کد خبر: 102543 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 مهر 1397 - 10:58
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در جشن اول مهر:
به استعدادهای دانش آموزان دشتستان افتخار می کنم /مهر ما نباید بدون آب باشد

اتحاد خبر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در جشن اول مهر در دبیرستان خدیجه ی کبری (س) عنوان کرد: اول مهر ماه یک روز خاص است. به گزارش «اتحاد خبر»؛ لواسانی فرد با بیان اینکه مهر ما نباید بدون آب باشد، تصریح کرد: ما از مدت ها پیش جلساتی را با مدیریت آب شهرستان داشته ایم، برای اینکه مشکل بی آبی به حداقل برسد و ما در آستانه ی ...

اتحاد خبر-زهره عرب:  جشن اول مهر با حضور امام جمعه برازجان، فرماندار دشتستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و جمعی از مسئولین، معلمان و دانش آموزان صبح یکشنبه در دبیرستان خدیجه ی کبری (س) مدرسه برگزار گردید.


 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس عنوان کرد: اول مهر ماه یک روز خاص است، من ضمن تبریک این روز پرمهر از مدیریت آموزشگاه خدیجه ی کبری (س) تشکر می کنم که تلاش کردند تا این مراسم به بهترین شکل برگزار بشود.


سید حسن لواسانی فرد افزود: روز گذشته 3 هزار و 260 دانش آموز ورودی کلاس اول داشتیم و امروز نیز 31 هزار و 541 دانش آموز در شهرستان دشتستان رسماً اول مهر خود را آغاز می کنند.


وی با آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان ایران زمین گفت: به خدا اعتماد کرده ایم تا سال جاری را سالی پر از موفقیت رقم بزند. این چهارمین مهری است که بنده در خدمت شما هستم، و سال به سال بر شکوفایی استعدادهای دانش آموزان عزیزمان، علی رغم مشکلاتی که داشته ایم افزوده شده است و من به این استعدادها افتخار می کنم.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان تاکید کرد: از شما عزیزان و همکارانی که پابه پای آموزش و پرورش تلاش می کنند تشکر فراوان دارم.


لواسانی فرد با بیان اینکه مهر ما نباید بدون آب باشد، تصریح کرد: ما از مدت ها پیش جلساتی را با مدیریت آب شهرستان داشته ایم، برای اینکه مشکل بی آبی به حداقل برسد و ما در آستانه ی سال تحصیلی از لحاظ آب در مضیقه نباشیم.


وی خطاب به سال هفتمی ها گفت: دانش آموزان عزیز، شروع سال تحصیلی برای کلاس هفتمی ها یک راه و مسیر جدید است. هفتمی ها بدانند که میانگین معدل سه سال بعضی از دروس کلیدی مثل ریاضی، علوم تجربی، ادبیات، عربی، زبان انگلیسی و مطالعات اجتماعی برای انتخاب رشته بسیار مهم است تا بتوانند در هدایت تحصیلی رشته ی موردعلاقه ی خود را انتخاب کنند.


 مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی جانبازی ها و رشادت های تمام کسانی که روزی از مرزها حفاظت کرده اند، خاطرنشان کرد: مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان قدردان تلاش تمام دانش آموزان نخبه و المپیادی، افتخارآفرینان و عزیزانی که موجب سربلندی نام دشتستان هستند می باشد.


مدیر آموزشگاه متوسطه ی اول خدیجه ی کبری (س) ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: حادثه تلخ 31 شهریور را به تمام شیعیان و ایرانیان تسلیت می گویم.


اعظم ناصحی با خوشآمدگویی به مسئولین حاضر و دانش آموزان اظهار داشت: امیدوارم که بتوانیم در کنار هم با تلاش و پشتکار و همچنین یکدلی سال تحصیلی خوبی داشته باشیم.


وی تاکید کرد: امیدواریم که سال تحصیلی جدید سالی پر از برکت، همراه با شور علم آموزی، موفقیت و سربلندی در راه علم و دانش  باشد  . 

 

در پایان با حضور مسئولین شهرستان و اولیا مدرسه زنگ اول مهر و مقاومت نواخته شد و دانش آموزان با بدرقه ی مسئولین به کلاس های درس رفتند.


تصاویر اختصاصی «اتحاد خبر» از جشن اول مهر و مراسم بازگشایی مدارس را اینجا ببینید

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102543