کد خبر: 102613 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 مهر 1397 - 12:14
شورای فنی گناوه شروع بکار کرد

اتحاد خبر: شورای فنی شهرستان گناوه به منظور نظارت برطرح ها روزدوشنبه با برگزاری نشست در فرمانداری و تعیین اعضا فعالیت خود را آغاز کرد.

اتحاد خبر: شورای فنی شهرستان گناوه به منظور نظارت برطرح ها روزدوشنبه با برگزاری نشست در فرمانداری و تعیین اعضا فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه در این نشست گفت: تشکیل شورای فنی از ضرورت ها بود که محقق شده و اعضای آن متشکل از مهندسان و کارشناسان مجرب، متعهد و توانمند شهرستان انتخاب و برای مشاوره فنی و کمک در اجرای بهتر پروژه ها و توسعه زیرساخت ها فعالیت خواهند کرد.


حسام منصوری مطلق افزود: ملاک عمل شورا نظارت بر پروژه های صفر تا 100 درصد زیربنایی و زیرساختی این شهرستان که اعتبار آنها از محل ملی، استانی و شهرستانی تامین شده است.


وی اظهارداشت: برای بازدید از هر پروژه ابلاغیه صادر که هر کدام از اعضا برحسب تخصص به تفکیک انجام وظیفه کرده و گزارش های میدانی خود را در شورای فنی مطرح و پس از تبادل نظر و همفکری تصمیم گرفته می شود.


معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: اعضای شورا از سالم ترین افراد هستند و از نظریه های کارشناسی شده آنان مگر درصورتیکه خلاف آن ثابت شود، دفاع می شود.


وی از اعضای شورای فنی خواست از اظهارنظر کارشناسی طرح ها در فضای مجازی و عمومی بجد پرهیز و تحت تاثیر پیمانکار و قوم گرایی قرار نگیرند.
در پایان این نشست حکم اعضای شورای فنی شهرستان توسط معاون عمرانی فرمانداری اعطا شد.


شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102613