کد خبر: 102525 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 مهر 1397 - 10:15
مدیرکل تبلیغات بوشهر:
لزوم تشکیل یک جبهه متحد در برابر بدخواهان نظام اسلامی

اتحاد خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر بسیج همگانی برای تشکیل یک جبهه متحد در برابر بدخواهان نظام اسلامی تاکید کرد.

اتحاد خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر بسیج همگانی برای تشکیل یک جبهه متحد در برابر بدخواهان نظام اسلامی تاکید کرد.

لزوم تشکیل یک جبهه متحد در برابر بدخواهان نظام اسلامی

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح یکشنبه در جمع فعالان تبلیغی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته یادآور رشادت‌ها و جوانمردی جوانان امت اسلامی است که به ندای حضرت امام خمینی رحمت الله علیه لبیک گفتند و با حضور پرشور خود در جبهه های حق علیه باطل به دشمنان این مرز و بوم ثابت کردند که انقلابی که با تاسی از نهضت عاشورا در سرزمین اسلامی ایران آغاز شده دفاع مختلف و دائمی خواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: شرایطی که در ابتدای انقلاب در کشور وجود داشت شرایط خاصی بود استکبار جهانی با اجیر کردن مزدوران خود در منطقه به‌ویژه صدام جنایتکار تلاش می‌کرد تا با تحمیل جنگ تمام عیار اعم از دریایی زمینی و هوایی بتواند نهال انقلاب را بخشکاند و مانع شکل گیری نظام اسلامی شود.

 

وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی با درایت و دوراندیشی و با الهام گرفتن از نهضت عاشورا و رهبری های حکیمانه خود در مقابل این توطئه ها و دسیسه های دشمن با اقتدار ورود کرد و نه تنها از کیان میهن اسلامی دفاع جانانه ای صورت پذیرفت بلکه ریشه های انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر دوانده شد.

 

حجت‌الاسلام سروستانی گفت: عوامل پیروزی انقلاب اسلامی عوامل متعددی بود لیکن وجود رهبری الهی آزاد شجاع و مقتدر و مردمی فهیم و همینطور خدامحوری و تکیه بر قدرت ذات ربوبی عامل پیروزی نظام اسلامی در دفاع مقدس بود که این سه محور باعث شد تا دفاع جانانه ای در مقابل خواسته‌های نامشروع دشمنان انقلاب اسلامی شکل بگیرد و با وجود حمایت همه جانبه بلوک شرق و غرب از حزب بعث عراق امت اسلامی در هشت سال دفاع مقدس جانانه دفاع کردند و دشمن را از خاک خود عقب راندند و پیروزی های متعددی را کسب کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان این که این حرکت درسی شد برای همه ابرقدرت‌ها که فکر تعدی و تجاوز به حریم ایران اسلامی را نداشته باشند، افزود: شرایط امروز ایجاب می‌کند که آن سه محور به‌عنوان سه محور دائمی در نظام اسلامی به آن پایبند باشیم.

 

وی بیان کرد: اولین محور انجام امور با نگاه خدامحوری در همه ابعاد و زوایای اعم از سیاسی اقتصادی فرهنگی و دفاعی، محور دوم بسیج همگانی و خواست همگانی برای تشکیل یک جبهه متحد در برابر بدخواهان نظام اسلامی و محور سوم تبعیت از جایگاه ارزشمند ولایت فقیه تحت فرمان فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری است.

 

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: امید است نسل جدید انقلاب اسلامی یعنی نسل چهارم انقلاب بتوانند همانند نسل اول در مسیر انقلاب و ولایت و رهبری و دفاع از ارزش‌های دینی نقش خود را ایفا کنند./د

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102525