کد خبر: 102521 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 مهر 1397 - 09:56
با حضور ۶ استان؛
همایش منطقه‌ای سمن‌های مبارزه با مواد مخدر در بوشهر برگزار می‌شود

اتحاد خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همایش منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر در بوشهر با حضور شش استان برگزار خواهد شد.مجید خورشیدی صبح یکشنبه در نشست کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شهر اهواز اظهار داشت: این همایش...

اتحاد خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همایش منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر در بوشهر با حضور شش استان برگزار خواهد شد.

همایش منطقه‌ای سمن‌های مبارزه با مواد مخدر در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش مهر، مجید خورشیدی صبح یکشنبه در نشست کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شهر اهواز اظهار داشت: این همایش با حضور ۶ استان بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، هرمزگان و اصفهان به میزبانی بوشهر برگزار می شود.

 

وی افزود: در برگزاری این همایش سازمان های مردم نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر مشارکت دارند که از استان بوشهر هم سه سازمان مردم نهاد مهر خانواده، عبرت  و جمعیت همیاران استان حضور دارند.

 

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از اهداف این همایش توسعه گفتمان اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و نقش سازمان های مردم نهاد در تحقق آن است که در این همایش دو روزه، موضوعات مختلفی در همین زمینه مورد بحث قرار می گیرد.

 

خورشیدی با تاکید بر تشکیل ستاد برگزاری همایش منطقه‌ای سازمان های مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر در بوشهر گفت: برگزاری این همایش که حدود ۲۰۰ مهمان از سایر نقاط کشور هم حضور دارند، نیازمند حمایت و همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی است و انتظار داریم همه دستگاه ها در برگزاری این همایش مشارکت کنند.

 

وی تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد بدون مشارکت دستگاه‌های اجرایی از عهده این کار برنخواهند آمد لذا دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این همایش مشارکت کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: برای این همایش کار رسانه‌ای و تبلیغی وسیعی نیاز است که باید یک مسئول ویژه برای این کار در نظر گرفت.

 

خورشیدی در بخش دیگری از این نشست در مورد طرح ملی همه جانبه مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها با رویکرد اجتماعی در برنامه ششم توسعه بیان کرد: برش استانی برنامه حوزه مشارکت های  مردمی برگرفته از طرح ملی مبارزه با مواد مخدر در استان تدوین شده و نیازمند بازنگری است.

 

وی افزود: در برنامه تدوین شده استان این نکته مورد توجه است که بیان اهداف نمی تواند به عنوان برنامه مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه در این سند موازی‌کاری‌ها بین دستگاه های اجرایی نباید وجود داشته باشد.

 

معاون استاندار بوشهر بیان داشت: معتقدم که با اصلاح موادی از این سند، بازنگری مجدد انجام شده و در نشست آینده مورد بررسی قرار گیرد.

 

خورشیدی گفت: سایر دستگاه‌های اجرایی استان هم نظرات و پیشنهادات خود در حیطه تخصصی سازمانی خود را بیان کنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102521