کد خبر: 102584 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 02 مهر 1397 - 08:55
ایرانجوان بوشهر با جذب چند بازیکن جدید تقویت می شود

اتحاد خبر: سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم اکنون 10 ظرفیت خالی در رده سنی بزرگسالان دارد که با جذب بازیکنان جدید تقویت می شود.

اتحاد خبر: سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم اکنون 10 ظرفیت خالی در رده سنی بزرگسالان دارد که با جذب بازیکنان جدید تقویت می شود.

به گزارش ایرنا، محمد نوازی یکشنبه شب پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر فولاد نوین اهواز در جمع خبرنگاران افزود: با بسته شدن ترکیب تیم ها عمده بازیکنان خلاق و مستعد جذب تیم ها شدند و از این لحاظ در گرفتن بازیکنان با کیفیت کار سختی داریم.


وی بیان کرد: با چنین شرایطی انتظار می رود با تست گیری از بازیکنان داوطلب، ترکیب خود را تقویت کنیم.


نوازی،در ارتباط با شرایط تیمش در برابر فولاد نوین اهواز اظهارداشت: امروز برابر حریف تنها نتیجه را واگذار کردیم و از لحاظ شرایط فنی بازی خوب و رضایت بخشی از بازیکنان خود شاهد بودم.


وی گفت: به عنوان سرمربی نیز بتازگی جذب تیم شدم و همین امر باعث شده تا شناخت کافی از بازیکنان نداشته باشم.


نوازی افزود: با این حال همه تلاش ها برای بازگشت ایرانجوان به جایگاه اصلی است که در این زمینه باید تمامی مسئولان برای کاهش مشکلات مالی تیم کمک کنند.


وی اضافه کرد: بازیکنان کنونی ایرانجوان کم تجربه، جوان هستند طوریکه میانگین سنی آنها بین 23 تا 24 سال است و همین امر باعث می شود تا برابر بازیکنان با تجربه کار دشواری در پیش داشته باشند.


فولاد نوین اهواز با این برد 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.


ایرانجوان بوشهر نیز همچنان با یک امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.


ایرانجوان بوشهر در هفته چهارم بازی ها در خانه به مصاف سردار بوکان می رود./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102584