کد خبر: 102511 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 01 مهر 1397 - 09:24
داور 2 پنالتی بازی مس و شاهین را ندید

اتحاد خبر: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: داور دیدار این تیم با شاهین با اعلام 2گل اشتباه و نگرفتن 2 پنالتی باعث شکست تیم مس کرمان شد.

اتحاد خبر: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: داور دیدار این تیم با شاهین با اعلام 2گل اشتباه و نگرفتن 2 پنالتی باعث شکست تیم مس کرمان شد.

 

به گزارش ایرنا، نادر دست نشان شنبه شب پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر شاهین بوشهر درجمع خبرنگاران افزود: داور در یکی از صحنه ها نیز قصد دادن کارت به امیر حسین موسی زاده بازیکن شاهین داشت که با آگاه شدن از کارت نخست وی از دادن کار زرد دوم و اخراجش امتناع کرد.


وی یادآورشد: رئیس کمیته داوران با انتخاب چنین داورانی خود را وقف آنها می کند و این در حالی است که حق بسیاری از تیم ها ضایع می شود.


دست نشان افزود: کمیته داوران باید از گرفتن زیبایی فوتبال پرهیز و همچنین مانع رفتن این ورزش به حاشیه های بی فایده شود.


سرمربی مس کرمان گفت: داور در محاسبه وقت اضافه بازی نیز بسیار بد عمل کرد و وقت تلفی بازیکنان شاهین را بخوبی ندید.


وی ادامه داد: با این وجود بازیکنان مس باید طوری بازی کنند که اشتباه های داوری نیز باعث شکست آنها نشود.


دست نشان بیان کرد: این برد ارزشمند را به تیم شاهین و سرمربی شایسته آنها تبریک عرض می کنم که در این بازی نهایت تلاش خود را بکار گرفته و به معنی واقعی برای رسیدن به برد فداکاری کردند.


وی همچنین با اشاره به شرایط نامساعد هوا در بوشهر اظهارداشت: مسئولان برگزاری مسابقات لیگ باید خود را جای بازیکنان بگذارند تا ببنید با چه دشواری هایی در زمین می دوند.


دست نشان افزود: من بعنوان سرمربی و بدون دویدن کلی کنار زمین عرق ریختم و بدون شک بازیکنان شرایط سخت تری تجربه کردند.


وی گفت: مسئولان سازمان لیگ اگر خودشان فوتبالیست نیستند حداقل چنین شرایط را رصد و از گذاشتن بازی در ساعت های نامناسب جلوگیری کنند.


دست نشان ادامه داد: قانون نیز از سوی سازمان لیگ بخوبی اجرا نشده و با وجود برگزاری نشست های پیاپی هنوز بازیکنان و مربیان برای رسیدن به حق خود با مشکلاتی مواجه هستند.


وی یادآور شد: اکنون با گذشت سه سال از مربیگیری در نفت آبادان و همچنین مربی گری سال گذشته در تیم ملوان بندر انزلی تاکنون موفق به دریافت کامل حق و حقوق خود نشدم.


شاهین بوشهر با این برد هشت امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت.


مس کرمان نیز با این شکست 9 امتیازی و به رده سوم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور سقوط کرد./د
شاهین در هفته ششم بازی ها به مصاف شهرداری ماهشهر می رود و مس کرمان نیز با نود ارومیه دیدار می کند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/102511