کد خبر: 102551 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 مهر 1397 - 11:53
فرماندار دشتستان در آیین بازگشایی مدارس:
مسیر توسعه کشور از بستر مدرسه ی پویا می گذرد

اتحاد خبر: آیین بازگشایی مدارس شهرستان با حضور امام جمعه برازجان، فرماندار شهرستان دشتستان، و جمعی از مسئولین شهرستانی در دبیرستان خدیجه کبری (س) برازجان برگزار گردید. به گزارش «اتحاد خبر»؛ فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: محوری ترین، اساسی ترین و بنیادی ترین رکن موثر توسعه کشور، آموزش و پرورش است. این نقش اساسی ...

اتحاد خبر: مراسم بازگشایی مدارس شهرستان با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه برازجان و جمعی از مسئولین شهرستانی در دبیرستان خدیجه کبری (س) برازجان برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان در این مراسم گفت: مهرماه و تقارن آن با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، فرصتی ارزشمند برای نسل جوان، دانش آموزان و دانشجویان است تا ملهم از زندگی بزرگ پرچم دار حق طلبی، عدالت طلبی و آزادگی، امام حسین (ع)، مسیر بالندگی، شکوفایی و تعالی را طی نمایند.
 
ارسلان زارع افزود: تحصیل علم و دانش و تعلیم و تزکیه و تربیت در همه ی جوامع و در طول تاریخ به ویژه دوران معاصر جایگاه رفیع داشته و دارد.

 

وی همچنین افزود: محوری ترین، اساسی ترین و بنیادی ترین رکن موثر توسعه کشور، آموزش و پرورش است. این نقش اساسی توسط دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ایفا می شود و بستر اجرای این نقش اساسی، مدرسه است. مدرسه ای که بایستی پویا، نشاط آور و نوآور باشد. مدرسه ای که مسیر کمال انسانی را مشخص، نمایان و زمینه ساز توسعه جامعه گردد.
 
رئیس شورای آموزش و پرورش دشتستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر چه مهرماه برای همه، ماه مهر و مهربانی است اما برای دژخیمان، دشمنان بشریت و کوردلان تروریست که دیروز همزمان با اولین روز شکوفه های زندگی در مدرسه بود، در اهواز نشان دادند، نه تنها هیچ بویی از انسانیت نبرده اند بلکه پیشه آنان خونریزی و کشتن مردم و کودک 4 ساله است.

فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان دشتستان در بخش پایانی از سخنان ضمن گرامیداشت مناسبت خجسته هفته ی دفاع مقدس گفت: مردم ایران به ویژه جوانان همواره برای استواری و مقاومت در مقابل ظالمان و استبدادگران به بزرگان دین اسلام خصوصا امام حسین (ع) اقتدا کرده و می کنند. ملت عزتمند ایران امروز نیز با پیروی از تعالیم ائمه اطهار و بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری، سختی ها را تحمل و مسیر توسعه را طی خواهند کرد.

 

تصاویر اختصاصی «اتحاد خبر» از جشن اول مهر و مراسم بازگشایی مدارس را ببینید

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102551