 - 17:39
در آستانه هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:
تقدیر مدیرمسئول و تحریریه «اتحاد جنوب» از فرمانده انتظامی دشتستان+تصاویر

اتحاد خبر: به مناسبت فرا رسیدن هفته ی نیروی انتظامی مدیرمسئول و جمعی از هیئت تحریریه هفته نامه اتحاد جنوب با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان دیدار کردند. به گزارش «اتحاد خبر»، مدیرمسئول و  سردبیر هفته نامه اتحاد جنوب و پایگاه خبری-تحلیلی اتحاد خبر در این دیدار گفت: همه ی جامعه از خدمات نیروی انتظامی بهره مند می شوند و بی شک آرامش ...

اتحاد خبر-زهره عرب: به مناسبت فرا رسیدن هفته ی نیروی انتظامی مدیرمسئول و جمعی از هیئت تحریریه هفته نامه اتحاد جنوب با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان دیدار کردند.


به گزارش اتحاد خبر، مدیرمسئول و  سردبیر هفته نامه اتحاد جنوب و پایگاه خبری-تحلیلی اتحاد خبر در این دیدار گفت: همه ی جامعه از خدمات نیروی انتظامی بهره مند می شوند و بی شک آرامش و امنیت جامعه مرهون تلاش شما و همکارانتان است.

اکبر صابری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته ی نیروی انتظامی اظهار داشت: وظیفه ی خود دانستیم که به پاس قدردانی از زحمات شما و مجموعه پرسنل انتظامی در راستای برقراری نظم و حفظ امنیت مراتب قدرشناسی خود را ابراز نماییم.

وی تاکید کرد: ما به عنوان رسانه عملکرد همه ی دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی را رصد می نماییم، و خوشبختانه اکثر شاخصه های امنیتی در سالهای اخیر مثبت ارزیابی شده و وضعیت امنیتی بهتر از گذشته شده است. این آمار تصادفی به دست نیامده، بلکه نتیجه تلاش و فعالیت های شبانه روزی نیروی انتظامی و مجموعه شورای تامین شهرستان بوده است.


صابری خاطرنشان کرد: در زمینه مشکلات شهرستان، به ویژه در بحث کم آبی تابستان سال جاری، بازخورد مثبت و رضایت بخشی از طرف مردم در خصوص برخورد پرسنل نیروی انتظامی دریافت کردیم. خوشبختانه جناب سرهنگ رضوی خود حضور مستقیمی در صحنه داشته و این حضور همراه با برخورد آرام و سعه صدر بوده است.

سردبیر و مدیرمسئول هفته نامه اتحاد جنوب ادامه داد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان مجموعه ی ما به عنوان اولین نشریه ی شهرستان دشتستان و مجموعه نیروی انتظامی وجود دارد. همچنین ارتباط کاری خوب و مثبت فی مابین پلیس فتا و سرهنگ مزارعی و پایگاه خبری اتحاد خبر وجود دارد که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور مدیرمسئول و هیئت تحریریه هفته نامه اتحاد جنوب گفت: همواره مدیون تلاش و زحمات عزیزان عرصه رسانه در شهرستان دشتستان، علی الخصوص مجموعه ی اتحاد جنوب و اتحاد خبر هستیم و بخشی از اقدامات مجموعه ی انتظامی به وسیله ی شما عزیزان به آگاهی عموم رسانیده می شود.

سرهنگ سید جواد رضوی تصریح کرد: نقش رسانه در انتشار عملکرد و فعالیت های سازمان ها و مجموعه های مختلف و آگاه سازی افکار عمومی بسیار موثر است.

وی با اشاره به اهم فعالیت های مجموعه ی نیروی انتظامی دشتستان ابراز داشت: خوشبختانه تلاش کرده ایم تا با یک نگاه مثبت و حاکی از احترام در سطح شهرستان با افراد جامعه، مردم و نهادها روبرو شویم.


فرمانده انتظامی دشتستان ضمن تشکر از حسن توجه نشریه ی اتحاد جنوب به این مجموعه عنوان کرد: سعی کرده ایم در راستای برقراری نظم، حفظ امنیت، کاهش آسیب های اجتماعی و آگاهی افکار عمومی اقداماتی انجام دهیم. همچنین در مناسبت های مختلف اجتماعی و فرهنگی در حد امکان حضور یافته و خوشبختانه در تعامل و برخورد مثبت با آحاد مردم موفق بوده ایم.

گفتنی است، در پایان این دیدار مدیرمسئول هفته نامه اتحاد جنوب و پایگاه خبری-تحلیلی اتحاد خبر با اهدا لوح سپاس از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان تقدیر کرد.




















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/103031